سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پی دانش است، بهشت در پی اوست و آنکه در پی نافرمانی است، دوزخ در پی اوست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» روابط سیاسی شهید سید حسن ایت و میرحسین موسوی

 
ترور در روز رأی اعتماد

گروه تاریخ انقلاب- محمد مهدی اسلامی: شهید سید حسن آیت را زمانی که در قید حیات دنیایی بود، بیش از آنکه به عنوان دبیر سیاسی حزب جمهوری اسلامی و یا حتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بشناسند، به مخالفت‌هایش با جبهه ملی و نهضت آزادی و علی‌الخصوص رئیس‌جمهور وقت، بنی‌صدر می‌شناختند. اما آنها که همواره او را عنصری افراطی معرفی می‌کردند، با اثبات حقانیت دیدگاه‌های آیت درباره بنی‌صدر به جای بزرگداشت او و عقب نشینی از سخنان خود،‌ همواره او را بایکوت کردند. شاید این موضوع از آن جهت بود که آیت یک نقطه مقابل دیگر نیز داشت و آن فردی بود که تا 8 سال پس از شهادت آیت نخست وزیر کشور بود و محبوبیتی کسب نمود که سرپوشی بر افشاگری‌های آیت علیه وی گشت. در این میان، اگر هم به ندرت از شهید آیت یاد شده، اغلب از سوی مخالفان او بوده است که با تخریب شخصیت آیت و ادعای سرسپردگی او به شخصیت مشکوکی همچون مظفر بقایی، غیر مستقیم قصد تطهیر لیبرال‌ها را داشته‌اند. همین طور از آنجا که شهید آیت به عنوان عضو مجلس خبرگان قانون اساسی، نقش ویژه‌ای در گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی داشته است، نتیجه مخدوش شدن چهره او، به‌زعم این گروه، خدشه در اصل ولایت فقیه خواهد بود. 

 
اما سرانجام، با رخ نموده شدن انحراف میرحسین موسوی در سال گذشته، نام آیت پس از 28 سال بایکوت کامل، بار دیگر بر سر زبانها افتاد. اما به راستی مخالفت آیت با موسوی بر چه اصولی استوار بود و از چه نقطه‌ای آغاز گشت؟شهید آیت بارها در جلسات حزب، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را التقاطی معرفی می‌کرد و مخالف حضور او در بدنه ارشد حزب بود. شهید آیت تشکل‌هایی همچون جبهه ملی،‌ نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق را حلقه‌های پی در پی یک زنجیر می‌دانست و تشکیلاتی مثل جاما و جنبش مسلمانان مبارز را هم که حبیب‌الله پیمان رئیس آن بود، در چارچوب این جریان ارزیابی می‌کرد. از آنجا که میرحسین موسوی و همسرش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عضو جنبش مسلمانان مبارز بودند، شهید آیت این دو نفر را کماکان شیفته این جریان و سلسله می‌دانست. شهید آیت معتقد بود که استعمار در برابر مبارزان اصیل، مبارزان قلابی و بدلی به وجود می‌آورد و از این رو میرحسین را یک انقلابی قلابی می‌دانست که برای انحراف جریان اصیل در میان آن قرار گرفته است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/13 :: ساعت 9:19 عصر )
»» کلیپ

< src="http://comments.persianblog.ir/cc.aspx?blogID=162803&rnd=40387.5563888889" type=text/java>
 
 

بازهم سلام

بمناسبت ایام موفور السرور

میلاد منجی عالم بشریت

حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء

کلیپ موزیکال

مناجات مقام معظم رهبری با امام زمان عجل الله تعالی فرجه

رو براتون میگذارم

دانلود کنید

 

مناجات مقام معظم رهبری با امام زمان عج

التماس دعا

تابعد...                          

منبع مبشر



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:40 عصر )
»» راه اندازی موتور جستجوی "تقوی"

راه اندازی موتور جستجوی "تقوی"
موتور جستجوی جدیدی به نام Taqwa.me برای رفع نیاز کاربران مسلمان و برای پشتیبانی و حمایت از جوامع مسلمان در سراسر جهان، به طور رسمی تا دو هفته دیگر راه اندازی خواهد شد.
موتور جستجوی جدیدی به نام Taqwa.me یا همان تقوی برای رفع نیاز کاربران مسلمان و افرادی که به دنبال جستجوی محتوای مربوط به دین اسلام هستند به طور رسمی تا دو هفته دیگر راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گرداب به نقل از آی تی پی،‌ این موتور جستجو به طور آزمایشی از ماه می در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و بازخوردهای ارائه شده از سوی کاربران در جهت اصلاح آن به کار گرفته شده است.

موتور جستجوی مذکور در عرض مدتی که از راه اندازی آزمایشی آن می گذرد بیش از 5 میلیون کاربر داشته است.

کریم نعمان مدیر این موتور جستجو در مورد عملکرد این موتور جستجو می گوید: ما به دنبال پشتیبانی و حمایت از جوامع مسلمان در سراسر جهان بوده و بخش عمده ای از درآمد خود را به ایجاد مدارس، ساخت تاسسیسات درمانی و ساخت مساجد مختلف اختصاص خواهیم داد. این یک هدف شخصی است که در پسِ راه اندازی این موتور جستجوی وجود دارد.

بازدید روزانه این موتور جستجو در حال حاضر 50 هزار نفر در روز بوده و مربوط به کشورهایی چون روسیه، مالزی، پاکستان، استرالیا،‌ انگلستان است. مدیریت و نگهداری این سایت از طریق مراکزی در دوبی، سنگاپور و سیاتل صورت خواهد گرفت.

مدیران این موتور جستجو می گویند که محتوای نمایش داده شده در این موتور جستجو توسط کاربران قاب تقسیم بندی به حلال و حرام است و آیکون هایی در زیر هر لینک پیش بینی شده تا در صورت نامناسب بودن محتوای ارائه شده کاربران در این مورد به گردانندگان این موتور جستجو اطلاع رسانی کنند.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:34 عصر )
»» شش راه ساده برای حفاظت از اطلاعات

شش راه ساده‌ برای حفاظت از اطلاعات رایانه‌های شخصی
نصب فایروال، به‌روزرسانی نرم‌افزارها، تهیه نسخه‌ی پشتیبان، استفاده از رمز عبور و ... راه‌های ساده‌ای هستند که به حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی شما بر روی رایانه کمک می کنند.

گرداب
-شاید شما مطالب بسیار محرمانه و سری را بر روی رایانه‌ی شخصی خود نگه‌داری نکنید، ولی حداقل فایل‌ها و عکس‌هایی دارید که به آن‌ها علاقه‌مندید و از پاک شدن یا تغییر یافتن ناخواسته و ناگهانی آن‌ها اندوهگین می‌شوید و دوست ندارید این فایل‌ها به دست غریبه‌ها بیفتد.

 راه‌های بسیاری برای حفاظت از فایل‌ها و فولدرها بر روی رایانه‌های شخصی وجود دارد که در اینجا به شش روش مهم‌تر و عملی‌تر آن اشاره می‌کنیم:

محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزار جاسوسی
ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی از طریق ایمیل یا مرورگر وب منتقل می‌شوند. آن‌ها می‌توانند انواع خرابی‌ها از تغییر و حذف فایل‌ها گرفته تا در اختیار قرار دادن اطلاعات شما به  افراد سودجو را به بار بیاورند.

برای مقابله با آن‌ها لازم است یک آنتی‌ویروس و یک ابزار ضد جاسوسی (Anti-Spyware) را بر روی یارانه‌ خود نصب کرده و مرتب آن‌ها را به‌روز رسانی کنید.

نصب فایروال
اگر معمولا آنلاین هستید، فایروال به شما کمک می‌کند تا مانع از ورود مزاحمان و دسترسی آن‌ها به رایانه‌تان شوید. در بیش‌تر سیستم عامل‌های ویندوز یک فایروال پیش فرض نصب شده است ولی می‌توانید از فایروال‌های دیگری هم استفاده کنید.

به‌روزرسانی نرم‌افزارها
زمانی که یک حفره‌ی امنیتی در نرم‌افزاری کشف می‌شود، شرکت‌ تولید‌کننده‌ی آن اصلاحیه‌ای را منتشر می‌کند که اگر کاربران آن را دانلود کرده و نصب کنند، مشکل حل می‌شود بنابراین؛ همواره نرم‌افزارهای خود را به موقع به‌روزرسانی کنید تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

تهیه نسخه‌ی پشتیبان
هر چه‌قدر هم شما مراقب باشید، ممکن است اتفاق بدی برای رایانه یا فایل‌های شما رخ دهد، پس بهتر است عادت کنید مرتبا از فایل‌ها و فولدرهای مهم خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد مانند ریختن فایل‌ها برروی CD یا DVD، یا استفاده از حافظه‌های فلش و ذخیره‌سازی آنلاین. هم‌چنین می‌توانید یک هاردد‌یسک خارجی خریده و اطلاعات خود را به‌صورت موازی با هارد رایانه بر روی آن ذخیره کنید.

استفاده از رمز عبور
در صورتی که فایل‌هایی دارید که نمی‌خواهید در معرض چشمان کنجکاو دیگران قرار بگیرد، از رمز عبوری قوی برای نام کاربری خود استفاده کنید و عادت کنید زمانی که مقابل رایانه‌ی خود نیستید Log Off کنید.

محافظت از فایل‌ها و فولدرهای شخصی
ابزارهایی وجود دارند که به شما امکان رمزگذاری بر روی فایل‌ها و فولدرهایتان را می‌دهند، تا آن‌ها را در برابر مشاهده و یا تغییر توسط دیگر کاربران محافظت کنید. برای مثال در نرم‌افزار 2007 Office شما می‌توانید با انتخاب منوی Office و سپس کلیک برروی گزینه‌ی Prepare و سپس Encrypt Document برای فایل خود سطوح دسترسی تعریف کرده و برای دیدن یا ویرایش آن رمزهای جداگانه تعریف کنید.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:32 عصر )
»» پاتک سربازان سایبری سپاه

پاتک سربازان سایبری سپاه به دزدان مجازی
وظیفه مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه، بررسی جرائم سازمان‌یافته تروریستی، جاسوسی، اقتصادی و اجتماعی در فضای مجازی است که با همکاری و هماهنگی سایر حوزه‌های اطلاعاتی و قضایی در جهت بررسی تهدید‌ها و آسیب‌های شبکه جهانی اینترنت و سایر فناوری‌های نوین از توان فنی و اطلاعاتی کارشناسان سپاه پاسداران و سایر متخصصان بهره گرفته و طبق اصل 150 قانون اساسی در راستای نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن فعالیت می‌کند.
گرداب- از ابتدای دهه 1370 بحث فراگیر در جامعه ایران، مسأله «تهاجم فرهنگی» بود.
 تهاجم فرهنگی، هجوم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ... مفاهیمی بود که در آن سال‌ها گسترش فراوانی یافت و در مقابل آن، بحث از ضرورت دفاع فرهنگی، امنیت فرهنگی و بقای فرهنگی مطرح شد.

اکنون پس از گذشت حدود 20 سال از رواج تهاجم فرهنگی،‌ این موضوع به خوبی مشهود شده است که شروع این تهاجم، بخشی از سناریو جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی علیه مردم و کشور بوده است .

یکی از این لشکرهای مدافع کشور در زمینه جنگ نرم، «مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته‌ سپاه» است که فعالیت‌های مختلف این مرکز طی سال گذشته خبرهای خوشحال‌کننده بسیاری را به دنبال داشته است. در حقیقت وظیفه این مرکز، بررسی جرائم سازمان‌یافته تروریستی، جاسوسی، اقتصادی و اجتماعی در فضای مجازی است که با همکاری و هماهنگی سایر حوزه‌های اطلاعاتی و قضایی در جهت بررسی تهدید‌ها و آسیب‌های شبکه جهانی اینترنت و سایر فناوری‌های نوین از توان فنی و اطلاعاتی کارشناسان سپاه پاسداران و سایر متخصصان بهره گرفته و طبق اصل 150 قانون اساسی در راستای نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن فعالیت می‌کند.

اولین اقدام، انهدام پنج شبکه فساد اخلاقی
این مرکز در اولین اقدام رسمی خود -که اخبار آن در روزهای پایانی سال 1387 منتشر شد- شروع به شناسایی، ‌انهدام و دستگیری گردانندگان وب‌سایت‌های مستهجن فارسی کرد.
 
 بر اساس گزارش‌های انتشار یافته، با تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعدادی از شبکه‌های سازمان‌یافته ضددینی و ضدامنیت، فرهنگ و عفت عمومی، که به زبان فارسی در اینترنت فعالیت می‌کردند، شناسایی و در یک سلسله عملیات پیچیده فنی - اطلاعاتی منهدم شدند.

بر اساس مستندهای به دست آمده و اعتراف‌های صریح عوامل اصلی شبکه‌هایی که مورد حمایت سرویس‌های امنیتی کشور‌های بیگانه نیز قرار داشته‌اند، این افراد با طراحی و تشکیل شبکه‌های پیچیده و به قصد پیشبرد اهداف دشمن در قسمتی از پروژه براندازی نرم، اقدام به راه‌اندازی تعدادی وب‌سایت ضددینی، مستهجن و ضدانقلابی کرده و با ترفندهایی، افراد فعال در این عرصه را شناسایی و با برقراری ارتباط، به پشتیبانی فنی و مالی، خط‌دهی و هدایت آنان می‌پرداخته‌اند.

در اطلاعیه‌ای که توسط مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته‌ به مناسبت این پیروزی صادر شده بود، آمده است: «این شبکه‌های منهدم شده، پیگیر پروژه‌های شومی با اهداف اهانت و تقدس‌زدایی از اعتقادهای مذهبی، توهین به قرآن کریم و معصومین علیهم‌السلام، ترویج انواع انحراف‌های بسیار عمیق اخلاقی فردی و خانوادگی، تبلیغ برای قاچاق دختران ایرانی، شکستن حریم خصوصی افراد، فیلمبرداری مخفیانه و ترغیب کاربران ایرانی اینترنت به تولید محتوای مستهجن و ضددینی بودند که بحمدالله با انجام عملیات رهگیری و شناسایی فنی و اطلاعاتی، عناصر اصلی و فعال در این شبکه‌ها که تعدادی از آنها در خارج از کشور سکونت داشته‌اند، شناسایی، بازداشت و تحویل مقام‌های قضایی شدند.»
 ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:30 عصر )
»» جندالشیطان دستگیری اعضای خود را تایید کرد

جندالشیطان دستگیری اعضای خود را تایید کرد
در حالی که معاون امنیتی وزیر کشور از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل مرتبط با اقدام تروریستی زاهدان خبر داد، گروهک تروریستی جندالشطیان ناخواسته دستگیری اعضای مرتبط با خود را تایید کرد.
به گزارش گرداب علی عبداللهی روز شنبه در گفتگو با ایرنا با اعلام اینکه تعدادی از کمک کنندگان به عوامل انتحاری جنایت زاهدان شناسایی و تعدادی هم دستگیر شده اند، گفت: شناسایی افرادی که به نوعی کمک کننده به عوامل انتحاری بوده اند، همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: وابستگی افرادی که این عملیات تروریستی را در مسجد جامع زاهدان انجام دادند به گروهک ریگی تقریبا برای ما محرز است.

زاهدان پرس گزارش داد، در حالی که معاون امنیتی وزیر کشور روز گذشته این خبر را اعلام کرده است، جندالشیطان چند روز قبل از اعلام  رسمی این دستگیری ها، با صدور بیانیه ای از دستگیر شدن افرادی به دست دستگاه های امنیتی خبر داده بود و ناخواسته دستگیری اعضای مرتبط با خود را تایید کرد.

این در حالیست که طبق روال گذشته پس از هر عملیات تروریستی تعداد زیادی از یاران گروهک جندالله در داخل ایران نیز شناسایی و دستگیر شده اند. این گروهک تروریستی با پیش بینی این موضوع سعی کرد، با صدور یک بیانیه آن هم چند روز قبل از اعلام رسمی دستگاه های امنیتی ایران، مدعی شود دستگیر شدگان مردم عادی هستند و به این گروهک ربطی ندارند.

جندالشیطان در بیانیه خود آورده است: "رژیم جوانان بی دفاع بلوچ را دستگیر نموده و احتمال می رود تعدادی از این جوانان به اتهامات واهی و پس از اعترافات دیکته ای اعدام شوند."
 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:27 عصر )
»» سید حسن نصرالله:...........

سید حسن نصرالله:
هر حرکت اسرائیل علیه ایران با واکنش حزب الله مواجه می شود
نصرالله هرگونه کنشی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران را، همراه با واکنش حزب الله دانست و بیان کرد حزب الله لبنان خود را سرباز آیة الله خامنه‌ای می‌داند.
حجت الاسلام جعفر شجونی با اشاره به دیدارش با دبیرکل حزب الله لبنان از واکنش حزب الله به رژیم صهیونیستی در صورت کنش این رژیم علیه ایران خبر داد.
 
به گزارش گرداب به نقل از فارس، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به سفر هشت روزه خود به لبنان اظهار داشت: "در سفری که به لبنان داشتم با رئیس مجلس اعلا، علما و دانشمندان لبنانی دیدار و در خصوص مسایل جاری روز از جمله آخرین وضعیت فلسطین اشغالی گفت‌وگو کردیم."

وی از دیدار و جلسه‌ی خصوصی  150 دقیقه ای خود با سید حسن نصرالله خبر داد و گفت: "در این دیدار توفیق داشتم که با آقای سیدحسن نصرالله در خصوص مسایل جاری روز ایران، لبنان و فلسطین بحث و گفت‌وگو کنم."

در این دیدار، سیدحسن نصرالله به فتنه سال 88 ایران اشاره کرد و اظهار داشت: "فتنه گران ایرانی دنباله منافقان ساکن در عراق بودند و تأکید کرد که فتنه گران هیچگاه حریف ملت ایران و رهبر معظم انقلاب نخواهند شد."

شجونی ادامه داد: "سیدحسن نصرالله مقام معظم رهبری را رهبری شجاع، عادل و آگاه به مسایل جاری روز توصیف کرد و گفت که خود را سرباز آیت الله خامنه ای می داند و در راه مقاومت تابع رهبر معظم انقلاب است."

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: سیدحسن نصرالله هرگونه جرأت حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات اتمی ایران را بعید توصیف کرد و در این باره گفت: "اگر قرار باشد رژیم صهیونیستی جرأت تجاوز به کشوری را داشته باشد، ایران و لبنان را انتخاب خواهد کرد؛ اما ما اعلام می کنیم که هرگونه کنشی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران، قطعاً با واکنش سریع حزب الله لبنان همراه خواهد بود، چرا که حزب الله لبنان خود را سرباز آیت الله خامنه‌ای می داند و در این راه هیچگونه جسارتی را از رژیم صهیونیستی نخواهد پذیرفت."

در این گفت‌و‌گو، سیدحسن نصرالله گفت: "اولین تجاوز رژیم صهیونیستی را آخرین تجاوز آنها رقم خواهیم زد و ما به این گفته خود اطمینان داریم و با قاطعیت می گوییم که توان نابودی اسرائیل را داریم."

شجونی گفت: "چون استعمار متوجه شد که «رفیق حریری» توسط سوریه ترور نشده است، اکنون قصد فرافکنی دارد و می خواهد حزب الله را متهم کند، در حالی که حزب الله، هیچ نقشی در ترور حریری نداشته است و وی را کسانی ترور کرده اند که دیگران را متهم می کنند."


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:26 عصر )
»» افشای اسناد جنایات آمریکا

افشای اسناد جنایات آمریکا در افغانستان
پایگاه اینترنتی ویکی لیکز (WIKI LEAKS) روز یکشنبه در اقدامی بی‌سابقه بیش از 91 هزار سند، درباره جزئیات عملیات نظامی امریکا ‌‌در افغانستان را منتشر کرد که ‌‌این اقدام مقامات امریکایی را به تکاپو واداشت.
به گزارش گرداب به نقل از جوان، ‌‌ویکی لیکز که یک سازمان بین‌المللی مستقر در سوئد است، از سال 2007 از طریق یک پایگاه اینترنتی، فعالیت‌های خود را علنی کرده است و برخی اوقات، اسنادطبقه‌بندی شده دولت‌ها را منتشر می‌کند.
 
 ‌‌این پایگاه اینترنتی، روز یکشنبه در اقدامی بی‌سابقه بیش از 91 هزار سند از جزئیات گزارش‌های پنتاگون و برخی دیگر از نهادهای اطلاعاتی امریکا ‌‌در جنگ افغانستان طی سال‌های 2004 تا 2009 را منتشر کرد که واکنش های زیادی به دنبال داشت.
 ‌
اسناد منتشر شده چند محور اصلی و مهم دارد که باعث شده تاکنون مقام‌های امریکایی، ‌‌دولت پاکستان، افغانستان و لهستان به آن واکنش نشان دهند. احتمالاً برخی دولت‌های دیگر نیز، به محتوای آن واکنش نشان خواهند داد. ‌

طالبان موشک‌های حرارتی دارد
اسنادی که توسط پایگاه ویکی‌لیکز منتشر شده، ‌‌تأیید می‌کند که طالبان موشک‌های حرارتی در اختیار داشته و به وسیله آنها بالگردهای امریکایی را ساقط می‌کند.
این در حالی است که مقام‌های امریکایی تاکنون از دستیابی طالبان به این توانایی امتناع کرده‌اند.ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:25 عصر )
»» دبکا فایل:

دبکا فایل:
ایران "سازمان سیا" را به بازی گرفته است
دستگاه اطلاعاتی ایران توانسته است تلاش مأموران اطلاعاتی غرب و اسرائیل را خنثی کند. جمهوری اسلامی به راحتی پیشرفت‌های سریع هسته‌ای خود را ادامه می‌دهد.
پایگاه خبری وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، در گزارشی ضمن تاکید بر موجودیت ایران به عنوان قدرت هسته ای مجازی، اذعان داشت که جمهوری اسلامی توانسته است در زمینه برنامه هسته ای تلاش سازمان های جاسوسی غرب و موساد را خنثی و بر آن ها غلبه کند.
 
به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری "دبکا فایل" نوشت: ایران توانست جریان های اطلاعاتی غرب و موساد را شکست داده و در موقع مناسب، جهت را به نفع خود تغییر دهد.
 
به همین دلیل، در مسئله امیری نیز ایران اطلاعات بی‌ارزشی را به خورد مأموران سیا داد.

"دبکا" می نویسد: در حالی که دستگاه های جاسوسی آمریکا و اسرائیل، دل خود را به اطلاعات این طرف و آن طرف و مسئله شهرام امیری خوش کرده بودند، پیشرفت های هسته‌ای ایران ادامه داشت و جمهوری اسلامی، برنامه های خود در این زمینه با سرعت و دقت به پیش می برد.

در ادامه این گزارش آمده است: دستگاه اطلاعاتی ایران توانسته است تلاش مأموران اطلاعاتی غرب و اسرائیل را خنثی کند و جمهوری اسلامی به راحتی پیشرفت‌های سریع هسته‌ای خود را ادامه دهد.
 
پیشرفت های هسته‌ای ایران به حدی رسیده است که یک مقام عالی رتبه آمریکایی در تاریخ 19 جولای اذعان داشت: "این که روزی از خواب بلند شویم و موفقیت های ایران هسته ای را از رادیو بشنویم، تعجبی ندارد."

"دبکا"در خاتمه می نویسد: ایران در ماجرای امیری توانسته است اطلاعاتی که سیا به داشتن آن می بالید را به بازی بگیرد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:24 عصر )
»» نجار:

نجار:
تدابیر سنگینی پشت اعدام ریگی بود
مصطفی محمد نجار گفت: "این مجرم به دادگاه رفته و برای آن حکمی صادر شده بود، که باید اجرا می‌شد و اتفاقا پشت آن تدابیر سنگینی بوده است."
به گزارش گرداب، مصطفی محمد نجار وزیر کشور، ظهر روز  گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح تأمین آتیه مهر امام‌ رضا(ع)، در خصوص سرانجام پیگیری عاملان تروریستی انفجار زاهدان گفت: "با پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام شده  است،  سرنخ‌هایی را به دست آوردیم و عواملی را دستگیر کردیم. انشاءالله همچنان پیگیر این موضوع هستیم."

نجار در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها معتقدند اعدام ریگی حرکت اشتباهی بوده و تدبیری پشت آن نبوده است، گفت: "آیا مجرم را نباید مجازات کرد؟ این مجرم به دادگاه رفته و برای آن حکمی صادر شده بود، که باید اجرا می‌شد و اتفاقا پشت آن تدبیر سنگینی بوده است."
 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 89/5/6 :: ساعت 8:23 عصر )
<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 28
>> بازدید دیروز: 95
>> مجموع بازدیدها: 334977
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب