سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوستبدارد و او اندکْ کار خیری انجام دهد، در برابر آن اندک، به اوپاداشِ بسیار می دهد و دادن پاداش بسیار در برابر کارِ اندک، براو سنگین نمی آید . [امام صادق علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سترالیا برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام آمادگی ک

استرالیا برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد

کوین راد، نخست وزیر استرالیانخست وزیر استرالیا میگوید فعالیت در شورای امنیت سازمان ملل متحد، باعث تقویت سیاست خارجی آن کشور خواهد شد. کوین راد، نخست وزیر استرالیا، دیروز (شنبه) با بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، در در نیویورک دیدار کرد تا آمادگی کشورش را برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کند. استرالیا از سال ???? تا بحال عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد نبوده است. پس از این دیدار، کوین راد و بان کی مون در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت کردند و نخست وزیر استرالیا گفت که آنها در مورد دارفور، افغانستان، و تغییرات آب و هوایی صبحت کرده اند. راد در پاسخ به مساله تبت اظهار داشت، «حقیقت امر این است که ما شاهد نقض حقوق بشر در چین بوده و هستیم، و مسئله تبت نمونه بارزی از این نوع سیاست است.» آقای راد از دولت چین خواست تا از نقض حقوق بشر خودداری کند. او همچنین اظهار داشت بسیار حائز اهمیت است که دولت چین با دالائی لاما رهبر معنوی تبت دیدار و گفتگو کند.


سناتور اوباما از ادامه مبارزات انتخاباتی رقیب خود حمایت کرد

سناتور باراک اوباما، متقاضی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی حزب دمکرات، دیروز (شنبه) از ادامه مبارزات انتخاباتی رقیب خود، هیلاری کلینتون، حمایت کرد. وی گفت با سخنان سناتور پاتریک لیهی، که گفته بود خانم کلینتون نمی تواند نامزدی حزب دموکرات را بدست آورد و می باید برای حفظ منافع حزبی از صحنه مبارزات انتخاباتی کناره گیرد، موافق نیست. باراک اوباما در یک کنفرانس مطبوعاتی در پنسیلوانیا به خبرنگاران گفت، کلینتون رقیب نیرومندی است، و باور دارد که وی می تواند رئیس جمهوری خوبی باشد. در نتیجه او باید بتواند به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهد و طرفداران او نیز تا زمانی که مایلند و امکانات دارند او را حمایت کنند. از سوی دیگر هیلاری کلینتون سخنان سناتور لیهی را، که طرفدار آقای اوباما است، نادیده گرفته و همچنان به مبارزات انتخاباتی خود ادامه می دهد. هیلاری کلینتون در یک سخنرانی در ایندیانا با اشاره به پورتوریکو و ? ایالتی که در آینده نزدیک انتخابات درون حزبی خود را برگزار خواهند کرد گفت می باید به همه این حق را داد که رای دهند و رایشان شمرده شده و به حساب آید. بسیاری از دموکرات ها نگرانند که طولانی شدن مبارزات انتخاباتی خانم کلینتون و آقای اوباما برای بدست آوردن نامزدی حزب دموکرات امکان پیروزی سناتور جان مک کین نامزد حزب جمهوریخواه را در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری افزایش می دهد.


اپوزیسیون زیمبابوه پیش بینی کرد در انتخابات روز شنبه پیروز شده است

مورگان چنگیرای به رای دادن همسرش چشم دوخته است (دهم فروردین)حزب اصلی مخالف دولت زیمبابوه نتیجه غیر رسمی انتخابات دیروز (شنبه) دهم فروردین ماه را به نفع خود پیش بینی می کند. دبیر کل حزب مخالف موسوم به جنبش تغییرات دموکراتیک امروز در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت، «ما در انتخابات پیروز شده ایم.» مورگان چنگیرای، رهبر مخالفان، یکی از دو کاندیدای احراز مقام ریاست جمهوری زیمبابوه است که از ?? سال پیش به این طرف یکی از سرسخت ترین رقبای سیاسی رابرت موگابه رئیس جمهوری آن کشور بوده است. مساله سقوط اقتصاد زیمبابوه مضمون اصلی مبارزات انتخاباتی آن کشور بوده و رقبای سیاسی آقای موگابه می گویند با توجه به فروپاشی اقتصاد کشور و وجود نرخ تورم بالای صد هزار درصد و نیز نرخ ?? درصدی بیکاری در جامعه زیمبابوه نیاز به رهبری جدید دارد. اما آقای موگابه که از سال ???? از زمان استقلال زیمبابوه از استعمار بریتانیا به مدت شش دوره در مقام ریاست جمهوری زیمبابوه بوده است در رد این اتهامات مخالفان خود را تنها دست نشانده های بریتانیا می خواند. روز شنبه علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری سه انتخابات محلی سنا و مجلس نمایندگان نیز برگزار شد.


بنیان گذار شبکه آگاهی های هولوکاستی خمرهای سرخ از سرطان درگذشت

دیت پران ژورنالیست کامبوجی که گزارش هایش از بردگی، شکنجه و فرار اذهان را به کشتارهای خمر سرخ در دهه هفتاد در کامبوج جلب کرد، در ایالت نیوجرسی آمریکا، از سرطان درگذشت. دیت شصت و پنج سال داشت.  سیدنی شانبرگ، دوست و همکار دیت در نیویورک تایمز، امروز، یکشنبه، خبر درگذشت او را منتشر کرد. این دو در سال ???? هنگامی که کمونیست ها کامبوج را تصرف کردند، در پنوم پن، پایتخت آن کشور، مشترکا گزارشهای خبری و تصویری تهیه میکردند. شانبرگ به خانواده دیت کمک کرد تا از کامبوج فرار کنند، اما دیت به زندان خمرهای سرخ افتاد و چهار سال و نیم را در حبس با اعمال شاقه گذارند. دیت نیز سرانجام موفق به فرار شد، و هنگامی که به آمریکا رسید به کمک شانبرگ کار عکاسی را در نیویورک تایمز از سرگرفت. دیت بعدا شبکه موسوم به آگاهیهای هولوکاستی را بوجود آورد و اذهان عموم را به فجایع دوران خمرهای سرخ جلب کرد. شانبرگ نیز از داستان زندگی دیت کتابی نوشت که تولید فیلم موسوم به کشتزارهای مرگ حاصل آن بود. این فیلم جایزه اسکار  گرفته است.





نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 87/1/12 :: ساعت 5:0 عصر )
»» دانلود مستقیم و کم حجم شده

دانلود مستقیم و کم حجم شده

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 87/1/12 :: ساعت 3:24 عصر )
<      1   2   3   4   5      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 35
>> بازدید دیروز: 80
>> مجموع بازدیدها: 334345
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب