سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر دو پایم را در این لغزشگاه استوار ماند چیزهایى را دگرگون کنم . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مستند “The Real Fake”

 

مستند “The Real Fake” ساخته شده توسط نادر طالب زاده که در شبکه‌ی پرس‌تی‌وی در روز ?? خرداد ?? به نمایش درآمد. این مستند نگاهی دارد به روند اتفاقات رخ داده پیش و پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم. تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و هواداران‌شان، تخریب‌ها و اغتشاشات صورت گرفته بعد از انتخابات، حوادث روز ?? ، ??، ?? و ?? خرداد، روز قدس و عاشورا، نظرات مخالفین و موافقین رئیس‌جمهور و نقش رسانه‌های خارجی از مواردی است که نادر طالب زاده به آن می‌پردازد.

این مستند به زبان انگلیسی است و حاوی تصاویری می باشد که شاید تا کنون ندیده باشید...

دانلود قسمت اول (لینک کمکی) با حجم 42mb

دانلود قسمت دوم (لینک کمکی) با حجم 36mb

منبع:تریبون مستضعفین



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:19 عصر )
»» نماینده کویت

 
فیصل الدویسان نماینده شیعه مجلس کویت در گفتگو با نظریه الوطن گفت : من مقلد آیت الله خامنه ای هستم.
به گزارش بولتن ، این نماینده شیعی مجلس کویت که قبلا پیرو مذهب اهل سنت بود، گفت: در سال ‏1994‏ شیعه شدم و به برکت اهل بیت در انتخابات پارلمانی سال گذشته به مجلس راه یافتم‏.

وی افزود‏:‏ بعد از شیعه شدن محبتم نسبت به خانواده بیشتر شده است زیرا اهل بیت همواره به رعایت و توجه نسبت به خانواده سفارش می کنند‏.‏

الدویسان در پاسخ به این پرسش که از کدامیک از مراجع شیعه تقلید می کنید؟ نیز گفت‏:‏ از امام آیت الله خامنه ای تقلید می کنم‏.‏


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:18 عصر )
»» واقعا آقای هاشمی بی طرف بود

«همه می دانستند که نسبت به نامزدها بیطرف هستم. کاری نداشتم که مردم به چه کسی رأی می دهند».

این عبارت بخشی از اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی است که چند روز پیش در گفت وگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات عنوان شده است. نفی حمایت آقای هاشمی از میرحسین موسوی در حالی است که از طرف دیگر موسوی شخصاً سال گذشته در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد «من به حمایت آقای هاشمی رفسنجانی از خود افتخار می کنم».
 
از سوی دیگر مرور نامه 20 خرداد 1388 مهدی کروبی به هاشمی نیز مؤید نظر میرحسین موسوی است. کروبی در آن نامه گله مندانه که دو روز قبل از انتخابات در رسانه ها منتشر شد، می نویسد: «همان گونه که جنابعالی اطلاع دارید همه اصلاح طلبان و علاقه مندان به اسلام و انقلاب همت خویش را مصروف این معنا کرده اند که در اوضاع و احوال عمومی کشور «تغییر» ایجاد کنند و به صورت های مختلف اعم از نامزدی یا حمایت از نامزدی خاص در انتخابات 22 خرداد 88 کشور را از شرایط فعلی نجات دهند... متأسفانه برخی از نزدیکان و بستگان شما با شایعه پراکنی قصد دارند یکی از دو صدای اصلاح طلبان در انتخابات را خاموش کنند و با پخش خبرهای کذب و شایعات ناروا درباره انصراف اینجانب از رقابت های انتخاباتی آب به آسیاب مخالفان اصلاحات بریزند. من البته قصد ندارم با بردن نام افراد خاص از نزدیکان و بستگان شما نقش آنان را در برهم زدن وحدت اخلاقی اصلاحات اعلام کنم و ترجیح می دهم پس از پایان انتخابات با هم در یک جلسه دو نفره درباره این موضوع صحبت کنیم، اما ضمن تأکید بر دغدغه هایی که شما هم درباره انتخابات دارید اعلام می کنم این روش دوستان سبب نقض قواعد اخلاقی انتخابات آزاد می شود و اتحاد فکری و تاریخی اصلاح طلبان را مخدوش می کند. حتماً به یاد دارید که همه ما درباره جایگاه ریاست مجلس خبرگان رهبری پس از درگذشت آیت الله مشکینی چه اندازه حساس بودیم و حتماً نقش اینجانب و دوستان حزب اعتماد ملی در مشارکت گسترده در انتخابات خبرگان و سپس حمایت از ریاست جنابعالی را از یاد نبرده اید، گرچه من هرگز به قصد سهم خواهی کاری نمی کنم و آن روز باور و اعتقادم را معیار حمایت از شما برای ریاست مجلس خبرگان قرار دادم، اما قصدم از یادآوری این نکته، تأکید بر ضرورت وحدت اصلاحات است... امیدوارم به دوستان خود تذکر بدهید که از ادامه این حرکت تخریبی- که جز به سود حریف نیست- خودداری کنند و بدانید که به رغم برخی داعیه ها اکنون همه این رفتارها منتسب به حضرتعالی است و گرچه سهم برخی نهادهای عمومی- مانند دانشگاه آزاد اسلامی- را نمی توان در ترویج نامزد مورد نظر شما نادیده گرفت اما حق شهروندی شما در دفاع از نامزد خاص ملازمتی با خروج از دایره عدل و انصاف ندارد». 

به گزارش کیهان شایان ذکر است آقای هاشمی در مصاحبه اخیر خود همچنین درباره بازنشستگی و کناره گیری سیاسی گفته بود: «مایلم این گونه شود ولی می ترسم عوارض بد سیاسی داشته باشد.»
 
هر چند که بازنشستگی و کناره گیری سیاسی در جمهوری اسلامی معنا ندارد اما از سوی دیگر میل به کناره گیری سیاسی نیز با رویکرد کاملاً سیاسی آقای هاشمی در حوادث یک سال اخیر مطابقت ندارد.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 89/4/4 :: ساعت 1:36 عصر )
»» حسین درخشان

دادگاه حسین درخشان برگزار شد

درخشان که شهرتش در وبلاگ نویسی است در مهر ماه 87 بازداشت شد. همکاری با دول متخاصم، تبلیغ علیه نظام اسلامی، تبلیغ به نفع گروهک های ضد انقلاب، توهین به مقدسات، راه اندازی و مدیریت سایت های مبتذل و مستهجن از جمله اتهامات وی است.

حسین درخشان  یکی از اولین وبلاگ نویسان ایرانی که مدت ها در کشور کانادا اقامت داشت و وبلاگی با عنوان سردبیر خودم را منتشر میکرد پس از بازگشت به ایران در مهرماه 87 بازداشت شد .

به گزارش «طلبه بلاگ» به نقل از جهان حسین درخشان امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برای پاسخ گویی به اتهامات حاضر شد. سپس نماینده دادستان در حضور قاضی، خانواده درخشان و "مهدوی" وکیل مدافع وی، کیفرخواست در خصوص اتهامات وی را قرائت کرد.
باقی رسیدگی به اتهامات درخشان به جلسه بعدی دادگاه موکول شد.

اما بازخوانی پرونده حسین درخشان  :

 زندگینامه
حسین درخشان در هفدهم دی ماه سال 1353 در محله آبسردار تهران متولد شد . تا سال چهارم دبیرستان در مدرسه نیکان تحصیل کرد و سال آخر دبیرستان (سال چهارم) به دبیرستان شهید مدرس در نیاوران رفت . او سه سال اول دبیرستان را ریاضی فیزیک خواند. اما در سال چهارم رشته خود را به علوم انسانی تغییر داد و دیپلم گرفت . وی سپس در آزمون کنکور سراسری با رتبه 23 قبول شد و در سال 1372 تحصیل خود را در رشته پژوهشگری اجتماعی در دانشگاه شهید بهشتی آغاز کرد. درخشان پس از گذراندن 110 واحد درسی و چند مرتبه مشروط شدن قبل از آنکه از دانشگاه اخراج شود با اخذ مدرک فوق دیپلم از ادامه تحصیل انصراف داد.
 
وی کمی قبل از انصراف از تحصیل کار مطبوعاتی خود را در نشریه‌ای دانشجویی به نام نگاه تازه آغاز کرد. این وبلاگ نویس می‌گوید اولین باری که اینترنت را به صورت اصطلاحاً گرافیکی دیدم در شرکت نوارایانه بود . درخشان سپس به همراه چند تن از دوستان خود شرکت دیگری به نام فرابر را تاسیس می‌کند (در ارتباط با کارهای الکترونیک و ...) البته آنها در این شرکت به طراحی وب‌سایت نیز مبادرت می‌کردند . نویسنده وبلاگ "سردبیر خودم" پس از چندی که مطلع می‌شود یک موسسه تحقیقی تاریخی وابسته به بنیاد مستضعفان قصد دارد یک مجله با موضوع جوانان منتشر کند مسئولین این موسسه را قانع می‌کند که اگر این مجله الکترونیک و اینترنتی باشد، خیلی بهتر و ارزانتر است که در نهایت با توافق مسئولان این موسسه این نشریه اینترنتی با عنوان بهارستان در سال 77 راه‌اندازی می‌شود .

او سپس به علت اینکه علاقه زیادی به فیلم و سینما داشت، پس از چندی ضمن ارتباط با برخی از مجلات سینمایی با علی معلم آشنا می‌شود و با دعوت او به دنیای تصویر می‌رود. در دنیای تصویر مسئول صفحه " سینما و اینترنت می‌شود که در این صفحه خوانندگان را با چت ، ایمیل و ... نیز آشنا می‌کرده‌است . درخشان بعد از نشریه‌ دنیای تصویر به روزنامه عصر آزادگان می‌رود . او در روزنامه عصر آزادگان ستونی را با عنوان یادداشت‌های یک روستایی ساکن در دهکده جهانی منتشر می‌کرد . البته این ستون هفتگی در مدت بسیار کوتاهی به صورت روزانه به چاپ می‌رسد.
 
درخشان درخصوص وضعیت روزنامه عصرآزادگان در آن زمان می‌گوید : یک سری آدم آنجا بودند که هیچی نمی‌فهمیدند از اینترنت ، بعضی روزها ستون من قربانی خبرهای مسخره سیاسی و اقتصادی بی‌ربطی که زیاد هم مهم نبودند، می‌شد . پس از تعطیل شدن عصرآزادگان درخشان به نشریه دانستنیها می‌رود (که گویا توسط شرکت جامعه‌روز اجاره شده‌ بود) . مجله دانستنیها با سردبیری ابراهیم نبوی (البته بدون درج نام او در نشریه) بعد از سه شماره بسته شد . "همه چیز دات کام" عنوان صفحه درخشان در مجله دانستنیها بود که در آن به معرفی سایت‌های برگزیده YAHOO می‌پرداخت . وی پس از مدتی توسط فرناز قاضی‌زاده( همسر سینا مطلبی و مجری تلویزیون ماهواره‌ای بی بی سی فارسی) به سردبیر حیات نو ، مسعود سفیری معرفی می‌شود و مسئولیت ستونی با عنوان پنجره‌ای رو به حیاط را در این روزنامه به عهده می گیرد. درخشان پس از 4 هفته همکاری با روزنامه حیات‌نو به همراه همسرش مرجان عالمی ‌به تورنتو می‌رود.
 
حسین در خشان در طول 8 سال حضور خود در خارج از کشور همواره مواضع و دیدگاههای خود را از طریق وبلاگ سردبیر خودم، وب‌سایت صبحانه و... منتشر می‌کرده‌است در ذیل برخی از مهمترین مواضع درخشان از نظرتان می‌گذرد.
 
مواضع و دیدگاهها ی درخشان در نقش یک اپوزیسیون

درباره توقیف روزنامه بهار
- ای بابا، بهار را هم که بستند. نکند می‌خواهند یک کار ناجور بکنند که دارند به خاطرش همه‌ی رسانه‌های غیر از خودشان را می‌بندند؟ با این حساب، ضمیمه‌ی همشهری هم لابد بزودی تحت فشار قرار می‌گیرد و خلاصه تا دو، سه هفته‌ی دیگر هیچ روزنامه‌ی اصلاح‌طلب باخاصیتی پیدا نمی‌شود که بشود چهارتا کلمه‌ی درست و حسابی در آن خواند. - به نظر من الان وقتش است که دولت(دولت آقای خاتمی) برود و خیلی شیک و بدون مخفی‌کاری از دوبی مثلا یا حتی افغانستان، یک رادیوی بیست و چهار ساعته راه بیندازد برای داخل ایران یا مثلا یک تلویزیون ماهواره‌ای را چند ساعت در روز اجاره کند تا بلکه بتواند ارتباطش را با مردم از دست ندهد. این فکر را می‌دانم که بعضی از اصلاح‌طلب‌ها داشتند و هنوز هم لابد دارند، ولی انفعال و ترس و محافظه‌کاری‌شان مگر اجازه می‌دهد؟ آن وقت به آن طرفی‌ها می‌گویند محافظه‌کار. بابا پول که دارید، آدم وارد که دارید، دولت هم که دستتان است، یک غلطی بکنید دیگر! (ببخشید اگر مثل سخنرانی‌های ... شد.) (!)

حمایت از معین درانتخابات سال84
- بد جوری خوشحالم که معین گفته که می‌آید. بخصوص آنجایی که گفته از کسانی که صلاحیتشان رد شده در کابینه‌اش دفاع می‌کند. بنابراین باید منتظر باشیم که کسانی مثل ابراهیم یزدی و عزت سحابی در کابینه‌ یا معاونان و مشاوران خاتمی حضور داشته باشند. (و البته باید پیش را هم بگیریم تا بعدا مثل خاتمی دودره نکند.) - از چند چیز دیگر هم خیلی خوشم آمده: اینکه معین تنها نامزدی است که با انتخاب کولایی به عنوان سخنگویش دارد در عمل نشان می‌دهد که زنان را آدم حساب می‌کند و آنها را پایین‌تر از مردان نمی‌بیند. از طرف دیگر حضور کولایی بدون چادر و آنهم با روسری رنگی پیام مهم دیگری هم دارد که خیلی برای جلب رای زنان و جوانان مهم است. حالا ببینیم قالیباف چه می‌کند. خیلی جالب است که آنها برای اینکه از معین عقب نیفتند کم‌کم مجبور می‌شوند هویت حزب‌الهی خود را نقض کنند.
 
- از طرفی می‌بینم که راستی‌ها و طرفداران [آیت ا...]خامنه‌ای در افشاگری علیه رفسنجانی که رقیب اصلی‌شان است دارند با همدیگر رقابت می‌کنند. خیلی خوب است. اگر همین‌جوری پیش برود معین در روزهای آخر از همه پیشی می‌گیرد. چون طرفداران رفسنجانی و [آیت ا...] خامنه‌ای به خیال اینکه در نظرسنجی‌ها وضعشان بهتر است حسابی سرگرم خراب کردن همدیگر می‌شوند و معین می‌تواند این وسط به کارش ادامه دهد. فقط امیدوارم که نظرسنجی‌ها فعلا نشان ندهد که رای معین بالاتر از قالیباف است، چون آن وقت همه شروع می‌کنند به حمله به او - راستش را بخواهید از اول قلب من با مشارکتی‌ها بوده و عقلم با لاریجانی. ولی این روزها این‌قدر هیجان‌زه‌ام از حضور معین که عقلم هم دارد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

کاش می‌شد مثلا معین لاریجانی را بکند معاون اولش! چون حیف است که این آدم با این همه هوش و قدرت مدیریت و اعتمادی که (آیت الله )خامنه‌ای به او دارد، بخاطر اختلافات احمقانه‌ی بچگانه، اگر معین ببرد، برود در تیم دشمنان او و هوش و خلاقیتش را مثل اوایل زمان خاتمی در راه خراب کردن او استفاده کند.
 
حمایت از عزت الله سحابی و ملی - مذهبی‌ها
- اگر یادتان باشد یک بار گفته بودم که رییس جمهور ایده‌آل من در شرایط فعلی عزت‌اله سحابی است. بنابراین نمی‌توانم خوشحالی خودم را پنهان کنم از اینکه می‌بینم جبهه‌ی مشارکت مرزهای احمقانه‌ای را که اصلاح‌طلبان تحت تاثیر امثال کروبی و محتشمی با ملی‌مذهبی‌ها کشیده بودند، شکسته است.
 
- من سحابی را از سرمقاله‌های دقیق و جزیی‌اش در ایران فردا می ‌شناختم و هرگز یادم نمی‌رود موقعی که اعلام کرد که نامزد ریاست جمهوری و رقیب رفسنجانی در دور دوم است و برنامه‌هایش را هم اعلام کرده بود. از میان آنها چیزی را که خوب به یاد دارم بخشی بود که گفته بودم حجاب نباید اجباری باشد.
 
- آخرین برگ برنده‌ای که کمپین معین می‌تواند رو کند و با آن رای صدها هزار زن و دختر جوان را به آسانی بخرد آوردن شیرین عبادی در کنار سحابی و یزدی است و بجز معرفی رسمی او به عنوان معاون حقوق بشر معین، بحث درباره‌ی از بین بردن تدریجی حجاب اجباری را هم توسط او و از زاویه‌ی حقوق بشر و قرائت امروزی از اسلام و به کمک فتوا های مراجع مخالف با حجاب اجباری شروع کند.

توهین به رهبر معظم انقلاب
- باید به آقای [آیت ا...]خامنه‌ای تبریک گفت که با این دقت و ظرافت تک‌تک عیب‌های حکومت‌های کیم ایل سونگ کره شمالی و ملا عمر طالبان را در کشورش جمع کرده است، بدون اینکه برابری و رفاه نسبی اجتماعی و اقتصادی کره شمالی و امنیت طالبانی را برای مردمش تامین کند. رهبر به این خوبی در کجای جهان دیده‌اید؟(!)
(...و بسیاری مطالب دیگر که قلم از نوشتن آن شرم دارد.)

توهین به احمدی نژاد
- به نظرم ... احمدی‌نژاد درباره‌ی اسراییل بیش از همه چیز نشانه‌ی اختلاف مصباح یزدی است از [آیت ا...]خامنه‌ای. حالا که [آیت ا...]خامنه‌ای در عمل تمام اختیارات رییس جمهور را در سیاست خارجی از او گرفته و به آدم مورد اطمینان خودش، علی لاریجانی، داده، طبیعی است که سروصدای مصباح هم دربیاید و بخواهد برای سیاست خارجی [آیت ا...]خامنه‌ای گرفتاری درست کند.
و...

توهین به آیت ا... مصباح یزدی
- اگر یک نفر در ایران باشد که به نظرم بدون هیچ شکی می‌توان گفت ...و دشمن این سرزمین است، همانا مصباح یزدی است. او حاضر است بخاطر منافع اقتصادی و سیاسی‌اش همه چیز را بسوزاند.  ...

سیاه نمایی وضعیت داخلی
- می‌توانید بگویید من بیمارم و چون از ایران بیرونم، بیخودی همه چیز را به هم ربط می‌دهم. اما من در گلاویز شدن دو بازیکن تیم ملی ایران (فیلم آن را ببینید) جلوی چشم میلیون‌ها بیننده، چیزی جز حقارت و پستی‌ای که حکومت اسلامی در جان و روان نسل بعد از انقلاب ایران کاشته نمی‌بینم.
 
- وقتی حکومتی مردمش را بخاطر یک لقمه نان به‌جان هم می‌اندازد و یادشان می‌دهد تنها با چاپلوسی و تحقیر کردن خود می‌توانند شکمشان را سیر کنند چه انتظاری دارید؟ یا وقتی به گروهی از نوجوانان اجازه و اسلحه و امکانات می‌دهد که همسن‌های خودشان را جلوی همه در خیابان به باد تحقیر و توهین و متلک و کتک و شلاق بگیرند، چرا باید از تکرار همین صحنه در چمن فوتبال شگفت‌زده شد؟
 
ارائه تصویری سیاه از سپاه پاسداران
- مثل اینکه سپاه پاسداران رسما می‌خواهد ایران را به آتش بکشد. آنها با نشان دادن فیلم‌های تحقیرآمیز از ملوانان انگلیسی چشم‌بسته در تلویزیون ماهواره‌ای عربی ایران یعنی العالم (که انگار اصولا ساز دیگری می‌زند) نه تنها مردم غرب را به شدت به یاد گروگان‌گیری ایران از سفارت آمریکا در بیست و اندی سال پیش انداخته‌اند، بلکه یک تنه به تصویر نسبتا مثبتی که ایران از زمان یازده سپتامبر و شدید شدن حملات وهابیان به تمدن غرب برای خود ساخته است، لطمه‌ی جدی می‌زنند.

شوخی تلخ با مقدسات
- ماجرای برخورد محرم و نوروز خیلی جالب شده است. بعضی‌ها محرم را بیشتر تحویل می‌گیرند، بعضی‌ها نوروز را. ولی به نظر می‌رسد که چون بعد از انقلاب همیشه یک جور لج و لج‌بازی بین مردم و دین (بخصوص وقتی که جنبه اجباری می‌گیرد) بوده، مردم امسال عید را خیلی باشکوه برگزار کنند. البته من شخصا فکر می‌کنم که اتفاقا اگر ... خودش زنده بود (چون زنش ایرانی بود بنا بر برخی گفته‌ها)، شب عید سبزی پلو را می‌خورد و روز عید هم پا بعد از عیدی دادن به کوچک‌ترها و بقیه، پا می‌شد و شخصا به خانه‌ی فک و فامیل می‌رفت و...(!)

(البته به دلیل جسارت های وحشتناک ایشان به مقدسات از آوردن عمده مطالب معذور بودیم.)


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 89/4/4 :: ساعت 1:32 عصر )
»» کاسبی کروبی.

قای کروبی کاسبی نکنید!

تصاویر موجود از دفتر مهدی کروبی نشان از تغییرات پی‌درپی و قابل تامل تصاویر نصب شده بر دیوار پشت سر وی دارد.

تصاویر موجود از دفتر مهدی کروبی نشان از تغییرات پی‌درپی و قابل تامل تصاویر نصب شده بر دیوار پشت سر وی دارد.

به گزارش «طلبه بلاگ» علی‌اصغر شفیعیان دبیر سابق سرویس سیاسی ایسنا و عضو ستاد میرحسین موسوی در آخرین یادداشت وبلاگ خود در مطلبی با عنوان «آقای کروبی کاسبی نکنید!» ذیل سه عکس زیر توضیحاتی داده است که در نوع خود جالب توجه است.

شفیعیان در وبلاگ خود می‌نویسد: این سه عکس را مشاهده فرمایید! از دفتر کار آقای کروبی است که مربوط به سه تاریخ متفاوت و در بازه‌ی زمانی حدود یک سال است. معمولا پیرمردی به این سن و سال عکسی که در دفتر خود نصب می کند را تغییر نمی دهد، مثلا اگر کسی عکس پدرش یا کسی که خیلی او را دوست دارد در دفترش نصب کند یک عمری آن را تغییر نمی دهد.

دبیر سابق سرویس سیاسی ایسنا در ادامه می‌افزاید: من اتفاقی تفاوت عکسی که بالای سر آقای کروبی در دفترش را در سال 84 متوجه شدم. تغییرات را ببینید، جالب است. اولی فقط عکس امام است، بعد امام و آقای خامنه ای و دست آخر هیچ کدام نیستند.

شفیعیان در انتهای این نوشتار می‌نویسد: امروز البته در دفتر جدید ایشان نمی دانم عکس چه کسی نصب است؟ هر کسی درست حدس بزند یک بلیط فینال جام جهانی جایزه می گیرد!

شفیعیان خود از فعالان ستاد موسوی بوده و به عنوان یک فعال رسانه‌ای گرایشات صریح اصلاح‌طلبانه دارد.






نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 89/4/4 :: ساعت 1:32 عصر )
»» نظر موسوی در مورد............

 

موسوی گفت: مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد در پی وقف این دانشگاه است تا هرگونه چشم طمع از آن کنده شود.

وی که در دانشگاه ارومیه حاضر شده بود، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که درباره وضعیت دانشگاه آزاد از او سوال می‌کرد، با اشاره به این مطلب تاکید کرد: واقعیتی وجود دارد که  دولت فعلی تمام تلاش خود را بکار بست تا این موسسه علمی کشور را نیزهمچون بسیاری از بنگاههای دیگرمتلاشی کند و این در حالی بود که تعدادی از افراد معتمد نظام در هیئت موسسان این مجموعه حضور دارند. منبع

چندماه بعد از انتخابات نیز اسنادی از صورتجلسه اساتید دانشگاه آزاد، نماینده جاسبی و برخی از مسئولین تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه منتشر شد که خبر از همکاری سازمانی دانشگاه آزاد با ستاد موسوی می‌داد:

سرخط چند خبر مرتبط با این موضوع:
دادسرای تهران: کشف اسناد محرمانه قراردادهای نفت و گاز در ساختمان هیات امنای دانشگاه آزاد
کمک مالی موسوی به دانشگاه آزاد در زمان نخست وزیری

دستور مدیریت دانشگاه آزاد برای همکاری با ستاد موسوی + سند

جمعی از دانشجویان سمنان: دانشگاه آزاد‌ ستاد انتخاباتی موسوی شده است
پی‌نوشت:
بحث وقف دانشگاه آزاد که این روزها در صدرخبرها قرار گرفته، برای نخستین بار در اواخر تابستان سال گذشته توسط یکی از اعضای هیئت امنای این دانشگاه منتشر شد.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد تأکید کرده بود که وقف دارایی‌ها و اموال دانشگاه آزاد اسلامی با موافقت مقام معظم رهبری صورت گرفته است در حالی که این خبر از سوی دفتر مقام معظم رهبری تکذیب شده است.
پس از اعلام مجدد خبر وقف از سوی هاشمی رفسنجانی و جاسبی، موضوع تغییر در اساسنامه این دانشگاه، در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و اساسنامه جدید این دانشگاه با رای شواری عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
پس از گذشت مدتی و با جلوگیری از وقف در اساسنامه جدید، طرحی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که بر اساس آن مجددا اجازه وقف دانشگاه آزاد به این دانشگاه داده می‌شد. نکته قابل تامل اینکه، رهبر معظم انقلاب، پیش از این تاکید کرده بودند: «مصلحت نیست مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی را نقض کند».


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 89/4/4 :: ساعت 1:30 عصر )
»» دیروز عباس..................

دیشب شبکه سوم تلویزیون، مستند تقاطع درباره قتل نداآقاسلطان را نشان داد. الان قصد بررسی مستند و کیفیت آن را ندارم. چه آنکه در برابر ساخته بی سر و ته صدای آمریکا این یک شاهکار به حساب می آمد. 

قسمتی از فیلم به عباس کارگر جاوید اختصاص داشت. فرد بسیجی که به گفته آرش حجازی، قاتل ندا بوده است. اما نه اسلحه ای از او پیدا شد، نه سندی بر قاتل بودن وی.


دیروز عباس درحالی جلوی دوربین رفت که با ماسک صورتش را پوشانده بود. ماسکی که برای او زندگی را به ارمغان آورده بود. او به خوبی از خودش دفاع کرد و همه اتهامات را پاسخ داد.

تکه ای از فیلم اما تکان دهنده بود.

عباس رو به استاد موسیقی و دیگر شاهد قتل می گوید: شما هم مثل من متهم به قتل ندا بودید، اما کدامتان زندگی اش را رها کرد؟ من الان توی اتاق 6 متری زندگی می کنم. شماره تلفن و آدرس من در سراسر دنیا پخش شد. بیشترین آزار و اذیت را من متحمل شدم، چرا؟

چرایش را من می گویم. چون عباس یک بسیجی بود.

دیشب غمی در صدا و سیمای عباس دیدم که اضطرار در آن موج می زد. عباس به جای من آنجا بود.  به جای تو. به جای تک تک ما.

حالا همین جا اعلام می کنم و از همه دوستان وبلاگ نویس می خواهم تا اعلام کنند و به این جمع بپیوندند: ما همه عباس کارگر جاویدیم.




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/3/23 :: ساعت 11:39 صبح )
»» فیلتر شکن

سلام انشالله این فیلتر شکن های داغ را از دست ندهید...

لیست فیلتر شکن ها:

 

1- نماز: فکر می کنم بهترین فیلتر شکن دنیا باشه که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن امضا و مهر کرده ...باوری نداری " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44"


2- ماه مبارک رمضان: این سری از فیلتر شکن ها مدت زمان طولانی برای شما کاربرد دارد و حتی باعث می شود ویروس هایی با گناه وارد خود کرده اید قتل عام کند .


3- قرآن : فقط برای فیلتر شکن بگویم که نظیرش اصلا وجود ندارد همه متخصص فیلتر شکنی(پیامبران) جلوی این کلام الهی زانو می زنند ...برای اثر کردنش اول قدم خواندنش و بفهمیدن و پله آخر عمل کردن به آن است

4- محبت اهل بیت: متاسفانه این نسخه از فیلتر شکن ها همه جا پخش نشده و به گفته صاحبان این فیلتر شکن ها این برای کسانی است واقعا به ما اعتقاد داشته و پیرو ما باشند.

5- اذکار: این ذکر باید توسط متخصصشان تجویز بشود
اخطار اخطار : در مورد این فیلتر شکن باید بگویند نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد مواظب باشید 

دلیل فیلتر شدن!!!:

وقتی انسان گناه می کند به دلیل جهلشان به ازای هرگناه یک قدم از خدا دور می شود این فیلتر ها بر چشمانمان ،گوش هایمان وقلب ما سیطره می زند و اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها وصل باشد ان شاءالله به راه مستقیم هدایت می شود.


حتما از این فیلتر شکن ها استفاده کنید(رد خور نداره).



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/3/23 :: ساعت 11:35 صبح )
»» شوک فتنهگران برای احیای فتنه افشا شد

سرکرده گروهک تروریستی پژاک از تمامی نیروهای خود خواسته است نسبت به انجام عملیات در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اقدام نمایند.

سرکرده گروهک تروریستی پژاک برای ایجاد شوک جدیدی که احیای فتنه و آشوب‌ها را به‌دنبال دارد از تمامی نیروهای خود خواسته است نسبت به انجام عملیات در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اقدام نمایند.
رحمان حاجی احمدی در یکی از جلسات درون‌حزبی اعضای اروپایی، ضمن محکوم کردن اقدام جمهوری اسلامی در خصوص اعدام چهار تن از اعضای گروهک مذکور عنوان داشته است: گروه پژاک قصد دارد برای انتقام کار بزرگی را در تهران انجام دهد که ضربه سنگینی به نظام وارد خواهد ساخت.
سرکرده گروهک تروریستی پژاک، در دی ماه سال گذشته حمایت علنی خود از سران فتنه را اعلام کرده و گفت: پژاک از میر حسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی به طور جدی حمایت می‌کند‏. عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله نیز در گفت وگو با شبکه سعودی العربیه و دویچه‌وله از موضع اخیر موسوی و کروبی در حمایت از تروریست‌های اعدام شده قدردانی کرده و گفت: «احزاب و سازمان‌های مخالف باید به هم نزدیک شوند واگر این طور نبود آن تظاهرات‌ها که در روز عاشورا به اوج خود رسید، نمی‌توانست اتفاق بیفتد.من به وجود آمدن یک همکاری بزرگ سیاسی را ضروری می‌دانم و فکر می‌کنم حتی خشت‌های اولیه‌اش را هم بشود در خارج از کشور گذاشت. وی موضع موسوی و کروبی علیه اعدام تروریست‌ها را «ناکافی اما گامی بجا و در مسیری درست» ارزیابی کرد.کارشناسان سیاسی و امنیتی معتقدند موسوی با اقدامات خود توانسته است میان گروه‌های ضد انقلاب و معاند وحدت ایجاد نماید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 89/3/7 :: ساعت 5:56 عصر )
»» فاطمه حقیقت جو :با منافقین و سلطنت طلبها هدف مشترک داریم

فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلبان در مجلس ساختار شکن ششم در جمع ضد انقلابیون اظهارات تندی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و اهداف خود را با اهداف منافقین و سلطنت طلبها مشترک عنوان کرده است.
فاطمه حقیقت جو که از سال 2006 به آمریکا پناهنده شده است و در این مدت فعالیتهای گسترده ی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده است، در اظهاراتی در جمع ضد انقلابیون امریکا در شهر بوستون این چنین گفته است: همه با دیدگاه های مختلف، با نظرهای مختلف دور هم جمع شدیم. یکی ممکن است سلطنت طلب باشد، یکی دیگر ممکن است عضو سازمان مجاهدین(منافقین) باشد، اما همه ما یک هدف مشترک داریم. پس از ایراد این سخنان ساختار شکنانه نماینده اصلاح طلب مجلس ششم،‌ افراد حاضر در این جلسه با تشویق های ممتد و کف و سوت بر سخنان وی صحه گذاشتند.
وی همچنین در ادامه این سخنان این چنین گفته است:‌ما از جهان می خواهیم که ایران را به رسمیت نشناسد، چراکه این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.
اما این تنها اظهار نظر ساختار شکنانه فاطمه حقیقت جو نبوده است چراکه وی پیش از این نیز در جریان حواث پس از انتخابات خواستار افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی ایران برای کاستن از فشار نظام بر اغتشاشگران شده است. وی در این خصوص با قرار گیری در موضع ترس گفته است: به دلیل اینکه من در ایران حضور ندارم و معتقدم که حرکت در داخل ایران پر هزینه است باید در خارج از کشور کاری انجام دهیم. اما در این خصوص چه کار می توانیم بکنیم؟ ما باید کمک کنیم که فشارها بر ایران به ویژه در زمینه حقوق بشر زیاد شود.
گفتنی است فاطمه حقیقت جو زمانی که در ایران بود به جرم نشر اکاذیب، توهین و افترا به نظام جمهوری اسلامی مورد محاکمه قرار گرفت و به 17 ماه زندان محکو شد. وی پس از این از کشور گریخت و به آمریکا پناهنده شد. وی در آمریکا به دلیل خوش خدمتی هایش به نظام سلطه موفق به اخذ جایزه ای نمایشی شد.
این خبر در حالی منتشر می شود که مستندات سخنان این عنصر خارج نشین امشب از طریق بخش های خبری رسانه ملی برای تنویز افکار عمومی پخش خواهد شد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 89/3/7 :: ساعت 5:50 عصر )
<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 24
>> بازدید دیروز: 95
>> مجموع بازدیدها: 334973
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب