سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پیچیدهتر از فتنه دجال

بخش صوتی الف   

 

 

 

 

                                  دانلود فایل با حجم 2.6 مگابایت

 
کلیپ صوتی منتخبی از سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در شهریورماه گذشته در مورد ابعاد فتنه‌های آخرالزمان و نقش خواص.

مرتبط:
فتنه‌ای شدیدتر از فتنه دجال



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 88/11/1 :: ساعت 8:39 عصر )
»» رنجنامه زن سوم مهاجرانی

دادنامه تاریخی همسر سوم عطاءالله مهاجرانی
رنجنامه زن سوم مهاجرانی/مهاجرانی و کدیور در دادگاه حقوق بشر

مهاجرانی به مرکز گفت‌وگوی تمدن‌ها رفت اما چندی نگذشت که رسوایی هتک حیثیت چند زن توسط او موجب خروجش از کشور شد.

 ادامه در

http://www.bachehayeghalam.ir/linkdump/012636.php



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 88/11/1 :: ساعت 8:36 عصر )
»» آقای مسیح

آقای مسیح مهاجری! زنگ حساب است!

ژانویه 20, 2010 بدست امید حسینی

آقای مسیح مهاجری! مدیرمسئول محترم روزنامه جمهوری اسلامی، قبل از نوشتن این مطلب، به آرشیو روزنامه شما سر زدم و مطلب 11 سال پیش شما را خطاب به آقای خاتمی رییس‌جمهور وقت خواندم. همان که در واکنش به اظهارات خاتمی در روز 16 آذر سال 77 نوشته بودید. یادتان آمد؟ عنوانش این بود «آقای رییس‌جمهور! زنگ انشاء تمام شده، زنگ حساب است!» گلایه‌هایتان را از آقای خاتمی یادتان هست؟

نوشته بودید «برخی از سخنان نغز و دلنشینی که رییس جمهور محترم در مراسم گفتگو با دانشجویان مطرح ساختند، منطقا برای یک میتینگ انتخاباتی برازنده و پذیرفتنی بود و اگر بخواهیم با یک مثال ساده، مطلب را بهتر بیان کنیم در واقع سخنان دلنشین و عاشقانه روزهای خواستگاری، اگرچه در جای خودش مفید و لازم و حتی موثر بوده، ولی امروزه مسائل از این مرحله بسیار فراتر رفته و ما در میدان عمل با کودکی مواجهیم که از شدت تب به خود می‌پیچد، احساس گرسنگی می‌کند و به هر حال بایستی به تناسب نیازهای زمان با شرایط موجود برخورد کرد. طبعا در چنین شرایطی، تکرار همان جملات دلنشین و عاشقانه روزهای خواستگاری، نه تنها بی‌موقع و کسالت آور است، بلکه حتی نشانگر عدم درک شرایط عینی امروز است»

آقای مهاجری عزیز! می‌خواهم با منطق خودتان با شما صحبت کنم. به انتخابات ریاست جمهوری برگردیم. طبعا شما هم مثل همه مردم ایران حق داشتید از نامزد مورد علاقه خود حمایت کنید. انتخابات تمام شد، نامزد مورد نظر شما، پیروز انتخابات نشد. نامزد مورد نظر شما با ادعای دروغ تقلب، آرای میلیون‌ها ایرانی را نادیده گرفت و برخی از حامیانش را به خیابان‌های تهران آورد. حوادثی پیش آمد که خودتان خبر دارید. کار به جایی رسیده است که دیگر بهانه‌ی آنها انتخابات و دروغ بزرگ تقلب نیست، بلکه امروز به صراحت اصلی‌ترین اصول انقلاب و امام را هدف قرار داده‌اند. اما شما در همه این روزها، همچنان در شور و احساسات روزهای انتخابات بودید و عمق فاجعه را ‌ندیدید. یا اینکه دیدید و وانمود کردید که خبر ندارید! به هر حال وضعیت شما نشان دهنده این است که هنوز درک درستی از شرایط امروز مملکت ندارید.

البته هر کسی و هر روزنامه‌ای حق دارد خط فکری خاص خودش را داشته باشد. من اعتراضی به روزنامه‌های اصلاح‌طلب ندارم و اصلا انتظاری هم از آنها ندارم. به هر حال سیاست‌ جناحی و حزبی آنها اقتضا می‌کند که به جای حقیقت و مصالح نظام، دنبال مصالح خودشان و حزبشان باشند، اما روزنامه‌ی شما، کمی با آنها فرق دارد. عملکرد سابق شما نشان می‌دهد که کمتر به مسائل جناحی چپ و راست علاقه داشتید و بیشتر به اصل نظام و انقلاب و ارزش‌های آن پای‌بند بودید و دقیقا به همین خاطر، انتظار داشتیم که خیلی زود از حال و هوای عاشقانه‌ی روزهای خواستگاری بیرون بیایید و به فکر روزهای حساب باشید!

آقای مهاجری! در همه این روزها، سیاست شما و روزنامه‌ی شما، سیاست دوگانه بود. کاش لااقل مثل روزنامه‌های دوم خردادی عمل می‌کردید. آنها رک و پوست کنده می‌گویند ما همین هستیم، اما شما از یک طرف ادعای ولایت و دفاع از جمهوری اسلامی دارید و از یک طرف در برابر دشمنان نظام و جمهوری اسلامی سکوت کرده‌اید. سخنان رهبر انقلاب را تیتر یک روزنامه خود می‌کنید اما معنای سخنانش را نمی‌فهمید!‌ واقعیات را ‌دیدید، اما حقیقت را نگفتید. اشتباه دوستان خود را دیدید اما به جای انتقاد، سعی کردید اشتباه‌شان را پنهان کنید. انصافا هم نقش خودتان را در تبرئه میرحسین موسوی و کروبی خیلی خوب بازی کردید. در ماجرای روز دانشجو، حتی زحمت کشیدید و وقتی سکوت میرحسین را دیدید به او زنگ زدید و نظرش را درباره اهانت به امام خمینی پرسیدید. کاری که عقل هیچکدام از روزنامه‌ها و سایت‌های سبز و حتی سایت وابسته به خود موسوی هم به آن نرسیده بود! بعدش هم به مردم کشور ایراد گرفتید که چرا در اعتراض به اهانت به امام، تظاهرات کرده‌اند؟!

آقای جمهوری اسلامی! تعجب ما از اینست که شما برای دفاع از موسوی هر کاری می‌کنید، اما برای دفاع از جمهوری اسلامی کاری نمی‌کنید! وقتی نامه‌ی موسوی را به دشمن امام یعنی آقای منتظری خواندید، رگ غیرتتان نزد و نظرش را در این خصوص نپرسیدید، وقتی شعار جمهوری ایرانی را شنیدید، به خودتان زحمت ندادید لااقل به خاطر اسم و عنوان روزنامه‌ی خودتان، یک اعتراض خشک و خالی به دوستان سبز خود بکنید. ای کاش لااقل  اسم روزنامه‌تان را از «جمهوری اسلامی» به «جمهوری ایرانی» تغییر می‌دادید! همیشه یکی از نکات قابل قبول روزنامه‌ی شما مواضع اصولی آن در قبال سیاست خارجی جمهوری اسلامی بود. اما گویا حضرتعالی در روزهای «نه غزه، نه لبنان» خواب تشریف داشتید. شاید هم روزهای عاشقانه‌ی خواستگاری و ماه عسلتان به درازا انجامیده بود!

وقتی دیدید تمامی دشمنان نظام و انقلاب و منافقان قاتل مردم ایران و جنایتکاران دنیا از نخست وزیر محبوب شما و شیخ اصلاحات، حمایت کرده‌اند و در تجمعاتشان، هم عکس موسوی را در دست دارند و هم عکس رضای پهلوی و مسعود و مریم رجوی قاتل را، باز هم به روی خودتان نیاوردید و گفتید انشاالله گربه است. وقتی در روز عاشورا، با دعوت سازگارا و نوریزاده، به خیابان آمدند و به همه اعتقادات ما توهین کردند و فجایعی را به بار آوردند که خشم میلیون‌ها ایرانی را در پی داشت، باز هم به روی خودتان نیاوردید. آن وقت کاندیدای محبوب شما، آنها را مردمی خداجو نامید که مشغول عزاداری بودند! در همه این روزها خواستید وانمود کنید که موسوی حامیانی چون شما هم دارد و فقط ضدانقلاب‌ها نیستند که از او حمایت می‌کنند. اتفاقا ما هم همین را می‌گوییم. ما هم می‌گوییم که اکثریت قاطع حامیان موسوی در انتخابات، همچون شما بودند، اما انصاف بدهید، امروز کدامتان نماد موسوی و سبزها هستید؟ و صدای کدامتان در تجمعات این چند ماهه شنیده شده است؟ شما یا محسن مخملباف؟ شما یا محسن سازگارا؟ شما یا علیرضا نوری‌زاده؟ شما یا تلویزیون بی‌بی‌سی؟ شما یا صدای آمریکا؟

آقای مهاجری عزیز! تعجب ما از این است که شما روزگاری سخنرانی خاتمی را در یک جمع کوچک دانشجویی، ضایعه بزرگ می‌دانستی، اما امروز چشمهایت را بر فجایع امروز بسته‌ای! اگر سخنرانی آقای خاتمی ضایعه بود، ادعای دروغ تقلب، تشویق مردم به مخالفت با نظام، تشویق اغتشاشگران، بیانیه‌های پی‌درپی و رفتار غیرقانونی میرحسین موسوی و کروبی، شعار علیه نظام و انقلاب و آرمان‌های امام چه نام دارد؟ و چرا هنوز در برابر این بیانیه‌ها و حرکات خلاف قانون سکوت کرده‌اید و آنرا توجیه می‌کنید؟ زنگ حساب شما و روز بیداری شما کی فرا می‌رسد؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 88/11/1 :: ساعت 8:34 عصر )
»» بهرغم حمایت مالی از توییتر

به‌رغم حمایت مالی از توییتر در جریان اغتشاشات ایران صورت گرفت؛
دستگیری شهروند انگلیسی به خاطر انتشار شوخی در "توییتر"
دولت انگلیس که در جریان اغتشاشات اخیر ایران بر حمایت مالی از توییتر به عنوان سایت سازماندهی‌کننده آشوب‌ها تاکید می‌کرد، شهروند انگلیسی انتشاردهنده یک شوخی امنیتی در توییتر را بازداشت کرد.

به گزارش شبکه ایران، دستگیری یک شهروند انگلیسی به خاطر انتشار یک شوخی امنیتی در صفحه شخصی خود در سایت "توییتر" نشان داد که مقامات این کشور تا چه حد می‌توانند در قبال موضوع آزادی بیان، استانداردهای دوگانه داشته باشند.

در جریان اغتشاشات بعد انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران، مقامات کشورمان بر نقش موثر شبکه‌های اجتماعی و به خصوص سایت‌هایی مثل توییتر در انتشار اخبار دروغ و سازماندهی اغتشاشات تاکید می‌کردند اما با فیلتر شدن برخی از این شبکه‌های اجتماعی در ایران، هیاهوی تبلیغاتی گسترده‌ای از سوی کشورهای غربی و به خصوص انگلیس که بر حمایت مالی از سایت‌هایی مثل توییتر تاکید می‌کردند، علیه ایران انجام شد.

* چاقوی توییتر دسته‌اش را برید!

اما اکنون با در معرض خطر قرار گرفتن امنیت یک فرودگاه در انگلیس تنها با یک شوخی اینترنتی، مسئولان انگلیسی فهمیده‌اند که سایتی مثل توییتر، تا چه حد می‌تواند در شایعه پراکنی و اقدامات ضدامنیتی موثر باشد.

گزارش شبکه ایران حاکی است که روزنامه دیلی‌تلگراف در این زمینه گزارش داد که پلیس انگلیس یک شهروند این کشور را تنها به خاطر گذاشتن پیامی طنزآمیز در صفحه شخصی خود در سایت توییتر، به اتهام "تلاش تروریستی" بازداشت کرده است. این مرد انگلیسی در صفحه اجتماعی توییتر خود، خطاب به دوستانش نوشته بود که اگر پرواز وی با تاخیر انجام شود او فرودگاه را منفجر خواهد کرد.

"پاول چامبرز" این پیام را در 6 ژانویه و پس از آنکه بارش برف شدید باعث شد تا احتمال انجام پرواز وی کم شود، منتشر کرده بود. چامبرز در پیام خود با اشاره به تعطیلی فرودگاه، با لحنی طنزآلود یک هفته مهلت داده بود تا اوضاع به روال عادی درآید و گرنه او فرودگاه را منفجر خواهد کرد.

پس از انتشار پیام وی در توییتر، در حالی که طنزآمیز بودن این اقدام کاملاً واضح بود، پلیس انگلیس در عرض مدت کوتاهی پشت در خانه این جوان 26 ساله سر در آورد و وی را بازداشت کرد.

چامبرز در گفتگو با روزنامه ایندیپندنت می‌گوید هنگامی که پلیس را دیدم، اولین احتمالی که به خود دادم این بود که یکی از اعضای خانواده‌ام تصادف کرده باشد. اما آنها به من گفتند که به اتهام ارتکاب عملی تروریستی قصد بازداشت مرا دارند و به من تکه کاغذی را نشان دادند که پرینت صفحه توییترم بود و من تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده است.

* توقیف لپتاب، موبایل و کامپیوتر خانگی تنها به خاطر یک شوخی اینترنتی!

وی پس از بازداشت، به مدت هفت ساعت تحت بازجویی پلیس قرار گرفت و سرانجام به قید کفالت تا 11 فوریه آزاد شد. پست شوخی وی در صفحه توییتر را پاک کردند و لپ‌تاپ وی به همراه تلفن همراه آیفون و کامپیوتر خانگی او نیز توقیف شد.

چامبرز همچنین افزوده است که "فکرش را هم نمی‌کردم که حتی در هزار سال آینده، چنین اتفاقی تنها به خاطر انتشار یک پست در توییتر برای من بیفتد. من ملایم‌ترین شخصی هستم که شما می‌توانید تصور کنید." اما این شهروند انگلیسی احتمالاً نمی‌دانسته که دولت کشورش، در جریان اغتشاشات ایران، از همین سایت حمایت مالی نیز کرده است.

"تسا مایز" وکیل حقوقی و کارشناس حقوق شهروندی و آزادی بیان در این خصوص به ایندیپندنت گفته است: حرکت پلیس در دستگیری وی مضحک بوده و نشانگر بیچارگی آنان در مبارزه با تروریسم است. آنها دموکراسی را زیر پا له کرده‌اند.

تصور این مسئله نیز بسیار جالب است که انگلیسی‌ها که با انتشار یک شوخی در محیط توییتر اینقدر دچار هراس و واکنش نسبت به منتشرکننده آن شده‌اند، در صورت استفاده از این سایت شایعه‌پراکن در سازماندهی واضح و گسترده آشوب‌هایی همانند آنچه که در کشورمان رخ داد، چه عکس‌العمل‌هایی در قبال شهروندان خود خواهند داشت.
پایان مطلب/



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 88/11/1 :: ساعت 8:32 عصر )
»» کلیپ طنز سیاسی

کلیپ طنز سیاسی "نون و دلقکها" !!!


بازیگران:میرحسین موسوی،محمدخاتمی،مهدی کروبی،

با حضور : مردم خداجو!

این کلیپ رو با "سه کیفیت" دانلود کنید و لذت ببرید!

فرمت همه فایلها  ?gp برای موبایل است

با کیفیت پایین 5 مگابایت

با کیفیت متوسط 6 مگابایت

با کیفیت بالا 13 مگابایت


پوستر این کلیپ

از فریبا نویسنده:  کلیپ "نون و دلقکها" از نظر کیفیت و حجم چه جوریه؟



دوستانی که این کلیپ را انعکاس دادن:

کلیپ صوتی و تصویری(ارمیا)  ، بچه های قلم ، کلیپ مبارز ،  4visit




کلیپهای مرتبط:

کلیپ کمیاب دیدار احمدی نژاد با آیت الله مجتهدی

فیلم :گلچینی زیبا از مداحی حاج محمود کریمی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 88/11/1 :: ساعت 8:21 عصر )
»» وقتی شیخ یوسف صانعی.............

زمانه‌ی عجیبیه.
یادمه از کوچکی هر وقت شخصی را با لباس مقدس روحانیت که همان لباس پیامبر(ص) است می‌دیدم، ناخودآگاه احساسی مملو از احترام و معنویت به سراغم می‌آمد و فکر می‌کردم که هرکه در این لباس است... .
اما هرچه بزرگتر شدم و آدم‌های دور و برم را بیشتر دیدم و شناختم، فهمیدم که همیشه هم این‌گونه نیست و هستند کسانی که در لباس پیامبر، تیشه به ریشه دین محمدی می‌زنند!
کاری هم به امروز و دیروز ندارد، از زمان رحلت حضرت رسول(ص) تا به امروز افراد زیادی در لباس دین به اسلام ضربه زده‌اند. از ابوموسی اشعری‌ها و ماجرای حکمیت بگیر، تا دوران معاصر و منتظری‌ها و اشکوری‌ها و... و امروز صانعی و کروبی!
و وقاحت کلامشان به جایی رسیده که بعضی‌شان با یدک کشیدن عنوان آیت الله و مرجعیت شیعه! دیروز از قاتلین و منحرفین حمایت می‌کردند و از قائم مقامی رهبری عزل می‌شوند [شیخ ساده لوح منتظری] و امروز زبان به فحش و تهمت و دروغ باز می‌کنند! و مسلمانی را تهمت حرامزاده‌گی می‌زنند [شیخ یوسف صانعی].
البته از تعاملات و قرابت سیاسی و فکری صانعی با برخی افراد معلوم الحال مانند میر حسین موسوی [که در همین سخنرانی نیز به آن اشاره کرده است] چیزی جز این نیز انتظار نیست! با این تفاوت که اگر این حرف از زبان موسوی یا هر شخص دیگری زده می‌شد، زیاد باعث تعجب نبود، ولی شنیدن آن از زبان یک آیت الله! و مرجع تقلید...
و وقتی خود من با دفتر آن مرجع!!! تماس گرفتم و اعتراض کردم و توضیح خواستم، باران توجیهات و فرافکنی‌ها بود که باریدن گرفت. شنیدن صحبت‌های یکی از اعضای دفتر صانعی در رابطه با این موضوع، دارای نکات مهمی است که توصیه می‌کنم حتماً گوش کنید.
همچنین وظیفه شرعی و اخلاقی حکم می کند که همگی با تماس تلفنی با دفتر شیخ یوسف صانعی یا ارسال ایمیل و پیامک، نسبت به این اقدام هتاکانه واکنش نشان داده و در راستای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنیم.
- آدرس و تلفن‌های دفتر یوسف صانعی در شهرهای مختلف. +
- ارسال پیامک به شماره 30007960 مربوط به دفتر صانعی.
همچنین از مراجع تقلید، علما و دیگر روحانیون معزز و مکرم انتظار می‌رود تا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند.

و در پایان یادمان نرود که: "ادب مرد، به ز دولت اوست"!!!

دانلود فایل‌های مرتبط:
.: دانلود فایل صوتی تماس تلفنی سایت بچه‌های قلم با دفتر یوسف صانعی در تهران و پاسخ مضحک یکی از اعضای دفتر.
   کیفیت خوب - کیفیت معمولی.
.: فیلم و فایل صوتی اهانت شیخ یوسف صانعی به محمود احمدی نژاد.
   فیلم: سرور1سرور2  / صوت
.: متن کامل سخنان موهن شیخ یوسف صانعی در تخریب دولت و اهانت به احمدی نژاد. +

مطالبی از همین دست:
.: حرامزاده و یک سوال ساد‌ی ساده‌ی ساده از سبزها! +
.: بیانیه شماره 3 جمعی از طلاب و فضلای قم در معرفی عوامل فتنه. +
.: شیخ یوسف صانعی، امام جماعت مسجد ضرار. +
.: یک دلیل ساده برای نقض مرجعیت صانعی. +
.: نگاهی به توضیحات دفتر صانعی درباره توهین به احمدی نژاد. +



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/10/27 :: ساعت 2:14 عصر )
»» حماقت سبز...........



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( شنبه 88/10/19 :: ساعت 12:13 عصر )
»» آلبوم جدید


آلبوم جدید و بسیار
زیبای تارا به نام هدیه

OGG 64

Mitarsam
Ashegh Besham

Khabe
Bandar
          ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 87/6/24 :: ساعت 6:31 عصر )


»» رامیز


آهنگ جدید و بسیار زیبای
رامیز به نام باورم
نمیشه . با 3 کیفیت
متفاوت

                                                                                    

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 87/6/24 :: ساعت 6:26 عصر )
»» آلبوم جدید و فوق العاده زیبای


آلبوم جدید و فوق العاده
زیبای جمشید به نام
اولین نگاه . با 3 کیفیت متفاوت

                                                                                     ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 87/6/24 :: ساعت 6:24 عصر )
   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 25
>> بازدید دیروز: 29
>> مجموع بازدیدها: 332820
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب