سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در یکى از عیدها فرمود : ] این عید کسى است که خدا روزه‏اش را پذیرفته و نماز وى را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانى نکنند روز عید است . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تا سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر نخواهیم داشت

در صورت اجرای درست لایحه هدفمند شدن یارانه ها ؛

رئیس جمهور : تا سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر نخواهیم داشت

رئیس جمهوری هدفمند کردن یارانه ها را گام بلندی در جهت اجرای عدالت به شمار آورد و افزود: من به نمایندگان در مجلس نیز گفتم اگر این طرح بدون مانع و مشکل و در یک سازوکار روان اجرا شود به شما تضمین می دهم ظرف سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر در کشور پیدا نشود.

شفاف : رئیس جمهور امروز به مردم وعده خود به نمایندگان مجلس را تکرار کرد که اگر قانون هدفمند شدن یارانه ها روان و بدون مشکل اجرا شود ظرف سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر هم در کشور نخواهیم داشت .

این در حالی است که به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی نیز از طریق موافقت با خواسته های رئیس جمهوری در تشکیل سازمان هدفمند شدن یارانه ها نهایت همکاری را با وی داشته است و حال باید دید تا سه سال آینده چند درصد از این وعده محقق خواهد شد ؟

در همین حال  رئیس جمهور عدالت را ستون فقرات ساختن ایران خواند و اعلام کرد که اگر هدفمند کردن یارانه ها در یک سازوکار روان اجرا شود ظرف سه سال آینده بیکار و فقیر در کشور باقی نمی ماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به خوزستان، رئیس جمهور چهارشنبه شب در جمع مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی با بیان اینکه باید ایران را بر پایه ایمان، فرهنگ و اعتقادات اسلام ناب محمدی و وحدت و همبستگی ، کار و تلاش و عدالت بسازیم، عدالت را ستون فقرات ساختن ایران عنوان کرد و افزود: ایران کشور ثروتمندی است که اگر عدالت اجرا شود حتی یک نفر فقیر و بیکار در آن پیدا نخواهد البته عدالت سخت ترین مرحله است و وقتی بحث از عدالت شد، عده ای حاضر شدند دست در دست بیگانگان در برابر عدالت بیاستند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز هم در عرصه جهانی از موضوعی که می ترسند اجرای قاطع عدالت است ، تصریح کرد: دولت دارای دو برنامه برای اجرای عدالت است که یکی از آنها هدفمند کردن یارانه ها و دیگری برنامه پنجم توسعه است.

رئیس جمهوری هدفمند کردن یارانه ها را گام بلندی در جهت اجرای عدالت به شمار آورد و افزود: من به نمایندگان در مجلس نیز گفتم اگر این طرح بدون مانع و مشکل و در یک سازوکار روان اجرا شود به شما تضمین می دهم ظرف سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر در کشور پیدا نشود.

وی با بیان اینکه با توجه به فراز و نشیب هایی که این قانون تصویب شد و امروز در اختیار دولت قرار گرفت، اظهار داشت: ما بدنبال این بودیم که نیمی از انرژی دولت را برای اجرای این طرح صرف کنیم و بدون مانع کار را به جلو ببریم اما با پیچیدگی های ایجاد شده دولت حداقل باید دو سوم توان خود را صرف اجرای این مقوله کند.

احمدی نژاد تصریح کرد: دولت ایستاده تا اولین گام اساسی در جهت اجرای عدالت، رفع فقر و محرومیت ها را در سراسر ایران بردارد.

وی افزود: احمدی نژاد نوکر مردم است و در کنار مردم برای برپایی کامل عدالت و بازگشت حقوق ملت و قطع دست متجاوزان به بیت المال ایستاده است.

احمدی نژاد با اشاره به برخی توطئه هایی که در زمینه لایحه هدفمند کردن یارانه انجام شده، گفت: عده ای قصد دارند با پول هایی که به ناحق اندوخته اند برابر ملت ایران ایستادگی کنند. این کارها آب در هاون کوبیدن است. البته ایران دست تک تک آنان را قطع خواهد کرد و راه ملت ایران عزت و پیشرفت است و این راه را رها نخواهد کرد و کسانی که آرزوی بازگشت دشمنان به این خاک را دارند این آرزو را به گور خواهند برد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» بازتاب مناظره شریعتمداری و کواکبیان در رسانه های سبز؛


















بازتاب مناظره شریعتمداری و کواکبیان در رسانه های سبز؛
امثال کواکبیان مسؤول پایان تلخ جنبش سبزند!
کواکبیان نماینده فتنه سبز نبوده و از پس شریعتمداری برنیامده است. این رسانه ها انواع فحش ها و ناسزاها را نثار کواکبیان کرده اند و از آن جمله نوشتند؛ چرا وقتی شریعتمداری با قاطعیت از خط ولایت فقیه دفاع کرد کواکبیان هم آن را تأیید کرد؟
  

مناظره سه شنبه شب حسین شریعتمداری مدیر مسأل کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده مجلس، ضمن آن که استقبال گسترده و فراگیری را در داخل و خارج کشور به دنبال داشت، بازتاب های جالبی نیز در محافل ضد انقلابی داشت. به گزارش کیهان، اکثر سایت های ضد انقلاب که استدلال و اسناد ارائه شده از سوی مدیر مسئول کیهان مبنی بر مدیریت بیرونی فتنه توسط سازمان های «سیا» و «موساد» را قابل انکار نمی دانستند، ترجیح دادند درباره این مناظره سکوت اختیار کنند و یا به گونه ای گذرا از کنار آن عبور کنند. ولی برخی از سایت ها از جمله سایت «بالاترین» که اصلی ترین سایت حامیان سران فتنه است و مدیریت آن را «منوشه امیر» مسئول کهنه کار بخش فارسی رادیو اسرائیل برعهده دارد، روش دیگری را برگزید و تلاش کرد به جای پاسخ به استدلال محکم و اسناد غیرقابل انکاری که کیهان ارائه کرده بود، مصطفی کواکبیان رامورد حمله قرار داده و اینگونه وانمود کند که وی نماینده فتنه سبز نبوده و از پس شریعتمداری برنیامده است. این سایت انواع فحش ها و ناسزاها را نثار کواکبیان کرد. و از جمله نوشت؛ چرا وقتی شریعتمداری با قاطعیت از خط ولایت فقیه دفاع کرد کواکبیان هم آن را تأیید کرد و یا این که «ما امثال خاتمی و کواکبیان را مسئول پایان تلخ جنبش سبز می دانیم» و نوشته هایی که از چاپ آن معذوریم.
و اما استفاده منوشه امیر از این ترفند در حالی است که چند سایت ضد انقلاب دیگر و 3 شبکه تلویزیونی ماهواره ای لس آنجلسی در گزارش خود از این مناظره اعلام کرده اند که شریعتمداری با زیرکی و موقع شناسی، وقت کمی از فرصت های خود را به پاسخ نظریات کواکبیان اختصاص می داد و بلافاصله به سراغ اصلی ترین نظرات جنبش سبز می رفت و بیشترین وقت خود را صرف پاسخگویی به آن می کرد. یکی از این سایت ها نوشته است مسائلی مانند تقلب 13 میلیونی موسوی و ملاقات خاتمی با جرج سوروس و ارتباط موسوی با رابرت هلوی ربطی به نظر کواکبیان نداشت ولی شریعتمداری در مقابل چشم دهها میلیون بیننده داخلی و خارجی به آن پرداخت. این سایت نوشته است به کواکبیان چه کار دارید؟ فکری به حال شریعتمداری بکنید!
شایان ذکر است که تهیه کنندگان برنامه رو به فردا برای انتخاب طرف مناظره با افراد بسیاری از جبهه اصلاحات از جمله کسانی نظیر انصاری، منتجب نیا، مسجد جامعی و... تماس گرفته بودند که هیچیک از آنها حاضر به مناظره با شریعتمداری نشده بودند.
گفتنی است مناظره سه شنبه شب شریعتمداری با مصطفی کواکبیان بازتاب های بسیار گسترده ای پیدا کرد و موجی از تشکر و ابراز علاقمندی مردم را در پی داشت. خبرنگاران کیهان از سراسر کشور گزارش می دهند که بازتاب های سخنان حسین شریعتمداری که در آن با ارائه سند نشان داده شد چگونه فتنه گران در حال اجرای مو به موی سناریوهای موساد و سیا در ایران بوده اند، بسیار وسیع بوده است. بلافاصله پس از اتمام مناظره هزاران پیامک میان بخش های وسیعی از جوانان مومن و مردم تهران در دیگر شهرهای کشور مبادله شد که مضمون همه آنها تشکر از این روشنگری ها بود. برخی از انبوه تماس گیرندگان ضمن قدردانی از صدا و سیما به دیرهنگام بودن این اقدام نیز اشاره می کردند.
گفتنی است یکی از سایتهای ضد انقلاب و باصطلاح همراه جنبش سبز نیز در تحلیلی خطاب به کواکبیان نوشت: چقدر بدهیم شما از ما دفاع نکنید؟!

   
  
اخبار مرتبط:


      
نظرات کاربران:

 










من در آلمان زندگی میکنم و زیاد از اوضاع داخل اطلاع ندارم اما توسط یکی از دوستان مناظره فردی به نام کواکبیان را که ظاهرا و بدبختانه نماینده مجلس ایران هم هستند با روزنامه نگاری به نام آقای شریعتمداری دیدم
باید بگویم استدلالهای آقای شریعتی بسیار حساب شده و مانند روزنامه نگارهای با تجربه مرا به مطبوعات ایران امیدوار کرد و برعکس منطق نماینده مجلس به قدری سست و بیپایه نمود داشت که با اطمینان میگویم اگر اکثریت نماینده های مجلس در ایران مانند این آقا باشند یقین بدانید ایران در حال حاظر هم شکست خورده است و در دنیا موفق نخواهد شد و وای بر مردمی که امثال این آقا نماینده اش باشد.
فقط یک نکته را در مورد ایشان میگویم . ایشان در قسمت آخر صحبتهایش میگوید بهترین راه برای حل بحران تشکیل لوی جرگه همانند افغانستان ..... سرم داغ شد وقتی این حرف را ایشان زد. فکرش را بکنید شخصی که خودش نماینده مجلس قانونگذاری یک کشور است پیشنهادش تشکیل یک مجلس غیر قانونی آنهم از نوعی که معمولا آمریکا در کشورهای نظیر افغانستان برای تسلط بیشتر به آنها تشکیل میدهد است.
آقایان باور بفرمایید بر فرض محال! تاکید میکنم بر فرض محال اگر یک نماینده ای در آلمان برای حل یک بحران با وجود راهکارهای قانونی اینجا یک چنین پیشنهاد مزخرفی را میداد یقین بدانید دیگر امکان نداشت پایش به کف سالن مجلس آلمان برسد و تا ابد زندگی سیاسیش خود به خود نابود میشد.
حالا این آقای نماینده با حالت ! ببخشید لاتهای چاله میدانی به اصطلاح قدما مینشیند جلوی دوربین زنده و این مزخرفات را تحویل مردم ایران میدهد و حتما آب هم از آب تکان نمیخورد.
این بود که عرض کردم ایران قطعا با این جور اشخاص به هیچ جا نخواهد رسید
یقین بدانید

 


 













افروغ هم تا حدی قبول کرد!
عماد افروغ که در حوادث بعد از انتخابات با تحلیلی ساده اندیشانه مشابه علی مطهری وجود توطئه برنامه ریزی شده علیه انقلاب اسلامی و الگوبرداری از انقلابهای مخملین را منکر می شد، اکنون حوادث پیش آمده بعد از انتخابات را تاحدی (!) زمینه ساز سوء استفاده دشمنان و ترورهای اخیر می داند.
  

عماد افروغ که در حوادث بعد از انتخابات با تحلیلی ساده اندیشانه مشابه علی مطهری وجود توطئه برنامه ریزی شده علیه انقلاب اسلامی و الگوبرداری از انقلابهای مخملین را منکر می شد، اکنون حوادث پیش آمده بعد از انتخابات را تاحدی (!) زمینه ساز سوء استفاده دشمنان و ترورهای اخیر می داند.
عماد افروغ کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ ضمن محکوم کردن ترور استاد مسعود علی‌محمدی، اظهار داشت: از مقامات اطلاعاتی و امنیتی مصرانه می‌خواهیم عوامل این ترور ناجوانمردانه را شناسایی کنند.
وی افزود: مقامات امنیتی باید پاسخگو باشند که چرا اینقدر راحت یک عمل تروریستی انجام می‌گیرد.
این استاد دانشگاه همچنین با اشاره به اختلافات اخیر، بخشی از آن را غیرطبیعی دانست و ادامه داد: این اختلافات بیش از حد اختلافی که باید نمود داشته باشد، نمود دارد و آقایان جناح‌های مختلف تلاش نمی‌کنند سر عقل بیایند و هر چه سریع‌تر ذیل گفتمان انقلاب اسلامی و ارکان رکین آن به وحدت برسند تا زمینه برای این قبیل اعمال تروریستی فراهم نباشد.
افروغ اضافه کرد: آنها باید متوجه باشند که اختلافات بیش از حد بستر را برای این قبیل اقدامات تروریستی فراهم می‌کند چرا که توجهات را به سمت دیگری می‌برد و به جای اینکه نیروهای امنیتی وقت خود را صرف مسایل برون‌مرزی کنند، صرف مسایل داخلی می‌شود.
وی ماجرای کشدار غیر طبیعی بعد از انتخابات را تا حدی بسترساز این قبیل اقدامات تروریستی ناجوانمردانه برشمرد و تأکید کرد: مقامات امنیتی هم باید پاسخگو باشند و عوامل آن‌را شناسایی و به مقامات قضایی معرفی کنند و هم نسبت به حوادث مشابه هوشیار باشند.
این کارشناس مسایل سیاسی از چهره‌ها و نیروهای مرتبط با حوادث پس از انتخابات خواست هم به "مرٌ قانون " توجه و از اقدامات خودسرانه پرهیز کنند و هم به مصلحت نظام، حفظ و تقویت و بازتولید وحدت درون گفتمانی توجه داشته باشند.
افروغ با بیان اینکه اتفاقات پس از انتخابات باید تمام شود اما برخی با ادبیات خاصی که دارند فکر می‌کنند که این تمام شدن به معنای این است که قانون کنار گذاشته شود، ‌تصریح کرد: هر کس از هر گروه به اندازه خطایی که کرده و همچنین کسانی‌که مستقیم و غیرمستقیم نقش‌آفرینی کردند باید طبق قانون مجازات شوند و منافاتی نیز ندارد که هم قانون ملاک تعیین میزان اشتباهات و خلاف‌ها باشد و هم وحدت وجود داشته باشد.
به عقیده وی چهره‌هایی هستند که ملتزم به انقلاب بوده و هستند اما اختلاف سلیقه دارند و این اختلاف سلیقه نباید به مخدوش شدن وحدت بینجامد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم در پایان خاطرنشان کرد: این رفتار تروریستی در یک بستری از اختلافات بیش از حد صورت گرفته و زنگ خطری برای تمام جریان‌ها و گروه‌هایی است که می‌خواهند ذیل گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت سیاسی داشته باشند.


 
















جهت استحضار شیخ ساده لوح؛
عضو شورای مرکزی اعتماد ملی رسماً کروبی را نفی کرد!
جواد اطاعت عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در اغاز مناظره برنامه روبه فردا رسماً اعلام کرد که عضو شورای مرکزی اعتماد ملی است ولی به موسوی رأی داده و به این رأی هم افتخار میکند!
  

شب گذشته یکی دیگر از سلسله مناظرات زنده تلویزیونی از شبکه سوم سیما بین جواد اطاعت عضو شورای مرکزی اعتماد ملی و علیرضا زاکانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پخش گردید. به گزارش سحر در این مناظره جواد اطاعت با تندخویی و فقدان رویه درست عقلی و منطقی وارد بحث شد و ضمن عقده گشایی از رئیس جمهور متأسفانه موجب انحراف بحث شده و آن را به هر دری کشاند. وی که از رئیس جمهور بعلت پرداختن به همه مباحث انتقاد می کرد خود در این مناظره بدون آنکه بتواند رویه ای منطقی را در سخنان خود حاکم کند به مباحثی چون: برنامه چهارم، طرح یارانه ها، رد صلاحیت ها در مجالس گذشته، قیمت گوشت و نان سنگک، خطبه های امام علی (ع)، قانون اساسی و تجمعات ازاد، لزوم خصوصی سازی تلویزیون، نقد فرهنگی دولت، پروژه های اجرا شده در روستای خودشان، انتقاد از بحث امام زمان توسط رئیس جمهور، اعتراض به نتیجه انتخابات و چندین مورد بی ربط دیگر پرداخت! نکته جالب توجه آن است که وی در هیچ یک از موارد فوق نتوانست بدقت وارد شده و حتی اجازه نمیداد تا دکتر زاکانی به پاسخگویی بپردازد. لکن به پرسش اصلی زاکانی در این مناظره مبنی بر آنکه چرا موسوی بدون داشتن هیچ سند و مدرکی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری راهپیمایی شد پاسخ نگفت!
جواد اطاعت که در این مناظره با تندخویی و عصبانیت منزجر کننده ای بحث میکرد در ابتدای بحث گفت که عضو شورای مرکزی اعتماد ملی است ولی به موسوی رأی داده و به این رأی هم افتخار میکند! این موضوع میتواند برای جناب شیخ ساده لوح کروبی جالب توجه باشد، چرا که عضو شورای مرکزی وی هم به وی رأی نداده است!


 




















درباره سخنان خاتمی؛
دورویی و نفاق تا کی؟!
سید محمد خاتمی مهمترین حامی موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری که ساعت 7 بعد از ظهر روز انتخابات برای موسوی پیام تبریک فرستاد و از متهمان اصلی ایراد اتهام تقلب و حوادث بعد از انتخابات می باشد، همچنان سعی دارد تا با ادامه رویه دوگانه گویی و نفاق مخملی خود و دیگر سران فتنه را از اتهامات سنگین موجود تبرئه کند.
  

سحر- سید محمد خاتمی مهمترین حامی موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری که ساعت 7 بعد از ظهر روز انتخابات برای موسوی پیام تبریک فرستاد و از متهمان اصلی ایراد اتهام تقلب و حوادث بعد از انتخابات می باشد، همچنان سعی دارد تا با ادامه رویه دوگانه گویی و نفاق مخملی خود و دیگر سران فتنه را از اتهامات سنگین موجود تبرئه کند.
وی که بوضوح تحت تأثیر راهپیمایی بزرگ و تاریخی مردم سراسر کشور در محکومیت فتنه و تأیید ارکان نظام اسلامی قرار داشت، گفت: "ما انقلاب بزرگی داشتیم که از دل آن نظامی به نام جمهوری اسلامی درآمد که مورد قبول ما بوده و به آن افتخار کرده و می‌کنیم و شعار اصلی ما هم این بوده؛هست و خواهد بود که "استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی"؛هیچ چیز دیگر هم شعار ما و اکثریت قاطع مردم نیست".
خاتمی در ادامه اظهارات دوگانه و منافقانه خود گفت که قانون اساسی و اصل ولایت فقیه را قبول دارد و به آن احترام می گذارد. اما توضیح نداد که وی و نامزد شکست خورده مورد حمایتش به کدامیک از سخنان رهبر انقلاب در طول دوران فتنه بعد از انتخابات احترام گذاشته اند و یا به کدام یک عمل کرده اند. آیا خط خود را از خط اغتشاش گری و ناامنی جدا کردند یا با بیانیه ها و سخنان خود دعوت به اقدامات ساختارشکنانه و غیرقانونی کرده اند؟ آیا به رسیدگی به اعتراضات از مجاری قانونی عمل نموده اند یا اعتراضات خیابانی را ضمن متهم نمودن ارکان نظام به تقلب ساماندهی کرده اند؟ به هرحال بنظر میرسد که حضور میلیونی و فتنه شکن مردم در 9 دی ماه موجبات سردرگمی و سرگیجه سران فتنه را فرآهم آورده بگونه ای که قادر به تحلیل رفتار و سخنان خود و فهم تناقضات آشکار نیستند.
   
  
اخبار مرتبط:



منبع :


http://saharnews. ir/ 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» مرکز فرماندهی فتنه در مجمع تشخیص مصلحت است

دکتر قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد

مرکز فرماندهی فتنه در مجمع تشخیص مصلحت است

نقشه دیگر "جریان تردید" این بود که دوطرفه حرف بزند و هر دو طرف را محکوم کرده و در نهایت حق و باطل را باهم قاطی بکند... نقش آن مهمتر از نقش جریان فتنه است... اگر جریان فتنه را در حرکت تاریخی ارزیابی کنیم، با جریان طلحه و زبیر در جنگ جمل برابری می کند چون آنها ظاهر مقدسی داشتند ضربه بیشتری به انقلاب و نظام زدند.

"صراط" - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز فرماندهی دو جریان فتنه و تردید که در زمان انتخابات و بعد از آن فعال شد، از برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نشات می گیرد.
به گزارش صراط به نقل از دفتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، وی افزود: تحلیل ادبیات موجود در بیانیه ها، سخرانیها و خطبه های آقای هاشمی و خطی که در رفتار و سخنان دو جریان فتنه و تردید وجود دارد، نشان می دهد "مرکز فرماندهی و هماهنگی" در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: با توجه به شرایط پیش آمده، چهار جریان صحنه گردان وضعیت موجود در کشور هستند، جریان اول "ضدانقلاب" و همان جریانی است که از همان ابتدا با انقلاب اسلامی و اصل آن سرسازگاری نداشتند و به دنبال تثبیت رژیم شاهنشاهی یا تغییرات اندک در آن بود.
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران در ادامه افزود: جریان دوم "جریان نفاق" بود اینها کسانی بودند که اول با انقلاب همراه بودند و خواستار تغییر حکومت از شاهنشاهی به جمهوری ولی منهای اسلام بودند. اینها در ابتدای انقلاب شامل جریانهای لیبرال، سازمان مجاهدین خلق، فداییان اکثریت و اقلیت و پیکاریها بودند.
این نماینده مجلس ادامه داد: این جریان با نهضت آزادیها و بنی صدر پیوندهای برقرار کردند که در همان اوایل انقلاب کم کم به سمت حرکتهای تند رفته و حتی مدتی انقلاب در اختیار آنها بود.
قاضی زاده افزود: این چهره ها توسط رهبر دینی، به مردم معرفی شدند و با توجه به خیانتهایی که در جنگ تحمیلی انجام دادند، از صحنه انقلاب خارج شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه جریان سوم "جریان فتنه" است گفت: این جریانی است که ظاهرا در ابتدا پیوندهایی با انقلاب نظام و رهبری دینی داشته اما به تدریج به علت آنکه نتوانسته جایگاه مردمی خودش را حفظ کند و نتوانست با مبانی طراحی شده از سوی ولایت فقیه همراهی بکند، دچار زاویه با ارزشها انقلاب شده است.
به گزارش صراط این نماینده مجلس اظهار داشت: عملکرد "جریان فتنه" در روزهای اخیر نشان می دهد امروز آنها فاصله بسیار زیادی با انقلاب پیدا کرده و از جریان بنی صدر و مسعود رجوی بدتر شده اند.
وی افزود: بنی صدر و رجوی از ابتدا عدم اعتقادشان را به حکومت دینی اعلام کردند و مردم را این حیث فریب ندادند اما اینها ظاهرا لباس حکومت دینی را پوشیده و در قالب آن قرار گرفته اند و خودشان را معتقد و متعهد به آرمانهای امام راحل جا می زنند اما عملا در مقابل آنچه عصاره وجودی و آرمانهای حضرت امام است، ایستاده اند.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آنها حاضر شدند با جریان نفاق، استکبار جهانی و حتی معاندین انقلاب اسلامی یکدست بشوند تا بتوانند به نتایجی که می خواهند برسند.
وی ادامه داد: اگر جریان فتنه را در حرکت تاریخی ارزیابی کنیم، با جریان طلحه و زبیر در جنگ جمل برابری می کند چون آنها ظاهر مقدسی داشتند ضربه بیشتری به انقلاب و نظام زدند.
قاضی زاده با اشاره به جریان چهارم به عنوان مهمترین جریان فتنه های اخیر گفت: جریان چهارم "جریان تردید" است که نقش آن مهمتر از نقش جریان فتنه می باشد.
وی افزود: این جریان ظاهرا جزو جریان اصلاحات نبود و داعیه های اصولگرایانه داشت اما در بعضی از مواقع با جریانی از اصلاح طلب که ارزشی تر بودند ارتباط داشت.
او با اشاره به اینکه "اینها منتقدین دولت فعلی بودند" گفت: این جریان در انتخابات همراهی با احمدی نژاد را به عنوان کاندیدای اصولگراها قبول نداشت و تمام تلاش خودشان را کردند که قبل از انتخابات، آقای احمدی نژاد به عنوان کاندیدای اصولگرایان مطرح نشود.
قاضی زاده بیان کرد: در انتخابات، تلاش آنان بر این بود که با پرونده سازی برای دولت، احمدی نژاد را از دور خارج کنند و کاندیدای دیگر را به عنوان کاندیدای اصولگراها به عرصه بیاورند یا زمینه رای نیاوردن وی را در انتخابات فراهم کنند اما چون ناامید شدند به سمت کاندیدای جریان فتنه متمایل گردیدند.
وی اظهار داشت: برای اینکه این پرونده ها تاثیرگذار باشد، باید در داخل حاکمیت و نهادهای قدرت شکل گرفته لذا سناریوهایی را که در مجلس و از طریق بسیاری از نهادی نظارتی انجام شد و حتی در مجمع تشخیص مصلحت نیز اتفاق افتاد، می توان در این راستا تحلیل کرد.
او افزود: در طول تبلیغات انتخابات اینها با دادن پیامهای مختلف سعی کردند زمینه تخریب انتخابات را فراهم کنند.
نماینده اصولگرای مجلس اظهار داشت: در زمان بعد از انتخابات این جریان شانه به شانه در کنار جریان فتنه حرکت کرد تا پیامهای انحرافی را که جریان فتنه می دهد تایید و باعث شبهه افکنی در میان مردم بشود.
قاضی زاده افزود: نقشه دیگر "جریان تردید" این بود که دوطرفه حرف بزند و هر دو طرف را محکوم کرده و در نهایت حق و باطل را باهم قاطی بکند.
وی با بیان اینکه "آنها با این حرکت سعی داشتند باعث شوند نگاه مردم به سمت پیام ولایت جمع نشود" گفت: زمانی که مقام معظم رهبری با قاطعیت پیام دادند که باید تمام جریانها و گروهها در مسیر قانونی حرکت کنند، بلافاصله بعد از سخنان رهبری شروع به ارسال پیامهای انحرافی کردند تا مردم همچنان در سردرگمی باقی بمانند.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه "جریان تردید" هم اینک کلیدیترین نقش و فعالترین بازیگر صحنه است افزود: جریان فتنه توسط مردم در روز قدس و عاشورا شناسایی شد و مردم متوجه شدند آنها برای رسیدن به اهدافشان با استکبار، معاندین ،پژاکیها، بهاییت، دراویش و دیگر گروههای ترد شده از سوی انقلاب اسلامی پیوند برقرار کرده اند.
قاضی زاده افزود: "جریان تردید" تلاش می کند همچنان با تطهیر چهره جریان فتنه، برای در صحنه نگاه داشتن آنها در بین مردم برای این جریان ایجاد موقعیت کرده و زمینه را برای جلب مخاطب برای آنها فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه کار دوم آنها جریانسازی جدید برای جلوگیری از حرکت مردم به سمت جریان حق است گفت: برخی از نامه ها،مصاحبه ها ،سکوتها و سخنرانیها که انجام می شود در خاطر، یادآور دادن جام زهر به حضرت امام خمینی(ره) است لذا مردم باید مراقب باشند تاریخ دوباره تکرار شوند.
وی افزود: وظیفه مردم درک صحیح پیام ولایت و تابعیت و حمایت از ایشان است و امیدواریم دستگاههای اجرایی، قانونگذار و قضایی خودشان را به مواضع رهبری نزدیکتر کرده و از مردم ولایتمدار ایران عقب نمانند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» خاطرات هاشمی اشتباه /توهم توطئه مردم ایران/نماز زندانیان سابق /









خاطرات هاشمی اشتباهات زیادی دارد/ امام معتقد بود هاشمی احتمالا اغفال شده
 
 

 



بخشی از اپرسش‌ها و پاسخ ها به این شرح است:



 در جوابیه خود به آقای هاشمی رفسنجانی، به نامه‌ای مبنی بر اینکه امام فرموده بود، هاشمی احتمالا اغفال شده اشاره کرده بودید، با توجه به اینکه نامه مذکور در صحیفه امام موجود نیست، استناد شما چیست؟



 بخشی از نامه‌ای که در پاسخ به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در پاسخ‌نامه‌ام به آن اشاره کردم به سال 52 برمی‌گردد. در سال 52 حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان امام جمعه امروز رفسنجان نامه‌ای به امام نوشته و این سئوال را مطرح کرده است که آقای هاشمی رفسنجانی از ما می‌خواهد وجوهات شرعی را برای کمک به سازمان مجاهدین خلق در اختیارش قرار دهیم، که امام خمینی (ره) در پاسخ به این سئوال فرموده‌اند، جایز نیست و احتمالا آقای هاشمی در این قضیه اغفال شده است.



 چرا این نامه تاکنون منتشر نشده و شما چگونه از این نامه مطلع شدید؟



 در سفری که به رفسنجان داشتم این نامه را که در منزل آقای هاشمیان قاب شده بود و در دفتر کارش قرار داشت رؤیت کردم. آقای هاشمیان به احترام آقای هاشمی رفسنجانی این نامه را منتشر نکرده است.



 شنیده‌‌ایم  می‌خواهید، در خصوص نقد کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی اقدام کنید، این خبر را را تائید می‌کنید؟



 بله، یکی از اهداف "بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران معاصر " نقد نادرستی‌ها و خلاف‌گویی‌ها پیرامون تاریخ سیاسی معاصر و انقلاب اسلامی‌ است. لذا تصمیم دارم به زودی به نقد و بررسی کتاب‌ خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی بپردازم. معتقدم که در کتاب خاطرات آقای هاشمی اشتباهات زیادی وجود دارد. امیدوارم این اشتباهات غیر عمدی و از روی خطا و سهو باشد.


 


 


 











مردم ایران دچار توهم توطئه هستند !
 
 



اظهارات شیرین عبادی در گفت‌وگو با رئیس رادیو آزادی نشان داد که چرا وی از سوی سازمان منافقین به عنوان مهره‌ای قابل اعتماد برای جایزه صلح نوبل معرفی شده بود. 



جفری گدمین، رئیس رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی (ارگان رسمی سازمان سیا) پس از گفت‌وگویی که به تازگی با شیرین عبادی انجام داده، یادداشتی را با عنوان " بحران در حکومت ایران و سیاست غرب " منتشر کرده است. 



رادیو فردا در این باره نوشته است؛ «شیرین عبادی در گفت وگو با جفری گدمین تاکید می‌کند که کمک‌های خارجی برای توسعه دمکراسی یک اشتباه بزرگ است. ولی با این وجود می‌توان دید که همزمان با تشدید بحران سیاسی در ایران مواضع خانم عبادی نیز دستخوش تغییر شده است؛ به اعتقاد او مذاکره و معامله با رژیم به جایی نمی‌رسد. وی کاملا اطمینان دارد که رهبری حکومت ایران با نیت خوبی وارد مذاکرات هسته‌ای نشده و حتی اگر توافقی صورت بگیرد این حکومت به تعهدات خود وفادار نخواهد ماند.» 



وی با انکار این حقیقت که تحریم‌های رژیم‌های استکباری همواره ملت ایران را نشانه رفته و تحت فشار گذاشته، از تحریم حمایت کرده و گفت: «رسانه‌های برون مرزی فارسی زبان مثل رادیو فردا، بی.بی.سی و صدای آمریکا باید توضیح دهند که اعمال تحریم‌های بیشتر با هدف اعمال فشار بر رژیم است نه مردم عادی.» 



رادیو فردا افزود: «خانم عبادی نگران است که احساسات ملی گرایانه مردم در ایران ممکن است تحریک شود. او نگران است که اشتباهات قبلی در سیاست خارجی غرب و ذهنیت کهن مردم ایران در مورد تئوری توطئه (!) ممکن است زمینه را برای سوءاستفاده حکومت ایران از فضای خصومت با غرب فراهم کند. 



خانم عبادی در مجموع به سیاست خارجی فعلی دولت آمریکا امیدوار است. وی از مدافعان باراک اوباما است و معتقد است که رئیس جمهوری آمریکا به موازینی مثل حقوق بشر و ارزش های آزادی خواهانه پایبند است. 



این پادوی سلطنت طلب در عین حال با فروتنی! درباره اینکه آیا حاضر است به صحنه سیاست بیاید، می گوید: «من همیشه این احتمال را رد کرده‌ام. من به ورود به عرصه سیاست و یا ایفای نقش در رهبری جنبش مخالف حکومت تمایلی ندارم ولی مسئله رهبری یکی از نقاط ضعف جنبش اپوزیسیون در ایران است.» 



به گزارش رادیو فردا «جفری گدمین می‌نویسد بعید است که یک زن با دیدگاه‌های سکولار بتواند در شرایط فعلی رهبری مناسب برای جنبش اعتراضی ایران باشد.» 


 











عکس/ نماز جماعت برخی از زندانیان آزاد شده به امامت سیدمحمد خاتمی
 
 


 


 








 









   فیلم / یوسف صانعی احمدی نژاد را +حرامزاده خواند+
 
 

 





 



شیخ یوسف صانعی، حامی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی توهین آمیز رئیس جمهور اسلامی ایران را "حرام زاده" خواند.



به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» صانعی در این سخنان موهن به صراحت به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب ملت ایران توهین می کند.



رجا نیوز نوشت: وی که خود را "مرجع تقلید" می‌خواند، در جمع تعدادی از روحانیون هم‌نظرش در گرگان، با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهوری در مجلس گفت: "در مجلس در مقابل قرآن به خدا سوگند می‌خورند، این هم کفاره داره هم حنثش معصیت کبیره است. اون وقت چطور روز از نو روزی از نو؟ این از حرومزادگیشه دروغ میگه! والا امام زمان رو می‌بینه".



صانعی در ادامه این اظهارات شگفت‌آور اضافه کرده است: روزی که مثلا برای خودش جشن پیروزی گرفته بود هم، در ملا عام به حرامزادگیش اعتراف کرد. مگر آنجا نگفت من سیدم و شال سبز بر گردن انداخت. پدر شناسنامه ایش سید بود مگر؟



 






 


 


 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» حوادث پس از انتخابات



Alireza Panahian


روایاتی در مورد حوادث بعد از انتخابات


 


2،5 مگابایت


دانلود کلیپ صوتی


مستقیم یا غیر مستقیم


 


شادی روح امام و شهدا صلوات







+ کلیپ تصویری بالاترین جرم(سخنان مقام معظم رهبری)...3،2 مگابایت/دانلود کلیپ تصویری


+ پرس تی وی هتاکی های روز عاشورا...2،08 مگابایت/دانلود کلیپ تصویری


+ نماز ظهر عاشورا-تهران-وسط خیابان!...1،2 مگابایت/دانلود کلیپ تصویری


+ رای من کجاست؟ آقای موسوی این جوابش...3،7 مگابایت/دانلود کلیپ تصویری


+ Ahmadinejad - Hero of our age!...?،? مگابایت/دانلود کلیپ تصویری


+ مجلس خبرگان و انتخاب مقام معظم رهبری...914کیلوبایت/دانلود کلیپ تصویری


+ عکس در مورد مقام معظم رهبری رحم الله عمی  العباس...6 مگابایت/دانلود عکس


 


به نظرم زیباترین بخش مناظره این بود که دکتر زاکانی به اطاعت گفت آیا شما 9 دی حضور داشتید او گفت نه!!! دکتر به او گفت مشکل همین جاست...


 


شادی روح امام و شهدا صلوات 


http://mobarezclip.com/ 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» حسین کروبی قیمومیت پدرش را برعهده بگیرد

حسین کروبی قیمومیت پدرش را برعهده بگیرد


مهران موزونی


جناب آقای حسین کروبی، حتما شنیده اید که: "یکی بر سر شاخ، بن می برید"


معنا و مفهموم این عبارت را همگان، از جمله جنابعالی نیک می دانند، اما مسئله اینجاست که:


حرکات، وجنات، گفتار، رفتارو نوشتار شنیع ضد سیاسی پدرتان، که طی سال‌های اخیر و به‌خصوص هشت ماه گذشته، در عرصه داخلی و بین المللی نمودی تاسف بار داشته و هنوز هم پایانی ندارد، ملت را به این نتیجه رسانده که: "شیخ مهدی کروبی مصداق بارز آن کسی است که بر سر شاخ، بن می برد."


و صدالبته کسی که مصداق این عبارت است، عمیقاً "محجور" است. حکم محجور نیز در قانون مشخص بوده و خدا را شکر که ایشان از نعمت اولاد ذکور نیز برخوردارند و شما که فرزند ارشد اویید، شرعاً، قانوناً و وجداناً مسئولید تا از محضر قانون درخواست قیمومیت ایشان را بنمایید، شاید از این طریق، کمتر به خود و ملت مظلوم ایران صدمه برساند.


جناب آقای حسین کروبی عزیز، باور بفرمایید که ماندن والد محترمتان در منزل، نه فقط به نفع خود اوست، بلکه قدمی است در راه پاسداری خون شهدایی که جان دادند تا خاندان معزز! کروبی بر سر خوان گسترده انقلاب بکنند آنچه تاکنون کرده اند.


آقای کروبی جوان، انصاف نیست اگر از این پیشنهاد عاقلانه، رویگردان و ناراحت شوید!


پدرتان محجور است چون: برای کهنه دلق ریاست جمهوری، از امام(ره) و احکامش نیز خرج کرد.


پدرتان محجور است چون مانند پاسبانان کلانتری های زمان طاغوت که برای مظلوم نمایی، پاگون های خویش را از دوش می کندند، به طرفه العینی عمامه‌ی خویش را از سر انداخته تا شاید القای مظلومیت بیشتری کرده و چه باک از اینکه حرمت لباس روحانیت، دستاویز حرکات و اهداف سخیف و دنیوی او شود؟


پدرتان محجور است چون در مقام ریاست مجلس شایسته نبود تا ازهر کس و ناکسی پول های یامفت و حرام بگیرد و سینه خود را جلو هم بدهد و با افتخار اقرار کند که باز هم می گیریم! رییس مجلسی که این چنین رفتار می کند، حتماً محجور است.


پدرتان محجور است چون یکی از شرایطی که موجب می شود تا فرد برای رییس‌جمهور شدن احساس تکلیف کند، داشتن توان جسمی است که ملت دیدند و خود شما هم خیلی بهتر از ملت می دانید که پدر گرامی شما همان سال 84 در مصاحبه های تبلیغاتی‌اش، چنان نفس نفس می زد که انگار ریه های وی نیز مانند سواد سیاسی‌اش،عاریتی است. چه برسد به امسال که قدرت عبور بدون کمک دیگران را حتی از یک جوی خیابان نداشت! کسی که خودآگاهی مفرطی که از ضعف قوای جسمانی خویش دارد، ولی باز هم اصرار بر تصدی کرسی عملیاتی‌ترین سمت کشور را دارد، نمی توان محجور دانست؟


جناب کروبی جوان، فیلم "سازدهنی" نادری را حتماً دیده اید! شخصیت عبدلی یادتان هست؟ که بچه ها را برای بهره مندی از سازدهنی‌اش، مبدل به چاکران خویش کرده و بر گرده‌ی آنان سوار می شد؟ پدر محجور شما سال‌های سال، جایگاهی را که در نظام به هم رسانده بود، چونان سازدهنی مذکور به‌کار گرفته و عده ای را مبدل به عمله و اکله خود کرده و دانسته های کارشناسی کم و بیش آنان را سپر بی سوادی خود کرده است. او سال‌های سال است که سوار بر گرده‌ی چندی از درجه چندم‌های اصلاحاتی، خر خود می راند. اما از آنجا که همیشه ماه پشت ابر نمی ماند و از سال 84 که شیخ مهدی، سر پیری، عشق قدرتش سر جنبانده بود و گمان هم نمی کرد که سر به رسوایی زند، با گفتار ورفتار خود، قلت سواد علمی و کارشناسی‌اش را به همه اثبات کرد. که اوج این خود افشایی، در انتخابات امسال بود.


شما که فرزند و امین او هستید به او بگویید:


شب مناظره با احمدی نژاد آیا نگفت که به او تهمت زده اند که در شب عروسی دخترش، سکه تقدیم میهمانان کرده؟ و سپس با مظلومیتی خاص نگفت که کروبی اصلا دختر ندارد؟


آقای حسین کروبی، پدرتان روی آنتن زنده با این شگرد زشت سعی در فریب علنی ملت داشت! زیرا، اولا که این شایعه را کسی در ایام انتخابات نشنید مگر از دهان گهربار خود شیخ مهدی، ثانیا، نگفت که آیا این واقعه در عروسی حسین (خود شما) پسرش رخ نداده است؟!


اگر پدرتان محجور نبود یک سابقه داراقتصادی زندان رفته‌ که شیخ مهدی را "کسی" کرد، به معاون اولی خود انتخاب نمی‌کرد.


اگر محجور نبود، از ایستادن با فاصله کرباسچی، در تابلوهای تبلیغاتی‌اش با او، باید شیرفهم می شد که کروبی در بهترین حالتش برای هم تیمی هایش چیزی بیش از دستمال کاغذی نیست، نکته‌ای که در پای صندوق رای، توسط کرباسچی اثبات شد.


پدرتان اگر محجور نبود، با شمارش آرا باید می فهمید که ملت بزرگ ایران خیلی محترمانه و با تخفیف صد درصد به او می‌گوید که: به خانه ات برو!


کروبی اکر محجور نبود با دوره گردی سیاسی و فحاشی به نظام، دربه‌در به دنبال بازداشت وزندان نبود!


کروبی جوان،


پدرتان محجور است چون در چند ماه پس ازانتخابات، تمام عفاف سیاسی دهه اول انقلابش را با معامله سیاسی که با رسانه های معاند کرد، به باد داد.


کروبی محجور است چون بیانیه اخیرش که کف دهانش در شب مناظرات، به‌خوبی در این نوشته نیز هویداست و مرور دشنام‌ها، تهمت‌ها و اهانت‌های ملی و دینی وی به ملت ونظام، نشان از محجوریت عمیق این عزیز از دست رفته دارد.


حسین جان، تو را به صاحب اسمت قسم، بپذیر که پدرت بر سر شاخ بن می برد، لذا محجور است، بر سر ملت، منت بنه و حضانتش را برعهده بگیر و او را به خانه ببر!


والعاقبة للمتقین



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:19 عصر )
»» جنبش فراطبقاتی؟!دریوزگان

جنبش فراطبقاتی؟!





دوربینی در بدن یکی از قطرات موج سهمیگن سبز کار گذاشتیم تا برنامه عاشورای سبز را به صورت مستند برایتان روایت کنیم. به همین سادگی!


ساعت ?? صبح:


با صدای آهنگ "دلبرم دلبر خانه خرابم کرد..." موبایلش از خواب بیدار می شود و پس از کمی کش و قوس از تخت خواب بیرون آمده و شلوارش را می پوشد! و به سمت دستشویی می رود. پس از چند دقیقه بدون اینکه صدای آبی شنیده شود، از دستشویی بیرون می آید(!) و با همان وضعیت به سمت یخچال رفته و مقادیری نان و پنیر و گردو و کره و مربا و عسل و شیر و آب پرتقال و کدو حلوایی! برای صبحانه بیرون می آورد و می خوشد (تلفیقی از می خورد و می نوشد!)


ساعت ??:?? صبح:


اودکلن مخصوص خودش (آزارو بلک) را زده و به سمت پارکینگ می رود. صدای دزدگیر ماشین به صدا در می‌آید. ازمیان سه ماشین موجود، کمری سفید را انتخاب می کند و از درب منزل خارج می شود. خیابان "ب" واقع در ولنجک را به سمت اتوبان چمران پشت سر می گذارد، یک موسیقی نخبه‌گرا هم در مسیر ولنجک- ولیعصر مشغول فیض دادن است.


ساعت 11 صبح:


ماشین را در حوالی میدان فاطمی پارک کرده و پارچه سبزی را از یک جای نامعلوم درآورده و دور دستش می پیچد و به سمت میدان ولیعصر حرکت می کند. در راه تعدادی از بچه محل ها و همکاران را می بیند و خوش و بش ملیحی با آنها کرده و به اتفاق به سمت مقصد حرکت می کنند...


ساعت 11:30 صبح:


اوضاع قاراشمیش است. دوربین بیش از اندازه تکان می خورد، چیزی معلوم نیست. صداهای مبهمی شنیده می شود. چیزی شبیه هوووو یا سوت و کف...؟ دوربین لحظه ای از حرکت بازنمی ایستد، گویا این قطره دائم در حال جنب و جوش و دویدن است.


ساعت 12 ظهر:


کماکان اوضاع قاراشمیش است! نزدیک ساختمان بانک می شود. از جیبش چیزهای نامعلومی را در می‌آورد. پس از چند لحظه شیشه های بانک خورد شده و به زمین می ریزد. صدای سوت بلند می شود. به سمت سطل زباله کنار خیابان می رود و آن را به وسط خیابان هول می‌دهد. اندکی می گذرد و آتش از درون سطل زباله زبانه می کشد.


ساعت 13:


اوضاع خر تو خر می شود!...


ساعت 14:


وضعیت کمی آرام‌تر است. خیابان ها خلوت تر شده است. او اکنون به سمت ماشینش می رود.


ساعت 15:


کلید در درون قفل می چرخد و درب خانه باز می شود. پاپی با نگرانی از او استقبال می کند. مامی مشغول چیدن میز ناهار است.


ساعت 16:


نرم افزار فیلترشکن را فعال کرده تا سایت های دلخواه باز شود. پست جدیدی در صفحه فیس بوکش ارسال می شود: "عاشورای سبز توسط یزیدیان زمان رنگ خون به خود گرفت!"


.


.


.


ساعت24:


مسواکش را سرجایش می گذارد و بیرون می‌آید. مادر منتظر سهمیه‌ی بوسه فرزند است! اوومممچ!


ساعت 25!:


خوروپف! خوروپف! اهووومممم! ما بیشماریم! خوروپف! اوومم! بیا اینجا! اهااا!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:19 عصر )
»» شیخ بیسواد

کروبی از 20 گرفت 3


حسین قدیانی


شیخ بی‌سواد در نامه‌ای که اخیرا نوشته، آمادگی خود را برای مناظره با نماینده نظام اعلام کرده! من جای نظام بودم «آرای باطله» را می‌فرستادم که با کروبی مناظره کند؛ شده حکایت طرف را به ده راه نمی‌دادند سراغ کدخدا را می‌گرفت! جالب اینکه نامه‌اش را از ترس غلط‌های املایی بدون بسم‌الله نوشته و برخلاف دفعات قبل هیچ اشاره‌ای هم به آیات و روایات نکرده و همین‌طور مستقیم رفته سر اصل مطلب.


(این یک غلط). البته خود به خدایی این بیانیه از نظر رعایت اصول نگارشی بهتر از نامه‌های قبلی شیخ است و شیخ اگر همین‌طور مرتب بیانیه بدهد روزی یک نویسنده بزرگ خواهد شد؛ الان مهم‌ترین اشکال شیخ در نگارش عدم استفاده درست از علائم سجاوندی است؛ روی علامت سوال و علامت تعجب هنوز کلی کار دارد. (این 2 غلط). یک‌جا در متن، آدمی زاد را سرهم نوشته که الان در رسم‌الخط جدید آدمی زاد را جدا می‌نویسند.(این 3 تا). بعد یک‌جا آیت‌الله بهشتی را نوشته آیت‌اله بهشتی.


کلا شیخ از همه جا بی‌خبر، الله را اله می‌نویسد و در بیانیه‌های قبلی هم این اشتباه را داشته؛ باید از روی الله 100 مرتبه بنویسد تا ملکه ذهنش شود. (این غلط چهارم). یک‌جا هم در پاراگراف اول نوشته:«گویی که خدا ناظر بر این رفتارها نبوده است». در این جمله، «که» اضافه است و آهنگ جمله را خراب کرده (غلط پنجم) و در ثانی امام خمینی(ره) می‌گفت:«عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید.» اما شیخ در محضر خدا شهرام را تلکه کرد و در حالی که خدا ناظر بر کارهای وی بود تبدیل به سرمایه بزرگ اسرائیل شد. (شد 6 تا، تا الان شیخ از 20 شده 14). یک‌جا هم در پاراگراف چهارم، نوشته:«بزغاله و گوساله»، در حالی که درستش «بزغاله گوساله» است و میان بزغاله و گوساله نباید«و» گذاشت. (این هم از اشتباه هفتم). شیخ در این بیانیه از کلمه«پلمپ» استفاده کرده و 2 نمره منفی دیگر هم گرفته، اولا پلمپ نیست و پلمب است، ثانیا پلمب یک کلمه خارجی است که در فارسی می‌شود «بستن»، لذا مثلا به‌جای آنکه بگوییم روزنامه اعتماد ملی پلمب شد، بهتر است بگوییم روزنامه اعتماد ملی به دلیل نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بسته شد. (7 تا،2 تا هم اینجا، سر جمع شد 9 تا). شیخ جایی از بیانیه خود نوشته:«عده‌ای نان خود را در تنور بحران می‌بینند» و این در حالی است که شاطرها نان را در تنور درست می‌کنند، نمی‌بینند.(یک غلط دیگر). بعد هم ما نانی به نام بحران نداریم؛ بربری داریم و سنگک و تافتون و... البته چون حالا نان یک عده در بحران است ما این را از شیخ غلط نمی‌گیریم... شیخ پشت بند این نوشته:


«...آری، عده‌ای بر این گمان‌اند که با بستن تمام روزنه‌های اصلاح و دربند کردن تمام اصلاح‌طلبان...»؛ خدا وکیلی می‌خورد این جمله را شیخ اصلاحات نوشته باشد؟! (در اینجا به دلیل تقلب، 5 نمره از شیخ کسر می‌شود. شیخ تا الان 15 غلط املایی و ویراستاری داشته). البته در این بیانیه آخر، برخلاف بیانیه‌های قبلی، کروبی علامت مفعول بی‌واسطه را عمدتا در جای مناسبی از جمله استفاده کرده و مثل دفعات گذشته قبل از فعل نیاورده که بیانگر رشد ایشان در نگارش است.(ما در اینجا 2 نمره مثبت به ایشان می‌دهیم).کروبی در جایی از نامه خود آورده:«از دیدگاه اینجانب(این جانب را سرهم نوشته، آن 2 نمره را پس می‌گیریم؛ کلا کروبی زیادی سر هم می‌نویسد) ریشه این اتفاقات و مظالم مردم نیز به انتخابات ریاست‌جمهوری 84 برمی‌گردد». در جمله بالا کلمه «نیز» زیادی است (تا الان 14 غلط) و باز صد رحمت به علی مطهری که ریشه قضایا را مناظره موسوی با احمدی‌نژاد می‌داند. شیخ بیانیه‌اش را با این جمله به پایان برده:«...و چه داوری بهتر از مردم». در این جمله به تنهایی چندین غلط وجود دارد؛ اگر مردم داورند که تو را از 4 نفر، پنجم نکردند که کردند. از قزوین بیرون نکردند که کردند. تو را سوژه جوک‌های‌شان نکردند که کردند. علیه تو شعار درست نکردند که کردند. جلوی اعتماد ملی تجمع نکردند که کردند. در نمایشگاه مطبوعات، یک چیزهایی نثارت نکردند که کردند. کارهای بامزه تو را برای یکدیگر بلوتوث نکردند که کردند. با وجود تو ملانصرالدین را فراموش نکردند که کردند. تو را در 9 دی بی‌سواد معرفی نکردند که کردند. گذشته از مردم، دوستان قدیمی‌ات مثل حمید روحانی و رحیمیان تو را رها نکردند که کردند. مواضع‌ات را دشمن‌پسند تلقی نکردند که کردند. برای متنبه شدنت نامه به سویت ارسال نکردند که کردند. سابقه‌ات را برایت ترسیم نکردند که کردند. نامه‌ات به منتظری را که زمان امام نوشته بودی دومرتبه برایت چاپ نکردند که کردند. برای هدایت تو دهان‌شان را مسواک نکردند که کردند.


وقت‌شان را برای تو بیهوده تلف نکردند که کردند. در گوشت یاسین تلاوت نکردند که کردند. بیگانگان اهداف شوم‌شان را روی تو بار نکردند که کردند. تو را برای خود یار غار معرفی نکردند که کردند. اغیار را به جای یار به تو قالب نکردند که کردند. دشمنان در تو طمع نکردند که کردند. تو را به نفع خود مصادره نکردند که کردند. البته دیگر سران فتنه را بیشتر از تو آدم حساب نکردند که کردند. با این کار تو را عصبانی نکردند که کردند. دلارهای آمریکا را به حساب سران فتنه واریز نکردند که کردند. آخرتت را تباه نکردند که کردند. پرونده‌ات را سیاه نکردند که کردند. دروغ‌های تو را حکایت پیراهن عثمان نکردند که کردند. از باصفا بودن تو سوء استفاده نکردند که کردند. فرمول‌های انقلاب نرم را به تو دیکته نکردند که کردند. روی نقاط ضعفت انگولک نکردند که کردند. حس زودباوری تو را تحریک نکردند که کردند. دم پیری تو را شرمنده انقلاب نکردند که کردند. لعن و نفرین ملت را حواله‌ات نکردند که کردند. آفرین سارکوزی را رهسپارت نکردند که کردند. با ضدانقلاب هم‌کاسه‌ات نکردند که کردند.


سر مردانت روسری نکردند که کردند. حفاظت از انقلاب را برایت سرسری نکردند که کردند. عاقبت شیخ ساده‌لوح را برایت نقش نکردند که کردند. حرف‌های «هخا» را برایت مشق نکردند که کردند. بر تن کاخ دمشق رنگ سبز نکردند که کردند. سکه فتنه را به نامت ضرب نکردند که کردند. برای آشوب تو را صدا نکردند که کردند. تو را از جبهه حق به سپاه باطل ملحق نکردند که کردند.


تو را با تنها یکی، دو درصد رای، محق نکردند که کردند. دوست و دشمن از دستت دق نکردند که کردند. در همین بیانیه اخیر حرف خود را در دهان تو فرو نکردند که کردند. ناخواسته بی‌سواد بودنت را عیان نکردند که کردند. بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم را از بیانیه‌ات حذف نکردند که کردند. برای من در این ستون سوژه درست نکردند که کردند.


سوتی‌های تو را حق‌التحریر من نکردند که کردند. مرا تا ابد مدیون تو نکردند که کردند. به یمن همین اراجیف، مرا قراردادی نکردند که کردند. بیمه‌ام را رد نکردند که کردند. سایت‌های مختلف، بدون ذکر منبع، مطالبم را کار نکردند که کردند. حتی یک معذرت‌خواهی خشک و خالی را بی‌خیالی طی نکردند که کردند. وسط دعوای من و شیخ، نرخ تعیین نکردند که کردند. مرا از ادامه دادن منصرف نکردند که کردند... در ضمن شیخ از 20 عددی بهتر از 3 کسب نکردند که کردند. البته در قیاس با بیانیه‌های قبلی پیشرفت نکردند که کردند؛ من باز فکر می‌کنم جای امیدواری هست، ای شیخ! گوش‌ات با من هست؟
ای‌بسا شیطان که آدم روی هست/ پس به هر دستی نباید داد دست
بویژه سارکوزی که اغلب هست مست و اون یارو کی بود؟ مرتیکه پست، اسمش در خاطرم هست!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:19 عصر )
»» نامه سرگشاده ملانصرالدین به شیخ بیسواد

سرگشاده ملانصرالدین به شیخ بی‌سواد


حسین قدیانی


با عرض سلام خدمت شیخ. همان‌طور که می‌دانید اخیرا شما گوی سبقت را از من در زمینه فکاهی ربوده‌اید و مردم دیگر مرا فراموش کرده و فقط به شما می‌خندند و در این زمینه پله‌های ترقی ظاهرا برای حضرتعالی برقی بوده و بیم آن می‌رود که شما دست زاکانی را نیز از پشت ببندید و به ریش من و عبید قاه‌قاه بخندید.


جناب شیخ! در قزوین از شهر بیرون‌تان نکردند که کردند، شما را در دارالعباده تنها نگذاشتند که گذاشتند، محافظانت از تو عاصی نشده‌اند که شده‌اند، مردم برایت جوک نمی‌سازند که می‌سازند، دشمن از تو سوء استفاده نمی‌کند که می‌کند، به BBC خوراک نمی‌دهی که می‌دهی، هرجا که می‌روی مردم بیرونت نمی‌کنند که می‌کنند، برایت آرزوی مرگ ندارند که دارند، در یک بیانیه 2 صفحه‌ای کلی غلط نداری که داری، نوشته‌هایت سوتی ندارد که دارد، انشایت مزخرف نیست که هست، غلط غلوط نمی‌نویسی که می‌نویسی، ادعاهایت دروغ نیست که هست، شریعتمداری به تو شیخ از همه جا بی‌خبر نمی‌گوید که می‌گوید، شاعر رسالت به تو شیخ بی‌چراغ نگفت که گفت، مردم تو را بی‌سواد نمی‌دانند که می‌دانند، با صفا نیستی که هستی، سوادت مرا نکشته که کشته، ضریب هوشی‌ات پایین نیست که هست، مشاورت به تو رای داد که نداد، تو را ساده‌گیر نیاورد که آورد، برای زندان رفتن، خودت را به در و دیوار نکوبیدی که کوبیدی، سابقه‌ات به یغما نرفت که رفت، دست استکبار از آستین‌ات بیرون نیامده که آمده، پای دشمن از پاچه شلوارت آویزان نیست که هست، دم خروس از زیر عبایت بیرون نیامده که آمده، ادعای تجاوز نکردی که کردی، سندهایت به درد ننه‌جونت نمی‌خورد که می‌خورد، جمله‌بندی بیانیه‌هایت ایراد ندارد که دارد، در مناظره وقت باقیمانده را نمی‌پرسیدی که می‌پرسیدی، تقلب بهت نمی‌رساندند که می‌رساندند، همین حرکت بعدا تبدیل به کلیپ نشد که شد، یک جورهایی شوت نیستی که هستی،9 دی ملت حالت را نگرفت که گرفت، لعن علی عدوک یا حسین نگفت که گفت،آن سیل جمعیت را که دیدی نگرخیدی که گرخیدی، ساندیس بدنت کم نشده که شده، اعضای حزب اعتماد ملی از تو عبور نکردند که کردند، ندا را شهید نخواندی که خواندی، در کودتای مخملی شکست نخوردی که خوردی، کاراکتر لطیفه ملت نیستی که هستی، دم پیری معرکه نگرفتی که گرفتی، بعد از پروژه عبور از موسوی فکر رهبری سبزها به سرت نیفتاد که افتاد، نسبت به دیگر سران فتنه با حال‌تر نیستی که هستی، دوست و دشمن باهات حال نمی‌کنند که می‌کنند، کلا مشتی نیستی که هستی، بیانیه‌هایت را دیگران نمی‌نویسند که می‌نویسند، دست به قلم خودت بدنیست که هست، از روی نوشته هم اشتباه نمی‌خوانی که می‌خوانی، تپق نمی‌زنی که می‌زنی، دوست و دشمن را قاطی نکردی که کردی، حجاریان به تو غضنفر اصلاحات نگفت که گفت، خودت را به خواب نزدی که زدی، اسمت را که در گوگل سرچ می‌کنی گوگوش نمی‌آید که می‌آید، سروش ساده‌ گیرت نیاورده که آورده، به فکر دراویش گنابادی نیستی که هستی،«باقی»حقوق بشر را در پاچه‌ات نکرد که کرد، (آخه تو رو چه به حقوق بشر؟!) الان بیانیه حقوق بشر را از بر نیستی که هستی، حالا که همچین شده دنبال آشتی ملی نیستی که هستی، آشوبگران خداجو طرفدارت نیستند که هستند، این جماعت، مست نیستند که هستند، رذل نیستند که هستند، تو رذل را می‌دانی با کدام «ز» نوشته می‌شود که نمی‌دانی، از همان بچگی دیکته‌ات ضعیف نبود که بود، خانم معلمت از دستت عاصی نبود که بود، در امتحان اخیر مردود نشدی که شدی، آمریکا برایت کف نمی‌زند که می‌زند، از اینکه نفر اول جنبش نیستی ناراحت نیستی که هستی، شهرام را چند وقت است که نتیغیدی از این موضوع عصبانی نیستی که هستی،کلا عصبی مزاج نیستی که هستی، حرف‌های این و آن زود در تو اثر نمی‌گذارد که می‌گذارد، فرضا اگر توبه کنی توبه گرگ مرگ نیست که هست، ناراحت نشو در مثل مناقشه نیست که هست، منظور من از گرگ، دبلیوزپلنگ نبود که بود، تو به بزرگی خودت ما را نمی‌بخشی که می‌بخشی، ما هم با این اخلاقت حال نمی‌کنیم که می‌کنیم، دشمن هم با تو حال نمی‌کند که می‌کند، ما همه به تو ایمان نداریم که داریم، عاشق سوتی‌هایت نیستیم که هستیم، یک هفته بیانیه ندهی دل‌مان برای جمله بندی‌هایت تنگ نمی‌شود که می‌شود، در این بیانیه آخرت از ترس سوتی دادن، آیات و روایات را بی‌خیالی طی نکردی که کردی، با اینکه معمم هستی عربی‌ات ضعیف نیست که هست، مصداق بارز خواص بی‌بصیرت نیستی که هستی، اصلا در اینکه تو جزو خواص هستی میان علما اختلاف نیست که هست، بصیرت نزد تو کیلویی نیست که هست، با همه این حرف‌ها سرور نیستی که هستی، سالار نیستی که هستی، ما یک موی تو را به دیگر سران فتنه نمی‌دهیم که می‌دهیم، این یکی را مزاح نکردم که کردم،...تو سرمایه ما نیستی که هستی، ما برای تو زحمت نکشیدیم که کشیدیم، ساندیس نظام را به سوسیس غرب نفروختی که فروختی، سرت کلاه نرفت که رفت، الان سارکوزی طرفدارت نیست که هست، سارکوزی با اینکه زن دارد دنبال ناموس دیگران نیست که هست، آبروریزی نکرده که کرده، تو را ساده فرض نکرده که کرده، در حوادث بعد از انتخابات به دشمن گرا ندادی که دادی، ستون پنجم نبودی که بودی، به خیابان نمی‌آمدی که می‌آمدی، به جای تو بنده‌های خدا محافظانت کتک نخوردند که خوردند، الان از این قضیه شاکی نیستند که هستند، چوب لجاجت تورا نمی‌خورند که می‌خورند، با این همه هنوز از مردم دم نمی‌زنی که می‌زنی، رویت مثل سنگ پای قزوین نیست که هست، قزوین رفتنت اشتباه نبود که بود، محافظانت این را بهت نگفته بودند که گفته بودند، حرف‌شان را زمین نزدی که زدی، مرغت یک پا نداشت که داشت، اگر محافظانت نبودند سنگ‌ها زیر چشمت بادمجان نمی‌کاشت که می‌کاشت، رایت از آرای باطله کمتر نبود که بود، از 4 نفر پنجم نشدی که شدی، اگر 6 نفر نامزد می‌شدند هفتم نمی‌شدی که می‌شدی، ادعای تقلب را مطرح نکردی که کردی، تندروی نکردی که کردی، حالا میانه‌روهای خداجو ماستمالی نمی‌خواهند بکنند که می‌خواهند، فتنه بعدی حکمیت نیست که هست، حالی کردن حکمیت به تو کار آسانی است که خدا وکیلی نیست، کلا دوزاری بعضی‌ها کج نیست که هست، الان مصداق «نااهلان و نامحرمان» نیستند که هستند، طلحه هم قبلا آدم خوبی نبود که بود، ابوموسی مخش تاب نداشت که داشت، عمر و عاص سر کارش نمی‌گذاشت که گذاشت، من اینها را برای شیخ نباید بگویم که می‌گویم، مصداق بارز آب در هاون کوبیدن نیست که هست، این اگر توهین باشد من معذرت نمی‌خواهم که می‌خواهم، از کروبی حلالیت نمی‌طلبم که می‌طلبم، شیخ باید من را ببخشد که نمی‌بخشد، حالا یک چیزی هم بدهکار نشدیم که شدیم، البته 50 هزار تومان هر ماه باید کروبی به من می‌داد که نداد، چرا که رئیس‌جمهور شد که نشد، مردم به او رای دادند که ندادند، دشمنان به او طمع نبستند که بستند، اما از این قصه طرفی بستند که نبستند، الان فرقه سبز چند دسته‌اند؛یک عده از موسوی خسته‌اند و در حال عبور از وی نیستند که هستند اما یک عده دیگر هستند که هرچند آشوبگر و پستند اما دل به میانه‌روها نبسته‌اند که بسته‌اند؛ عده‌ای می‌گویند اینها با آنها یک دسته هستند و با هم بسته‌اند و سرنوشت‌شان به همدیگر گره خورده و دست‌شان در یک کاسه نیست که هست! و من البته کاری به این کارها ندارم فقط از شیخ می‌خواهم پایش را از کفش من بردارد. در شهر اگر کس است یک حرف بس است؛ البته چون طرف ما شیخ است یک مقدار بیشتر باید توضیح داد؛ من نامه‌ام را ختم می‌کنم با این شعار قشنگ:«مرگ بر دو آدم خالی بند، علی عبدالله صالح و میلیبند!» و این جمله قشنگ که هنگام بازی هفت سنگ شنیدم از یک جناب سرهنگ:«برداشته عقل شیخ پاره سنگ، به فرسخ می‌گوید فرسنگ!الکی نزن، نرود میخ آهنین بر سنگ!»



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:19 عصر )
»» شعر: أین عمار؟

: أین عمار؟


أین عمّار؟
أین عمّار؟ سوره­‌ی کوثر،
أین عمّار؟ روضه­­‌ی کوچه، قصه‌‌ی مرد و دست او بسته


أین عمّار؟ آیه‌ها پرپر
أین عمّار؟ نیزه‌ها بر پاست


می دود چشم درپی عمّار، نکند خوارجِ سالوس؟
گیج و گم به راه، غرق در کابوس


واژه ها دو تادوتادر تب، أین عمّار؟ کسی خبر دارد؟
لحظه ها روان، یکی یکی، پی هم، ناگهان دلم تلاطم کرد،
می دوم سوی خیمه­ی مولا، گرد او چرا چنین بلواست؟
شاهدان غدیر در خوابند،
دست‌هایی که بیعتش کردند در دوراهی چرا به گل ماندند؟


أین عمّار؟ مرتضی تنهاست،
بغض های او ترک برداشت،
ایها الناس لااقل چاهی،
از مدینه غصه ها باقی


...


چشم مرتضی کنون ده قرن، جستجو گرش حیران
صد هزار قاصد و پیغام در پی اش روان وسرگردان


...


أین عمار؟ شیعه ده قرن است، آیه های بغض را هر شب تا سحر به اشک می‌خواند
"آین عّمار" می‌شود تکرار
پس کجا مانده‌­ای تو ای سردار؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:19 عصر )
   1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 16
>> بازدید دیروز: 16
>> مجموع بازدیدها: 332782
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب