سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» صانعی دیروز


زادسر:

صانعی زمانی مخالفت با رهبری را خلاف شرع می‌دانست‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: صانعی زمانی مخالفت با آیت‌الله خامنه‌ای را خلاف شرع می‌دانست، ولی امروز به دلیل برخورداری از حمایت برخی طرفداران سیاست‌های انگلیس در مقابل رهبری می‌ایستد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:28 عصر )
»» حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی:سود شرکت های تجاری هرمی حرام ا

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی:سود شرکت های تجاری هرمی حرام است





سایت افشای هرمی نوشت :



حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، امروز در آغاز درس خارج فقه خود و در جمع طلاب و فضلای حوزه در مسجد اعظم قم ضمن اشاره به حدیثی از امیرمؤمنان علی(علیه السلام) فرمودند: طمع، عقل جاهلان را از بین برده و آرزوهای آنها را گروگان می گیرد. طمع و آرزوهای دراز و ظواهر فریبنده از موانع اصلی درست فکر کردن است.




ایشان با اشاره به فعالیت گسترده شرکت های هرمی و گلدکویست در کشور، تصریح کردند: امروزه برخی از مؤسسات و شرکت های هرمی مردم را در دام خود انداخته اند و با کلاهبرداری، اندکی از افراد را سرمایه دار و بسیاری را بیچاره می کنند.






معظم له افزودند: اندک افرادی که با ورود به شرکت های هرمی، پول هنگفتی از این راه به دست می آورند، در حقیقت مال حرام را وارد زندگی خود کرده اند و از این طریق فرزندان و خانواده آنان در خطر انحراف اجتماعی قرار می گیرد.




حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تأکید کردند: بعضی از کسانی که در شرکت های هرمی واقع شده اند برای خود استدلال های فقهی می آورند و فعالیت خود را توجیه می کنند در حالی که پول بادآورده و خارج از مراحل طبیعی تجاری و اقتصادی، کلاهبرداری است نه تجارت و مصداق اکل مال به باطل است.




ایشان با اشاره به گسترش شرکت های مضاربه ای در کشور اظهار داشتند: برخی شرکت های مضاربه ای که در قم و بسیاری شهرها تأسیس شده اند، چراغ سبز نشان می دهند که سود صددرصد و بالاتر به افراد خواهند داد; این افراد کلاهبردارند و چه بسا افرادی، زندگی خود را برای عضویت در این گونه شرکت ها به خطر می اندازند و اموالشان را برای طمع باطل بر باد می دهند.




حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی همچنین با توجه به گسترش شرکت های الکترونیکی فرمودند: عده ای از طریق اینترنت افراد را با نام تجارت الکترونیکی در دام انداخته و سودهای کلانی پیشنهاد می دهند; اما پس از مدتی سرمایه افراد را به نفع خود تسخیر می کنند. این خطر بزرگی است که مردم باید با هوشیاری خود را از این دام ها حفظ کنند.




معظم له تصریح کردند: منشأ پیدایش و گسترش شرکت های هرمی و الکترونیکی ریشه در خارج از مرزها دارد که با کلاهبرداری، مردم را به دام می اندازند و سرمایه آن ها را به تاراج می برند.




ایشان آرزوهای دراز را خطر بزرگی خوانده و افزودند: آرزوهای دراز، انسان را به جنون می کشد، زیرا افرادی که زندگی خود و تمام خانواده شان تأمین است باز هم در پی دست و پا کردن اموال زیاد از طرق نامشروع هستند.




حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی یادآور شدند: ظواهر فریبنده، عده ای را مجذوب کرده که اموال حرام و حلال را مخلوط می کنند و مانند صید در دام صیاد می افتند.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» حکم اعدام آرش نوزاد و علی کرباسفروشان

حکم اعدام آرش نوزاد و علی کرباسفروشان












از لیدرای بزرگ و دست اندرکارای اصلی گالف 2 تاشون موندن که باید جواب پس بدن، به کی؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» اخراج مدیران بدلیل فحشا درمحل کار

کدخبر: ?????

تاریخ انتشار: ?? دی ???? - ??:??

تعداد بازدید: ????


print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان


شاهکار وزارت بازرگانی:

انتصاب 5 مدیر برای یک سمت در سه سال

عدم ثبات مدیریت و تغییرات پی‌درپی سبب شده است که کارکنان این مجموعه، به مدیر انتصابی به چشم یک «رفتنی» بنگرند و با جان و دل در راستای برنامه‌ها و اقدامات رئیس جدید فعالیت نکنند و کارشکنی‌ها و ناهماهنگی‌های تکراری در این مجموعه صورت گیرد که در پایان بخش اقتصادی تهران و اصناف، بازرگانان و فعالان خصوصی بخش بازرگانی تهران با ضرر و سردرگمی و بی‌برنامگی روبه‌رو می‌شوند.

تغییرهای پی‌درپی و جابه‌جایی‌های فراوان در مدیریت سازمان بازرگانی تهران، موجب نابسامانی و ناکارآمدی مدیریت در این مجموعه شده و این اداره مهم اقتصادی تهران را با مشکلات گوناگون و عدم امکان برنامه‌ریزی برای یک دوره مدیریت روبه‌رو کرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، تغییرات پی‌درپی و انتصاب‌های زود به زود در مدیریت بازرگانی تهران، موجب بروز مشکلات فراوانی از جمله تغییرات و جابه‌جایی‌ها و ناتوانی در انجام یک کار برنامه‌ریزی شده و موفق در این مجموعه شده است.

بنا بر این گزارش، مسئولان وزارت بازرگانی دولت نهم و دهم در مدت سه سال گذشته، چهار بار مدیریت بازرگانی تهران را تغییر داده و هر بار پس از مدت کمی از انتصاب، مبادرت به انتصاب رئیس دیگری بر بازرگانی تهران کرده‌اند و این تغییرات به گونه‌ای بوده که گویا این سازمان، زنگ تفریح و یا استراحتگاهی برای مدیران است که برای مدتی با انتصاب در این بخش و رفع خستگی، به جای دیگری منتقل می‌شوند!

در مدت سه سال گذشته، آقایان فقیهی، صاف‌دل، عباسقلی‌زاده و موسوی در سمت ریاست بازرگانی تهران منصوب شدند و اکنون نیز آقای صادقی به عنوان سرپرست، مشغول رتق و فتق امور است تا روشن شود وی رئیس جدید این سازمان خواهد بود، یا فرد دیگری به عنوان رئیس جدید این مجموعه، انتخاب و انتصاب خواهد شد که با توجه به انتصاب‌های پیشین، امیدی به ریاست طولانی مدت رئیس جدید نیز نیست.

با این حال، مشخص نیست که این بی‌ثباتی در مدیریت و تغییرات پیاپی رئیس بازرگانی استان تهران که جایگاه مهمی در زمینه اقتصاد تهران و اصناف دارد، با چه توجیه و استدلالی صورت گرفته و یا باز هم این سریال جابه‌جایی مدیران و انتصاب‌های جدید که تبدیل به سوژه‌ای برای تفریح کارکنان بازرگانی استان تهران شده، به قسمت آخر خواهد رسید یا خیر!

از سوی دگیر،‌ عدم ثبات مدیریت و تغییرات پی‌درپی سبب شده است که کارکنان این مجموعه، به مدیر انتصابی به چشم یک «رفتنی» بنگرند و با جان و دل در راستای برنامه‌ها و اقدامات رئیس جدید فعالیت نکنند و کارشکنی‌ها و ناهماهنگی‌های تکراری در این مجموعه صورت گیرد که در پایان بخش اقتصادی تهران و اصناف، بازرگانان و فعالان خصوصی بخش بازرگانی تهران با ضرر و سردرگمی و بی‌برنامگی روبه‌رو می‌شوند.

ناگفته نماند، هر مدیری که بخواهد در بازرگانی استان تهران فعالیت کند، باید مدت زیادی را تنها صرف آشنایی با امور منطقه و همچنین آشنایی با مسئولان اصناف تهران کند و بدون هماهنگی و شناخت این مسائل، اصلا امکان برنامه‌ریزی و فعالیت مفید برای وی امکان‌پذیر نخواهد بود که این مسأله یکی دیگر از آسیب‌های تغییرات پی‌درپی در این بخش است.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» رئیس جمهور همچنین در دیداری صمیمی با ایرانیان مقیم تاجیکستان تأک

رئیس جمهور همچنین در دیداری صمیمی با ایرانیان مقیم تاجیکستان تأکید کرد: امروز ملت ایران ده‌ها برابر قوی تر از یک‌سال پیش است و نه تنها سر سوزنی از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد، بلکه حقوقی که در گذشته نیز ضایع شده است را مطالبه خواهیم کرد. احمدی‌نژاد مسئولیت همه ایرانیان را پرچمداری عزت ملت ایران در سراسر جهان دانست و اظهار داشت: به فضل الهی دوران سیاه تاریخ بشریت رو به پایان است و ملت ایران می‌تواند خلأ به وجود آمده از فرو ریختن قدرت‌های استعماری را پر کند. رئیس‌جمهور در پایان با اشاره به سخنان تعدادی از ایرانیان گفت: دولت مصوب کرده است در 26 کشور مرکز فرهنگی ایرانیان احداث شود که تاجیکستان از جمله این کشورها است.رئیس جمهور امروز میهمان مردم ترکمنستان است.


مقام‌های ارشد وزارت اطلاعات جزئیات جدیدی از جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران را افشا کردند


پشتیبانی 60 بنیاد خارجی از جریان فتنه



براساس اسناد و اطلاعات به دست آمده از فتنه انگیزان روز عاشورا، این غائله از پیش توسط سران فتنه، حلقه‌ها و هسته‌های وابسته به آنان برنامه‌ریزی شده بود
وزیر اطلاعات: برخی از دستگیرشدگان حوادث روز عاشورا از اتباع بیگانه هستند که پروژه جنگ روانی را هدایت می‌کردند

اسامی60 بنیاد و مؤسسه امریکایی و اروپایی فعال در حوزه براندازی و جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی
در «ایران» امروز ارتباطات بی‌ضابطه بسیاری از عناصر و عوامل فتنه با بیگانگان و کمرنگ شدن مرزهای هویتی آنان با ضدانقلاب زمینه‌ساز ایجاد بخش عمده‌ای از اقدامات ضدامنیتی پس از انتخابات ریاست‌جمهوری شد

یکی از بستگان سران فتنه جمعیتی را تحت عنوان برنامه‌های هنری برای حضور در حوادث روز عاشورا از شهرستان‌ها به تهران فرا خوانده بود
گروهک منافقین، توده‌ای‌ها، مارکسیست‌ها، سلطنت‌طلبان و حتی بهائیان نیروهای خود را در سراسر کشور برای اغتشاش در روز عاشورا به تهران فرا خوانده بودند

معاون خارجی وزارت اطلاعات تشریح کرد:
نقش60 بنیاد و مؤسسه امریکایی و اروپایی در اغتشاشات

فراخوان یکی از بستگان سران فتنه از شهرستان‌ها
معاون وزارت اطلاعات با حضور در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفته که طبق اسناد و اطلاعات به دست آمده از فتنه انگیزان روز عاشورا، این فتنه گری‌ها از پیش توسط سران فتنه، حلقه‌ها و هسته‌های وابسته به آنان، برنامه‌ریزی شده بود. حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان با بیان این مطلب گفت : معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات افشا کرد جمعیتی توسط یکی از بستگان سران فتنه تحت عنوان برنامه‌های هنری از شهرستان‌ها به تهران برای حوادث روز عاشورا فرا خوانده شده بودند. وی ادامه داد: در این جلسه معاون وزیر اطلاعات تأکید کرد که گروهک منافقین، توده‌ای‌ها، مارکسیست‌ها، سلطنت‌طلبان و حتی گروهک بهائیان تمام نیروهای خود در سراسر کشور را بسیج و به تهران فرا خواندند.

گروه سیاسی ـ معاون خارجی وزارت اطلاعات تازه ترین اخبار دریافتی از دستگیرشدگان حوادث اخیر و نقش بنیادها و مؤسسات امریکایی و اروپایی در ایجاد اغتشاشات پس از انتخابات را تشریح کرد.
معاون خارجی وزارت اطلاعات در گفت‌و‌گو با ایرنا درخصوص علت خصومت نظام سلطه و مشخصاً امریکا و انگلیس با انقلاب اسلامی مردم ایران اظهار داشت: این انقلاب به همان سرعتی که در میان توده‌های مردم در اقصی‌نقاط دنیا شناخته و باعث دلگرمی آنان شد به یکی از هدف‌های براندازی سرویس‌های اطلاعاتی نظام سلطه و مشخصاً امریکا و انگلیس تبدیل و استراتژی تهاجم و براندازی نرم علیه جمهوری اسلامی ایران پی‌ریزی شد تا جایی که تاکنون برای تحقق این هدف، بودجه‌های رسمی قابل ملاحظه‌ای تصویب و اختصاص داده شده است.
این مقام امنیتی تأکید کرد: از این رو، از سال‌ها پیش، رسانه‌های متعدد و بنیادها و مؤسسات مختلف توسط بیگانگان و سرویس‌های جاسوسی و دیگر نهادهای حکومتی بلوک غرب و صهیونیسم به وجود آمده که مأموریت‌های خود را با پوشش‌های غیرامنیتی لکن با هدف اجرای پروژه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی پی گرفته‌اند.وی در تشریح قالب‌ها و روش‌های بنیادهای امریکایی و اروپایی برای جذب و شکار برخی اقشار خاص جامعه به منظور اهداف براندازانه گفت: طی سالیان اخیر، برخی پروژه‌های این بنیادها و مؤسسات در قالب‌های دروغین و فریبنده «دیپلماسی عمومی»، «دیپلماسی علمی»، «دیپلماسی رسانه‌ای» و مواردی از این قبیل مطرح و به دنبال جذب و شکار برخی اقشار خاص جامعه از جمله متخصصان، هنرمندان، اساتید، عناصر سیاسی، رسانه‌ای و... بوده‌اند تا از این طریق با اتخاذ رویکرد «جنگ نرم» در فضای عمومی جامعه اثرگذاری نمایند.
معاون خارجی وزارت اطلاعات ادامه داد:سربازان گمنام امام زمان (عج) طی سالیان گذشته تاکنون با پیگیری‌های اطلاعاتی توانستند با شناسایی اهداف و برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و سرشاخه‌های آنان در داخل و خارج کشور که در راستای اهداف براندازانه عمل می‌کردند ضربات قابل توجهی به روند حرکتی آنان وارد آورده و استکبار را در دستیابی به مقاصد شوم خود ناکام گذارند.این مقام امنیتی در ادامه با اشاره به اسامی برخی بنیادها و مؤسسات فعال بین‌المللی در حوزه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، بر ملاحظات امنیتی و مصون‌ساز، که حاصل اطلاعات پرونده‌ها و بازجویی‌های عناصر فریب‌خورده بود، تأکید کرد و اظهار داشت: هرگونه ارتباط توسط افراد حقیقی و حقوقی با این مؤسسات و بنیادها و هرگونه عقد قرارداد و اخذ امکانات از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی رابطه استخدامی با دولت دارند یا از بودجه عمومی دولت استفاده می‌نمایند، با این بنیادها و سازمان‌های خارجی ممنوع می‌باشد.وی همچنین افزود:دریافت هرگونه کمک‌های نقدی و غیرنقدی از خارج از کشور اعم از آنکه کمک‌ها از سوی افراد حقیقی و مؤسسات دولتی و غیردولتی باشد برای جریانات، احزاب و گروه‌های سیاسی ممنوع است.معاون خارجی وزارت اطلاعات تأکید کرد:هرگونه همکاری با شبکه‌های رسانه‌ای، ماهواره‌ای و اینترنتی معاند و مخالف با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند VOA، BBC، رادیو فردا، رادیو زمانه، رادیو رژیم صهیونیستی، شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب مانند منافقین، گروه‌های سلطنت‌طلب، پارس، رنگارنگ، کانال یک و سایت‌های اینترنتی ضدانقلاب و همسو با جریان فتنه مانند جرس و... ممنوع است و همکاری با سازمان‌های برانداز بیگانه محسوب می‌شود.
مقام امنیتی مذکور، با اشاره به برخی یافته‌های اطلاعاتی درخصوص علل و عوامل جریان فتنه اخیر، ارتباطات بی‌ضابطه بسیاری از عناصر و عوامل فتنه با بیگانگان و کمرنگ شدن مرزهای هویتی آنان با گروه‌های ضدانقلاب را زمینه‌ساز ایجاد بخش عمده‌ای از اقدامات ضدامنیتی پس از انتخابات ریاست‌جمهوری برشمرد و بر این اساس، اقشار مختلف را از برقراری هرگونه ارتباط غیرمتعارف با سفارتخانه‌ها، اتباع بیگانه، مراکز و عوامل وابسته به آنها بر حذر داشت، اعلام کرد هموطنان نسبت به اهداف شوم و دام‌هایی که دشمنان برای آنان گسترده‌اند، هوشیارانه عمل نمایند و همچون گذشته، با حساسیت و هوشیاری، همکاری لازم را با وزارت اطلاعات در جهت صیانت از کشور و خنثی‌سازی برنامه‌های بیگانگان و جریانات فتنه‌انگیز به عمل آورند.معاون خارجی وزارت اطلاعات اسامی 60 بنیاد و مؤسسه مرتبط با جنگ نرم را بدین شرح اعلام کرد:
بنیاد سوروس یا بنیاد جامعه باز، مرکز وودرو ویلسون، خانه آزادی، صندوق اعانه ملی برای دموکراسی N.E.D، مؤسسه دموکراتیک ملی N.D.I، مؤسسه جمهوری خواه ملی N.R.I، مؤسسه برای دموکراسی در اروپای شرقی (مقر ورشو) I.D.E.E، مرکز دموکراتیک اروپای شرقی (مقر ورشو) E.E.D.C، بنیاد فورد، بنیاد برادران راکفلر، مؤسسه هوور دانشگاه استانفورد، مؤسسه هلندی هیووس، مناز انگلیس، انجمن سازمان ملل ایالات متحده امریکا، بنیاد کارنگی، ویلتون پارک انگلیس، سازمان جست‌و‌جو برای زمینه‌های مشترک، شورای جمعیت، انستیتو واشنگتن برای مسائل خاورمیانه نزدیک، انستیتو اسپن، مؤسسه امریکن اینترپرایز، بنیاد نو امریکا، بنیاد اسمیت ریچاردسون، صندوق ژرمن مارشال امریکا (دارای دفاتر در آلمان، بلژیک و...) مرکز بین‌المللی برای حل مسالمت‌آمیز، بنیاد عبدالرحمن برومند، دانشگاه ییل، مرکز مردین، بنیاد دموکراسی در ایران، انستیتو بین‌المللی جمهوریخواهان، انستیتو ملی دموکراتیک، انستیتو ابتکار امریکایی، انستیتو دموکراسی در اروپای شرقی، مرکز کمک‌رسانی امریکا، مرکز بین‌المللی تجارت خصوصی، مرکز امریکایی برای همبستگی بین‌المللی کارگران، مرکز بین‌المللی برای انتقال دموکراسی، انجمن تشکل دموکراسی، انستیتو آلبرت انشتین، جنبش جهانی برای دموکراسی، شبکه فعالان جوان دموکراسی، گروه اطلاعات دموکراسی و تکنولوژی ارتباطات، جنبش بین‌المللی پارلمانی برای دموکراسی، انستیتو شبکه جست‌و‌جو دموکراسی، مؤسسه ریگا، مؤسسه برگمن، شورای روابط خارجی امریکا، انجمن سیاست خارجی آلمان، مؤسسه اسرائیلی ممری، مرکز مطالعات دموکراسی انگلیس، انستیتو مریدین، کلیه مراکز و مؤسسات تابعه دانشگاه ییل، دانشگاه دفاع ملی امریکا، مرکز مستندسازی اسناد حقوق بشر ایران، مرکز امریکایی فلتا فعال در آسیای مرکزی و قفقاز، کمیته خطر حاضر، انستیتو بروکینگز، مرکز سابان وابسته به بروکینگز، دیده بان حقوق بشر، بنیاد امریکای جدید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» بر پایه اسناد محرمانه دولت انگلستان پس از سی سال:

بر پایه اسناد محرمانه دولت انگلستان پس از سی سال:

لندن با خونسردی به «دوست قدیمی و مهربان» ایرانی خود پشت کرد

«کالاهان»، نخست‌وزیر انگلستان که هنوز در دفتر خود مستقر بود و پس از آن «مارگارت تاچر» جانشین او شد، این تجزیه و تحلیل را به صورت یک یادداشت در نوزدهم فوریه 1979 اعلام نمود که ما باید ملاحظات آینده‌مان را با ایران در نظر بگیریم و در این زمینه، برنامه‌ریزی دقیقتری کنیم.


مدارک انتشار یافته از اسناد محرمانه دولت انگلستان که امروز پس از سی سال از آرشیو درآمده‌اند، نشان می‌دهد که دولت انگلستان حاضر به پذیرش شاه ایران پس از انقلاب اسلامی سال 57 نشده است و حتی تلاش داشته که در "باهاماس" او را از سفر به انگلستان دلسرد کنند.


به گزارش «تابناک»، بر پایه این اسناد محرمانه، خانم «مارگارت تاچر»، نخست‌وزیر انگلستان عمیقا از اینکه نمی‌تواند به یک دوست قدیمی و مهربان و خوب کمک کند، متأثر بوده است.


اما پیش از اینکه او در ماه می ‌1979 به نخست‌وزیری برسد، جیمز کالاهان، نخست وزیر پیشین انگلستان و مقامات رسمی درخواست کرده بودند که ورود شاه به انگلستان هزینه‌های بسیاری برای این کشور در بر داشته و خطرات زیادی برای انگلستان دارد.


بر پایه این گزارش، شاه مخلوع ایران در شانزدهم ژانویه 1979 ایران را ترک کرد و هرچند شاه بین کشورهای زیادی در حرکت بود، اما با وضعیت نگران کننده‌ای از کشورهای گوناگون درخواست اقامت می‌کرد.


در تاریخ نهم فوریه 1979 یک روزنامه‌نگار آزاد به نام «آلن ‌هارت» که به شاه نزدیک بود، با نخست وزیری در داونینگ استریت تماس گرفت و گفت که خانواده سلطنتی ایران می‌خواهند در شهر ساری در نزدیکی لندن به صورت تمام وقت زندگی کنند.


این روزنامه‌نگار انگلیسی می‌گوید، شاه از او خواسته است، غیر رسمی از دولت انگلستان بخواهد که آیا به او اجازه اقامت در انگستان را می‌دهند و واکنش آنها به این نامه چیست و آیا او می‌تواند همیشه در انگلستان بماند.


براساس این نامه که از نخست وزیری برای وزارت خارجه ارسال شده است و در پاسخ، یک مقام ارشد در وزارت خارجه انگلستان برای نخست وزیری می‌نویسد که پذیرش شاه در انگلستان وضعیت را در انگلستان پیچیده خواهد کرد و ارتباط ما با رهبران بعدی ایران را با مشکل مواجهه می‌کند و علاوه بر این خطراتی را نیز نسبت به ما و منافع انگلستان ایجاد خواهد کرد.


«کالاهان»، نخست‌وزیر انگلستان که هنوز در دفتر خود مستقر بود و پس از آن «مارگارت تاچر» جانشین او شد، این تجزیه و تحلیل را به صورت یک یادداشت در نوزدهم فوریه 1979 اعلام نمود که ما باید ملاحظات آینده‌مان را با ایران در نظر بگیریم و در این زمینه باید برنامه‌ریزی دقیقتری کنیم.


این گزارش می‌افزاید: اما در عرض چند ماهی که تاچر در پست نخست‌وزیری قرار گرفت، همه چیز در سکوت گذشت، اما در نامه ای که در شانزدهم می، ‌مارگارت تاچر، نخست‌وزیر انگلستان برای وزارت خارجه این کشور می‌کن، می‌گوید، ما از این موقعیت بسیار ناراحت هستیم که دولت ما توانایی ندارد تا بتواند از یک پادشاه دوست که کمک زیادی به ما کرده است، حمایت کند.


در همین حال، مقامات رسمی انگلستان برنامه‌ای داشتند که سفیر سابق انگلستان «دنیس رایت» را به «باهاما» بفرستند که شاه ایران را از سفر به انگلستان دلسرد کنند.


برای این منظور یک پوشش درست شد که مأموریت «دنیس رایت» با دوست قدیمی خود «ادوارد ویلسون» سفیر دیگر انگلستان در چهارچوب یک سفر تجاری انجام پذیرد و «آنتونی پارسونس»، سفیر پیشین بریتانیا در ایران، طی تلگرامی در شانزدهم می ‌این موضوع را اعلام کرده است.


گفتنی است، انگلستان هر ساله اسناد محرمانه دولت خود مربوط به سی سال گذشته را به صورت عمومی منتشر می‌کند و نکته قابل توجه این است که انتشار این اسناد مربوط به وقایع سی سال پیش ایران که در دولت انگلستان موجود است، به سبب تقارنش با روزهای حساس انقلاب سال 57 از اهمیت خاصی برخوردار است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» جنجال به خاطرنصب تندیس زن بیحجاب

 

به گزارش شبکه ایران به نقل از تلویزیون بی‌بی‌سی نوشت:

ساخت و نصب تندیس یک زن و مرد به همراه فرزندشان در حالی که زن بدون حجاب اسلامی است در یکی از مناطق شهر داکار پایتخت کشور اسلامی سنگال، موجب خشم و انزجار مردم این کشور شده است.

بنابر این گزارش، مردم سنگال که 94 درصد آنها مسلمان هستند نصب این تندیس برنزی به ارتفاع 50 متر را خلاف شرع و مبانی دینی دانستند.

این در حالی است که "سیدی الامین نیاس" رییس گروه تبلیغاتی الفجر در سنگال، در توجیه ساخت و نصب این تندیس گفت: ساخت این تندیس برای جذب گردشگر و کسب درآمد برای سنگال است و این کشور به اجرای چنین طرح‌هایی برای جذب جهانگرد نیاز دارد.

این تندیس که به گفته سازندگان آن، نماد آزادی و نگاه نسل‌ها به آینده است، در محله فقیرنشین و مشرف به قبرستان مسلمانان شهر داکار نصب شده است.

درآمد ماهانه مردم سنگال با جمعیتی نزدیک به 40 میلیون نفر، یک دلار است و نرخ بیکاری در این کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی به 40 درصد است؛ به همین خاطر، نصب این مجسمه گران‌قیمت دلیل دیگری برای اعتراض مردم فقیر این کشور و حامیان آنان شده است.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» آخر داستان علی کرباسفروشان

آخر داستان علی کرباسفروشان






یه مسابقه چند سوالی درباره علی کرباسفروشان بچه خلف... زری پاشنه طلا ( دشمن شماره یک عسکری کرباسفروشان)، ببینم کی میتونه جواب بده






به نظر شما دست آخر واسه علی کرباسفروشان بابا لنگ دراز چه اتفاقی میفته؟
میاد ایران خودشو معرفی میکنه

نمیاد ایران میارنش ایران شاکیاش ، خودت کور خوندی بابا لنگ دراز لک لک


هانیه ازش جدا میشه و دائیش طلاق دخترشو میگیره ازش


مال و اموال علی مصادره میشه



ننش زری پاشنه طلا دی دارا دارا دارام رام 



علیرضا جعفریان هیچ ... نمیتونه کنه واسش



آرش میفهمه تا الان علی با کارائی که کرده چطور اونو بدبخت کرده



عسکری سکته میکنه



پانته آ و حسین بیچاره میشن چون



مهرکام پارسیا که آقایان ... و ... و... و بقیشون که از زمان سوئیس کش از علی لک لک فیش دارن میان دنبال پرونده و ربطش میدن به این پرونده



شما بگین چی میشه





اما من میگم همه این موارد اتفاق میفته، شما چی گیدین؟؟؟؟ پیش بینی و حدسه دیگه، هان؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!





شاید اتفاق نیفته ولی شایدم اتفاق بیفته، نه... غلام؟؟؟؟؟؟؟؟



تصاویری بسیار زیبا و رومانتیک توسط ماهواره گالف از خونه مامان زری پاشنه طلا و محل کار بابای علی همپای مهربان گالفیان در ... خوب دیگه اینم باید نون بخوره 

عزیزان میتونن سفارش هرگونه بلیطی رو بدن و همچنین بانوان محترمه میتونن برای هرگونه میک آپ ، مش ، فر ، کوپ ، میزامپیلی و موارد دیگر به آدرس خونه زری پاشنه طلا مراجعه کنند، لطفا قبل از مراجعه وقت قبلی بگیرین چون زری جون وقتشون خیلی ضیقه خواهر، به قول یه نفر که رفیق ما خیلی این تیکشو دوست داره اوکی؟؟؟؟





خیابان آفریقا، پائین تر از چهار راه جهان کودک، بعد از پل همت، پلاک 275 قدیم، تلفن : 88796954





جردن، بلوار گلشهر، ساختمان شقایق، آژانس هواپیمائی دی، تلفن : 22022705   و    22058328 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/10/16 :: ساعت 4:15 عصر )
»» اطلاعیه موهوم

ما امضاء کنندکان ذیل حمایت تام خود را از جنبش سبز(قهوه ای) اعلام می داریم . و به طرفداران خود اعلام میداریم که تا اخرین قطره خون شما ایستاده ایم.

1-خورزو خان بزرک  خاندان خورزوییه

2-پینوکیو 

3-چوپان فداکار(دروغگو ی سابق)

4-پنگول

5-تام گربه

6-جری موشه

به علت کثرت نفرات از نام بردن بقیه معزوریم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 88/9/30 :: ساعت 2:37 عصر )
»» میلیون ها بار دانلود فراتر از فتنه

میلیون
ها  بار دانلود   فراتر از فتنه

با توجه
به  اینکه تا کنون خبر این  فیلم در صدها  هزار سایت انتشار یافته وخود
فیلم نیز  در هزاران سایت در دهها کشور دنیا اکران شده است و از برآورد مجموع
آمار دانلود در سایتهای دارای آمار دانلود و تخمین دانلود در سایت های فاقد آمار
دانلود ،کارشناسان بر آورد کردند تا کنون این فیلم میلیون ها بار مورد بازدید
قرار گرفته است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 87/7/5 :: ساعت 8:21 عصر )
<   <<   6   7   8   9      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 46
>> بازدید دیروز: 52
>> مجموع بازدیدها: 335551
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب