سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدال تدبیر را ویران کند . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سؤالات مجری «دیروز امروز فردا» از میرحسین موسوی

وحید یامین‌پور مجری برنامه «دیروز، امروز، فردا» در گفت‌وگوی مکتوب با خوانندگان سایت «الف» پرسش‌های آنان پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سؤال که «اگر به شما بگویند برو با موسوی مصاحبه کن چه سوالاتی می پرسید؟»، نوشته است:

«از او می پرسم که:

چه کسی واقعا توهم بی شمار بودن و اکثریت بودن را انداخت در ذهنتان؟

چرا بعد از اعلام نتایج و اعتراضتان به نتیجه انتخابات، دعوت صداسیما را برای انجام مصاحبه یا مناظره قبول نکردید؟

شما حدود ساعت ?? جمعه ?? خرداد، در حضور خبرنگاران گفتید پیروز این انتخابات هستید. در شرایطی که هنوز رای گیری جریان داشت و صندوقی شمارش نشده بود، چطور از نتیجه انتخابات مطلع و مطمئن بودید؟ آیا از بزرگان سیاسی نظام کسی هم با شما تماس داشت و در توهم شما موثر بود؟

چرا به دعوت شورای نگهبان برای بررسی اعتراضتان جواب رد دادید و برای نظارت بر بازشماری تصادفی صندوقها نماندهای معرفی نکردید؟

چرا پیش از انتخابات دائم دم از تبعیت از ولایت می زدید و پس از آن پشت پا زدید به همه چیز؟

رابطه ی شما با ترور مبهم شهید آیت چیست؟

چرا همسر شما بلافاصله با بی بی سی مصاحبه کرد و چرا تمام برنامه های سیاسی شما با حمایت و مدیریت رسانه های اسرائیلی و امریکایی جلو رفت؟

چطور شما در سال ?? آقای هاشمی را خائن می نامید و در سال ?? ایشان را به عنوان پدر خوانده ی خود می پذیرید؟

چرا پس از آنکه برای اثبات تقلب نتوانستید مدرکی بدهید ابراز پشیمانی نکردید؟

اگر در انتخابات مجدد شما پیروز می شدید و این بار طرفداران رقیبتان می ریختند توی خیابانهاو تقاضای ابطال نتیجه و تکرار رای گیری را می کردند، آنوقت چه باید می کردیم؟

چند صد میلیارد پول تبلیغات انتخاباتیتان را از کجا آوردید؟

نظرتان راجع به حمایت شدید اوباما، نتانیاهو، مسعود رجوی،‌ ربع پهلوی و دیگر سران کفر و استکبار و نفاق از شما چیست؟ شما چه کرده اید که اینقدر مورد علاقه ی فراری ها و منافقان داخلی قرار گرفته اید؟

چرا بر خلاف مشی امام پس از ?? سال خود را مرید شیخ … -منتظری- معرفی کردید؟ این آیا همان التزام تان به راه امام بود؟

وقتی دروغهای شما درباره ی سعیده ی پورآقایی، ترانه موسوی، احمد کارگرنجاتی، علیرضا توسلی و فاطمه براتی و دیگر نمایشهای مضحکتان برای کشته سازی و مظلوم نمایی لو رفت چه حسی داشتید؟

نظرتان راجع به اظهار نظرهای خلاف اسلام همسر مکرمه تان درباره ی حقوق زنان چیست؟

وقتی همسرتان آن اظهارنظرهای مسخره را در اثبات تقلب در انتخابات در بی بی سی مطرح کرد(لرها… ترک ها …) چه حسی داشتید؟ هنوز معتقدید او روشنفکرترین زن ایرانی است؟

شما که از عکس ?*? سیاه و سفید همسرتان در تلویزیون غیرتی شدید نظرتان درباره ی حضور جالب(!) همسرتان در مجامع بزن و بکوب جوانهای بالاشهری چیست؟

وقتی در «نه دی» میلیونها نفر در سراسر کشور با لباس عزاداری برای سیدالشهدا شما را یزیدی و منافق خواندند چه حسی داشتید؟

نظرتان راجع به هتک حرمت مقدسات توسط طرفدارانتان چیست؟

الان پس اینهمه واقعه ی ریز و درشت،‌ اگر برگردیم به دوسال پیش آیا مجدداً حاضر هستید به عنوان نماینده ی تمام اپوزوسیون و ضد انقلاب های داخل خارج، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوید؟

چرا چند وقت است سکوت کرده اید و دیگر از آن حرفهای پرشور و تحریک کننده ی سال پیش نمی زنید؟ آیا پشیمان شده اید یا واقع نگر؟

چرا امسال دعوتتان را برای راهپیمایی ?? خرداد پس گرفتید؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/8/2 :: ساعت 8:22 عصر )
»» تصویری از آرزوی

تصویری از آرزوی یک جوان صهیونیست درباره فلسطینی‌ها

در این تصویر جوان اسراییلی نشان داده می شود که روی پیراهنش عکس یک زن باردار فلسطینی چاپ شده که زیر آن به دو زبان عبری و انگلیسی نوشته شده که یک شلیک، دو کشته!

به گزارش فارس هر از چندگاهی در سرزمینهای اشغالی بروز اتفاقاتی سبب روشن شدن بیشتر ماهیت رژیم صهیونیستی برای افکار عمومی می شود.

کشتار زنان و کودکان به بهانه های مختلف، له کردن دختر آمریکایی معترض به خراب کردن خانه فلسطینی ها با بلدوزر، اظهارات خاخامهای صهیونیست، اعترافات رسانه ای یا مورد اخیر آن یعنی حمله به کاروان آزادی غزه بیش از پیش افکار عمومی را علیه این رژیم روشن کرده است.

اینک یک تصویر دیگر از اوج نژادپرستی این رژیم منتشر شده که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

در این تصویر جوان اسراییلی نشان داده می شود که روی پیراهنش عکس یک زن باردار فلسطینی چاپ شده که زیر آن به دو زبان عبری و انگلیسی نوشته شده که یک شلیک، دو کشته!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/8/2 :: ساعت 8:19 عصر )
»» حمایت از علیرضا افتخاری

شعر علی‌محمد مؤدب در حمایت از علیرضا افتخاری
برای مردی که خواند و نسل ما را با غم عشق آشنا کرد

خبرگزاری فارس: علی‌محمد مؤدب شاعر متعهد کشورمان به دنبال هجمه‌ای که اخیرا به علیرضا افتخاری وارد شده شعری سروده و در اختیار خبرگرای فارس قرار داده است.


به گزارش خبرگزاری فارس علی محمد مؤدب شاعر متعهد کشورمان به دنبال هجمه ای که اخیرا به علیرضا افتخاری وارد شده شعری سروده و در اختیار خبرگرای فارس قرار داده است. این شعر به شرح زیر است:

برای مردی که خواند و نسل ما را با غم عشق آشنا کرد

تا هست جهان، همدم دلهای غریبست-
- حزنی که شکفته است در آواز نجیبت
تو بانگ خودت نیستی، این حنجره ماست
ای مرد مبادا که بخوانند غریبت!

تا هست جهان، بانگ خدایای تو جاری است
وین مطربکان در پی هر رب و خدایی!
دل با غم عشقی که تو خواندی شده عاشق
ای آن که ز غمهای دگر جمله جدایی

دیروز کبوترکشی، آوازه ی شان بود
امروز به آوازت اگر سنگ پراندند!
سیمرغی و برتر ز همه واهمه هایی
وین چند وزغ در کف پرواز تو ماندند!

سرو از خزه کی خرمنش آسیب پذیرد؟
بگذار بلغزند به هم چند خزنده!
بگذار زبان وزغ از حلق در آید
با غیظ فرو بردن پرواز پرنده

آوای تو داوودی و حلق تو حسینی است
در بتکده اهل هنر بت شکنی تو
پیوسته شنیدیمت و پیوسته شگفتی
چون چشمه جوشان سرود و سخنی تو

این زمره مشرک همه آواره ی خویشند
جز خویش ندانند و به جز خویش نخوانند
توحیدیه ای سرکن و فارغ ز جهان باش
کاین ساحرکان با نفست دیر نمانند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( شنبه 89/7/24 :: ساعت 11:15 عصر )
»» فتوای تازه مقام معظم رهبری

فتوای تازه مقام معظم رهبری مبنی بر حرام دانستن هر گونه سب و دشنام به عایشه همسر رسول اکرم (ص) بازتاب گسترده‌ای در میان اعراب و جامعه عربی داشته است.

به گزارش سایت دیپلماسی ایرانی،این فتوا پس از آن صادر شد که یکی از روحانیون شیعه در کویت در سال‌روز درگذشت عایشه، همسر رسول اکرم (ص) در سخنرانی‌ای عبارت‌های توهین‌آمیزی علیه او به کار برد که بازتاب گسترده‌ای در جامعه عربی داشت به گونه‌ای که دولت کویت تابعیت کویتی این روحانی را لغو کرد. نخست‌وزیر کویت در این باره گفت: «دیگر کارد به استخوان رسید. چاره‌ای جز این کار نداشتیم.»

حال فتوای مقام معظم رهبری به نوعی آب سردی بر روی فتنه‌ای که می‌رفت سوء‌ظن‌های بسیاری در جوامع اسلامی ایجاد کند، محسوب می‌شود.

روزنامه الحیات چاپ لندن در این باره نوشت؛ بیانیه رهبر ایران مبنی بر حرام بودن توهین به عایشه آسودگی کسانی را که برای نزدیکی مذاهب اسلامی تلاش می‌کنند به دنبال داشته است. این فتوا کمک کرد تا احترام به مقدسات و رموز دینی مذاهب مختلف نزد مسلمانان چه شیعه و چه سنی افزایش یابد.

روزنامه الحیات ابراز امیدواری کرد که گام‌های بیشتری از سوی ایران برای نزدیک شدن شیعه و سنی به یکدیگر برداشته شود.

فتوای مقام معظم رهبری با استقبال شیوخ الازهر نیز مواجه شده است. دکتر احمد الطیب، شیخ الازهر از فتوای ایشان استقبال کرد و آن را شایسته قدردانی دانست.

وی با صدور بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد، فتوای ایشان نشان از آگاهی کامل و درک عمیق ایشان از خطرات فتنه‌ای که اهالی فتنه به پا کرده‌اند دارد و هدف از آن وحدت مسلمانان است.

پایگاه اینترنتی محیط نیز فتوای ایشان را حرکتی حکیمانه برای بسته شدن باب فتنه شیعه و سنی دانست و نوشت: این فتوا توانست توطئه‌های امریکا و اسرائیل برای شکستن صفوف مسلمانان را خنثی کند.

روزنامه کویتی الوطن نیز در یادداشتی به قلم سردبیر نوشت: فتوای رهبر ایران پاسخ قاطعی است به همه‌ی کسانی که مصالح جامعه اسلامی را در نظر نمی‌گیرند و با ایراد اظهاراتی خلاف مشاعر اسلامی باعث ایجاد فتنه شیعه و سنی می‌شوند.

روزنامه الرای العام چاپ کویت نیز اظهارات آیت الله خامنه‌ای را راهگشایی برای حل مسائل طایفه‌ای و بسته شدن دروازه فتنه جنگ شیعه و سنی دانست و نوشت: فتوای رهبر ایران پاسخ محکمی بود به یاسر حبیب، روحانی شیعه کویتی که بر بالای منبر همسر پیامبر را دشنام داد. ایشان با این فتوا نشان دادند که حساب افراد تندرویی مانند یاسر الحبیب از دیگر شیعیان جداست.

روزنامه الشروق چاپ مصر نیز صدور فتوای آیت الله خامنه‌ای را نشان از وجود خط قرمزی مشابه میان شیعه و سنی دانست و نوشت: ایشان با صدور این فتوا نشان دادند که برای همه چه شیعه و چه سنی خطوط قرمز وجود دارد و هیچ کس نمی‌تواند از این خطوط قرمز عبور کند.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 89/7/12 :: ساعت 9:15 صبح )
»» دربدو ورود به نیویورک

 
لقب جالب شبکه خبری "آمریکا"برای محمود احمدی نژاد
این پایگاه خبری نوشت:محمود احمدی نژاد با مواضع مستحکمی به نیویورک آمده است.این تصادفی نیست که بگوییم احمدی نژاد دوران با شکوه کوروش کبیر را برای ایرانیان تجدید کرده است
حضوراحمدی  نژاد در نیویورک همیشه با حاشیه هایی  همراه بوده است.

 به گزارش بولتن:پس از انکه تیم رسانه ای غرب در حال آموزش فنون به دام انداختن رییس جمهور زیرک ایران هستندو در  در دستورالعمل های مختلف به آنان اعلام شده که در مصاحبه با احمدی نژاد باید آمادگی لازم را داشته باشند چرا که رئیس جمهور ایران به بهترین نحو به فوت و فن مصاحبه های مطبوعاتی وارد است.

نگاه یک شبکه خبری به حضور ابتدایی احمدی نژاد به نیویورک  جالب توجه است.

یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی اذعان داشت که رییس جمهور ایران بر خلاف بسیاری دیگر از همتایان خود با "صلابت "وارد آمریکا شده است.
                   
   
پایگاه خبری "جوانکول"در این زمینه می نویسد: با وجود مشکلاتی خارجی که احمدی نژاد با آن ها روبرو بود،وی با صلابت و اطمینان خاطر کم نظیری وارد آمریکا شد.

بر اساس این گزارش،احمدی نژاد در حالی با استواری به عنوان نماینده ایرن وارد آمریکا شد که با اتکای بر ذخایر عظیم سوخت فسیلی در برابر تحریم ها و ناسزاهای  واشنگتن ایستاده است.به واقع باید لقب کوروش کبیر را به رییس جمهور ایران داد و او را "محمود کبیر" صدا زد.

در ادامه این گزارش آمده است:ایران در منطقه نیز بر اریکه قدرت نشسته است.ایران در بین کشور های مسلمان با حسن نیت و اعمال انسان دوستانه خود و حمایت از مردم فلسطین طرفداران بسیاری دارد.ایران هم اکنون در راس اضلاع پیوند سوریه،ترکیه،لبنان، و حزب الله و حماس قرار دارد و روابط مودت آمیز و اقتصادی مناسبی را با آن ها برقرار کرده است. جمهوری اسلامی با حامد کرزی نیز روابط عالی دارد.این

در حالی است که آمریکا نشان داده است قادر به رفع مشکلات این کشور نمی باشد.
از بعد انرژی نیز ایران در واقع با تجهیز پالایشگاهای خود و افزایش تولید بنزین گام های مهمی را برداشته است و در آستانه خود کفایی در این زمینه قرار دارد.

این پایگاه خبری در خاتمه نوشت:محمود احمدی نژاد با مواضع مستحکمی به نیویورک آمده است.این تصادفی نیست که بگوییم احمدی نژاد دوران با شکوه کوروش کبیر را برای ایرانیان تجدید کرده است.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 89/6/30 :: ساعت 2:30 عصر )
»» استر زن فریب کار

- ساعت ?:?9 ‎ق.ظ روز ???9/6/29
 

جشن پوریم (هالوکاست ایرانی) یا هامان سوزان ...


هولوکاست ایرانی(هامان سوزان) محکوم است، آیا باید استر سوزان در ایران راه بیاندازیم؟ بله، همچنین باید آرامگاه استر(این زن فریبکار یهودی) در همدان را ویران کنیم. در ادامه مطلب متوجه خواهید شد که چرا باید استر سوزان به راه باندازیم و آرامگاه استر را نابود کنیم.

 

 

  • تورات(یکی از کتابهای مقدس یهودیان)

«تورات در کتاب استر می گوید: خشایار شاه پادشاه پارس در واپسین روز جشن 18? روزه که از باده نوشی سرمست بود ، دستور داد شهبانو وشتی زیباییش را به مقامات و مهمانانش نشان دهد . شهبانو خودداری ورزید و پادشاه بسیار خشمناک شد.
در شوش یک یهودی به نام مردخای پسر یائیز زندگی می کرد ، او دختر عموی زیبایی داشت بنام هدسه دختر ابیحایل که به او استر هم می گفتند . زمانی که قرار شد از همه بلاد دختران زیباروی به حرمسرای پادشاه آورده شوند استر نیز همراه دختران زیبای بیشمار دیگری به حرمسرای کاخ شوش آورده شد . به رهنمود مردخای استر به هیچ کس نگفته بود که یهودی است . استر بیش از دختران دیگر مورد توجه و دلبستگی پادشاه قرار گرفت به گونه ای که پادشاه تاج بر سر استر گذاشت و او را به جای وشتی شهبانو ساخت . ولی استر همانند زمان کودکی دستورات مردخای را فرمانبرداری می کرد.»

تورات

 

 

 

  • پوریم

پوریم یکی از بزرگترین جشن های یهودیان است . یهودیان در جشن پوریم در دو نوبت به قرائت کتاب استر می پردازند . آنان رخداد کشتار 7?8?? تن از ایرانیان را معجزه ایزدی می دانند و به همین مناسبت سیزدهم ماه ادار را روزه می گیرند . چهاردهم و پانزدهم ماه ادار را به رقص می پردازند.

جمعی از فرمانده ها و استانداران در راه مرگ، که هر یک از وفاداران شاه و از میان خانواده های غیر یهودی بوده اند

جمعی از فرمانده ها و استانداران در راه مرگ، که هر یک از وفاداران شاه و از میان خانواده های غیر یهودی بوده اند

یکی از وفاداران شاه که به درخواست استر دستگیر و به قتل رسید

یکی از وفاداران شاه که به درخواست استر دستگیر و به قتل رسید

 

 

 

  • استر

استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است در این دفتر نامی از یهوه ، خدای بنی اسرائیل برده نشده . این کتاب در پایان عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است . بنابر نوشته د.جوینی مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیستها و فراماسونها است . این کتاب عمق نفرت و انزجار تند یهود در برابر غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد . شدت و تندی نفرت به اندازه ای است که خاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده نخست میلادی مطمئن و یک زبان نبودند که آیا باید کتاب استر را درکتاب مقدس بیاورند یا نه ؟ از اقوال مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل کرده ان که گفته است : ای کاش این داستان وجود نداشت.

تصویر استر - قاتل ایرانیان باستان

تصویر استر - قاتل ایرانیان باستان

 

 

 

 

  • هامان

هامان وزیر اردشیر دوم بود. هامان با مشاهده نفوذ بیش از حد یهودیان در بازار و دربار و دیگر محافل بر ان میشود که از این نفوذ بکاهد ولی طبق مدارک تاریخی این اقدام جلوه اداری داشته است و کارهای هامان قطره ای از خون یهودیان را نریخت. ولی با این حال این اقدامات بر شورای یهودیان گران تمام شد و تصمیم گرفته شد با ان مقابله نمایند. شبی که شهریار اردشیر مست بود استر و مردهخای از او قراردادی را گرفتند که طبق آن مجاز باشند هر گونه اقدامی را علیه دشمنان خود انجام دهند. فقط در عرض ? روز به فرمان (استر)این زن فاحشه یهودی ?? هزار ایرانی شامل استانداران همسران و کودکان انها کشته شدند که ??? نفر در پایتخت از جمله هامان همسر و ?? پسر او بودند.

پس از این واقعه، استر(زن فریبکار یهودی) به عنوان حامی و قدیسه یهودیان شناخته شد و آرامگاه استر و مرده خای در همدان سالانه زیارت گاه خاص یهودیان جهان میباشد.

هر سال جشن پوریم جشن ایرانی کشی یا هامان سوزان در اطراف و اکناف جهان بر گزار میشود از جمله در ایران. مجسمه ای به عنوان هامان ایرانی درست میکنند و گردنش را میزنند و او را می سوزانند تا درس عبرتی باشد برای تمام دشمنان یهودیان.

خاخام های یهودی در قرن اول میلادی که به تدوین تورات مبادرت ورزیدند بر ان بودند تا از نوشتن این حادثه پرهیز کنند و نوشتن ان را باعث نفرت جهانیان از قوم یهود میدانستند ولی با این حال عده ای نیز ان را باعث افتخار یهودیت میدانستند و نوشتند. مارتین لوتر پیشوای پرو تستانها از این واقعه اظهار تاسف میکند و در کتابش نوشته است کاش هم چین چیزی وجود نداشت. حتی میکل انژ در سقف نمازخانه سیس تین در واتیکان این واقعه را نقاشی کرده است و تصویر هامان را همانند مسیح مصلوب و مظلوم به نمایش در اورده است. تصویری که یهودیان از هامان معرفی کردند غیرحقیقی هست و نمیتوان در مطلب استفاده کرد.

 

 

 

 

  • هامان سوزان

هامان سوزان مراسمی است که یهودیان هر ساله در بسیاری از کشور های جهان برگزار می کنند . بنابر آنچه آقای عباس احمدی در نوشتار عید پوریم در بخش خبر نامه گویا نوشته است: در ایتالیا ، فرانکفورت آلمان ، سالونیکای یونان ، ایران ، افغانستان ، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، منطقه قفقاز ، یمن برگزار می شود . ویژگی این مراسم سوزاندن هامان و رقص یهودیان به هنگام آتش زدن تندیس هامان است . در ازبکستان تندیس را از یخ می سازند و به دور آن آتش روشن می کنند . در یونان نان هایی به شکل هامان درست میکنند و با چاقو سر آن را می برند . در ایران تندیس هامان را به دار می کشند ، سپس می سوزانند.

سوزاندن عروسکهای هامان(وزیر ایرانی) در اسرائیل

سوزاندن عروسکهای هامان(وزیر ایرانی) در اسرائیل

 

تصاویری از جشن پوریم

 

 

 

  • شیرینی سنتی یهود به اسم گوش هامان

خمیر این شرینی سه گوش از بذر خشخاش است و میان این شیرینی با آلو پر شده است. این شیرینی بیشتر توسط یهودیان اشکنازی درست میشود، البته تعدادی از کلیمیان ایران هم به این شرینی علاقه مند هستند. اسم این شرینی گوش هامان(وزیر اردشیر دوم) هست. یهودیان در جشن قتل عام ایرانیان، این شرینی ها را میخورند. همراه خوردن این شرینی یک شعر نچندان زیبا هم میخوانند:

????? ??? ???? ?????
???? ????? ????? ???
???? ??? ?? ???? ?????
?? ??? ?? ????? ???
کلاه من سه گوشه است
سه گوشه کلاه من است
اگر او(شیرینی) تا به حال سه گوشه است
دیگر سه گوشه کلاه من نیست

 شیرینی سنتی یهود به اسم گوش هامان

 

 

 

 

 

  • چرا ...

هر ساله یهودیان ایران و جهان جشنی به اسم پوریم میگیرند و برای به قتل رسیدن هامان(وزیر اردشیر دوم) و ایرانیان شادی میکنند؟ ، و بصورت نمادین مجسمه هامان را به آتش میکشند؟ ، و بعد همین یهودیان مظلوم نمایی میکنند و میگویند هیتلر 6میلیون! یهودی را سوزانده است و آمریکا نیز از این یهودیان جنایتکاران حمایت خبری میکند؟!!!!

مگر آمریکا، هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن را بمباران هسته ای نکرد؟
مگر آمریکا، شهر درسدن در آلمان را با بمب های آتش زا بمب باران نکرد؟ برای توصیف این جنایت لقب Bomben holocaust (هولوکاست با بمب) به آن داده شده‌است.
مگر آمریکا، به ویتنام حمله نکرد؟
مگر یهودیان، اعراب را قتل عام نکردند و نمیکنند؟
مگر آمریکا، به فکر نفوذ در کشورها و مدیریت جهان نیست؟

 

 

 

 

 

  • به راستی که تاریخ را فاتحان مینویسند

هیتلر گر چه دیکتاتور بود ولی تنها به دلیل دفاع از آلمان جنگید و به اجبار پیشروی میکرد. آمریکا و اسرائیل برای چه می جنگند و نابود میکنند؟
شما متعصب هستید و حقیقت را نمیبینید: اگر جنگ افروزی بد است، پس چرا آمریکایی ها شروع کننده جنگ ها هستند؟(تاریخ ننگین آمریکا را مطالعه کنید).

اگر هولوکاست محکوم است، پس چرا کسی هولوکاست ایرانی(هامان سوزان) را محکوم نمیکند؟ ، اگر بمب اتم باعث نابودی انسانها میشود، پس چرا غربی ها بمب اتم دارند و حتی استفاده هم کردند؟

 

 

  • استر سوزان و تخریب آرامگاه استر

هموطن مسلمان آیا وقت آن نرسیده است که قتل عام ایرانیان توسط یهودیان را محکوم کنیم و در پاسخ هامان سوزان و جشن پوریم، ما نیز هر ساله جشنی به راه باندازیم و مجسمه استر را بسوزانیم؟ ، چرا باید آرامگاه استر (بزرگترین دشمن ایرانیان) در همدان! پابرجا باشد و این لانه فساد تخریب نشود؟

خیلی شرم اور است که به بازدید قاتلین اجدادمان برویم

 

 این یهودیان هستند که باید غرامت بپردازند ان هم به دولت ایران .به خاطر واقعه استر. ولی یهودیان تمام جنایات خود را شامل مرور زمان میدانند ولی جنایاتی را که ادعا میشود علیه انها انجام شده از این تبصره استثنا میدانند.

یهودیان همواره خود را از دوست داران پارسیان میدانند و خود را به ایرانیان پیش از اسلام نزدیک میدانند و دلیل مهم ان ها این است که کورش انها را از زندان بابل رهانیده و از دست بخت النصر نجات داده است ولی در خود کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان بخش تلمود داستان استر واقعه ای به وضوح بیان شده است که خلاف این را نشان میدهد.

هولوکاست واقعی در ایران بود و ایرانیان در گذشته ظالمانه قتل عام شدند و مظلومانه به فراموشی سپرده شدند.

به امید برپایی جشن استر سوزان و تخریب آرامگاه استر ...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 89/6/30 :: ساعت 2:26 عصر )
»» بیانیه به زبان انگلیسی

بیانیه به زبان انگلیسی

 

Statement No.1 of Islamic Revolutionary’s cyber activists in reaction to the insult and disrespect to Holy Quran

In the name of God

O People of the Book, let’s begin to say that we are identical till we worship God not taking him into partnership and anyone of us won’t worship any other divinities except the One and Unique God.

Surah Al-E-Imran, verse 64

All divine religions are of Abraham descent. The Jewish, Christian and Islamic religions originate from Hanif Abraham’s religion which is the source of the human knowledge. Quran is also truly the abstract of all the human principals; that’s why impudently insult to Holy Quran, burning it is a real inhuman and disgusting act that hurt the theists all over the world and made ashamed all the Human Rights’ pretenders. It is really regrettable when we hear that Messiah’s adherents committed this unforgettable act despite the fact that Jesus Christ is the symbol of peace, kindness and tenderness. He is the prophet of greatness, purity, sincerity and affection such as his mother who is one of the empyrean’s pure progenies, and his school is the school of humanity and affection. That’s because we all expect that his adherents believe in Mohammad’s religion. The most important thing is that all divine religions are due to human mind such as a unique ghost which is the ghost of the blessed and supreme Lord. Burning Quran is therefore an unforgettable insult to God and his prophet, even though all men should prevent from affronting to sacred things of any religion, according to religious trainings. It is evident that the National Zionism accompanied with who affronted to Quran, as its inhuman crimes’ history shows. So, we want all theists to condemn such disgraceful acts which are enemies’ intrigues as well as a sign of polytheism, expecting Muslims to protest against these blasphemies expressing their religious zeal. We also want the libertarians to participate in different manifestations around the world to condemn these profanities



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 89/6/23 :: ساعت 9:26 عصر )
»» خنجر و شقایق؛ مستندی برای امروز + دانلود کامل 10 قسمت

برنامه تلوزیونی "راز" که در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب از شبکه 4 سیما پخش می‌شود، به مسائلی می‌پردازد که شاید خیلی از ما، حتی برای یک بار هم آن را نشنیده باشیم و یا این‌که، حداقل اطلاعات را از آن داریم.

یکی از قسمت‌های این برنامه تلویزیونی که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد، قسمتی بود که در آن به جنگ بوسنی و هرزگوین پرداخته شد. نکته مهم در این بخش این بود که مجری کارشناس برنامه، آقای نادر طالب‌زاده و مهمان او یعنی مهندس سعید قاسمی و همچنین حسین بهزاد از افرادی بودند که در کوران جنگ بوسنی و هرزگوین، به این منطقه سفر کرده و خود به عنوان شاهدین زنده و بی‌واسطه، جنایات صرب‌ها را در جنگ بالکان دیده بودند.

کالبدشکافی وقایع آن روز بی‌شک، به تعبیر عده‌ای کوته فکرِ روشن‌فکرنما، نبش قبر تاریخ نیست، بلکه گشودن و بازخوانی یکی از هزاران پرونده‌ی جنایات انسان متمدن غربی! و سکوت مجامع به اصطلاح بی‌طرف بین‌المللی در برابر قتل‌عام سازماندهی شده و نسل‌کشی مسلمانان است که آشنایی، بررسی و تحلیل دوباره آن می‌تواند به فرموده امام راحل "نقاب از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زند".

با توجه به استقبال بسیار زیاد مخاطبان و به خصوص سهولت در دسترسی هموطنان و دوستان مقیم خارج از کشور، دانلود مستند ده قسمتی "خنجر و شقایق" توسط خادمین انقلاب اسلامی در سایت بچه‌های قلم فراهم گردید.
امید است این اقدام کوچک ما، فتح بابی باشد برای فعال شدن هرچه بهتر سیستم توزیع و نشر تولیدات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی. انشا الله

لینک‌های مرتبط
.: بازنگری پرونده سریال "خنجر و شقایق" / آوینی در برابر بوق مفلوک. +
.: بازنگری پرونده سریال "خنجر و شقایق" / چگونه خنجر بر پشت شقایق نشست؟ +
.: خرید اینترنتی مستند "خنجر و شقایق". + یا +

لینک‌های دانلود مستند خنجر و شقایق [لینک مستقیم]
.: موسیقی تیتراژ پایانی مستند "خنجر و شقایق". +
.: قسمت اول. +
.: قسمت دوم. +
.: قسمت سوم. +
.: قسمت چهارم. +
.: قسمت پنجم. +
.: قسمت ششم. +
.: قسمت هفتم. +
.: قسمت هشتم. +
.: قسمت نهم. +
.: قسمت دهم. +



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/5/31 :: ساعت 7:28 عصر )
»» مجموعه کلیپ های نبرد حزب الله

مجموعه کلیپ های نبرد حزب الله (1)


 

دانلود مجموعه کلیپ های نبرد حزب الله (1) با فرمت 3GP با لینک مستقیم

دانلود کلیپ اول با حجم 848KB (عملیات پایگاه "بئر کلاب")

دانلود کلیپ دوم با حجم 1.43MB(عملیات پایگاه "احمدیه")

دانلود کلیپ سوم با حجم 943KB (عملیات کونین - "بیت یاحون")

دانلود کلیپ چهارم با حجم 913KB (عملیات دوگانه "مرجعیون")

دانلود کلیپ پنجم با حجم 1MB (عملیات "طیری" - حداثا")



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/5/24 :: ساعت 11:12 صبح )
»» مرگ دلخراش بانوی خبرنگار سبز بر اثر اعتصاب غذا

مرگ دلخراش بانوی خبرنگار  سبز بر اثر اعتصاب غذا

باز هم جنبش همیشه بیدار و سرافراز سبز، یکی از دختران هنرمند خود را فدای راه آزادی میهن کرد.

بر اساس گزارش های رسیده از وکیل سولماز قمرالدوله، یکی از خبرنگاران فعال سبز در هفدهم مرداد 1389 برابر با روز خبرنگار به دلیل اعتصاب غذای طولانی دار فانی را وداع گفت.

به گفته همه شاهدان عینی، متأسفانه سولماز قمرالدوله طی چند روز گذشته و آینده!!! به علت گرسنگی به حالت کما رفت و برگشت مداوم داشته است!!! به نحوی که تمامی اتومبیل هاش عمومی و خصوصی (خصوصاً اتومبیل های مدل بالا) در مسیر نامبرده وی را به خوبی می شناخته اند.(فکر بد نکنید این آشنائی به دلیل "چیز"های بد بوده است ها!!!)

لازم به ذکر است، مادر بی رحم این کشته بیگناه سبز (که زندانبان او نیز بوده است)، نه تنها برای شام، اجازه صرف دو عدد پیتزا و یک عدد نوشابه خانواده را به این کشته سبز نمی داده است بلکه از او می خواسته که کمتر غذا بخورد تا روی دستش نماند و نتُرشد.(آخه یکی نیست بگه مگه دویست کیلو وزن هم زیاده؟)

بخش اسفبار ماجرا آنجاست که سولماز قمرالدوله از خوردن کله پاچه نیز منع شده بود.

به گزارش شبکه خیریه بی بی سی (که خیلی خوب و گل و ماه است)، سولماز قمرالدوله قهرمان که نمادی الهام بخش برای همه مبارزان راه آزادی است، به عنوان خبرنگار آزاد، امر اطلاع رسانی و مخابره خبر میان منزل "دائی نصرت" با خانه "عمه ملوک جون" را بر عهده داشته است، همواره اعلام می کرده که: "اگه یه روز از گشنگی مردم گناهش گردن مامانم ایناست ها ! "

      

یکی از دوستان نزدیک این شهید طی خاطره ای از سولماز قمرالدوله می گوید: سولماز همیشه یک مبارز و قهرمان خیلی واقعی بود! به جون مامانم اینا همیشه دوست داشت جونش رو در راه آزادی فدا کنه و حتی گاهی پرتقال پوست کنده و هلوی پوست نکنده می خورد تا به آرزویش برسد.

خلاصه . . .  جونم براتون بگه متأسفانه گرسنگی های طولانی سولماز قمرالدوله که گاه به مدت 10 دقیقه و حتی در موارد بسیاری تا 15 دقیقه نیز ادامه می یافت، باعث شد تا او اعتصاب غذا کند و بالاخره در روز خبرنگار، خبر فوت خودش را ! به منزل عمه ملوک جون اینا مخابره نماید.

لازم به ذکر است که اتاق فکرلندن و مرکز فرماندهی سبز(واقع در واشنگتن) از همین الان اعلام کرده اند همه اخبار مبنی بر زنده بودن سولماز کذب محض است و اگر کسی او راتوی خیابان دید هم بداند و آگاه باشد که او به زور شکنجه زنده شده است.  

در ضمن به همین مناسبت هیچ مجلس ختمی برگزار نخواهد شد چون سبزیجات از مجالس ختمی که برای آدم های زنده گرفته می شود، خاطرات خوبی ندارند.

مطلب را اینجا بخوایند

 

       




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/5/24 :: ساعت 11:11 صبح )
   1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 44
>> مجموع بازدیدها: 333960
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب