سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگارشود . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تک تیر انداز

اسنایپر1   50mb

 

اسنایپر2 format:rmvb 202mb

اسنایپر2   format:dat 280mb

اسنایپر2   foramat:rmvb 80mb

اسنایپر2   format:rm 20mb

 

اسنایپر3    154mb

اسنایپر3    54mb

اسنایپر3          9mb

 

اسنایپر4    mb20

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 89/11/5 :: ساعت 11:1 عصر )
»» دانلود مستند زیبای یزدان تفنگ ندارد

 

 

 
مستند «یزدان تقنگ ندارد.»
 

 

قرمز«من طه رضا هستم، دانشجوی دانشگاه شریف. سال ?? مدال نقره فیزیک را گرفتم و سال ?? وارد دانشگاه شدم. ورود به دانشگاه شریف برای هر کسی اتفاق بزرگی است، اما این بزرگترین اتفاق زندگی من نیست.»  

فلش 3«یزدان تفنگ ندارد» داستان تلاش سخت دانشجوی المپیادی دانشگاه صنعتی شریف برای دست یافتن به حقیقت و درگیری با تناقضات ذهنی و عینی در رابطه با شرایط این دانشگاه، تهران و کشور در یک سال گذشته است. این دانشجو در مسیر مستند به گفتگو با مردم، شخصیت های فرهنگی و علمی و نیز دانشجویان می پردازد و پای درد دل مردم نقاط مختلف کشور و دغدغه‌های آن‌ها می‌نشیند. این مستند کاری است از گروه آرمان به کارگردانی «حسین شمقدری» و تهیه کنندگی «حسن مددی» با روایتگری «سید‌طه رضا نیرهدی» که با سبکی خاص ساخته شده است.این مستند تقدیم کاربران می شود.(برای ارتباط بیشتر با گروه آرمان، تهیه ی مستند، دعوت جهت اکران و دیگر موارد، می توانید به سایت مستند مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن و پست الکترونیکی ذیل اقدام نمایید.شماره تلفن واحد عرضه :5119012 - 0935آدرس پست الکترونیکی :yazdanhasnogun at gmail dot com)

دانلود 2دانلود «مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت اول:با کیفیت 256kbps و با اندازه 31 مگابایت - با کیفیت 100kbps و با اندازه  14مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه4مگابایت. (لینک غیر مستقیم:با کیفیت 100kbps و با اندازه 14مگابایت -با کیفیت56kbps و با اندازه4مگابایت)

دانلود 2دانلود «مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت دوم:با کیفیت 256kbps و با اندازه31 مگابایت - با کیفیت 100kbps و با اندازه 14 مگابایت  -با کیفیت56kbps و با اندازه 4مگابایت. (لینک غیر مستقیم:با کیفیت 100kbps و با اندازه 14مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه 4مگابایت)

دانلود 2دانلود «مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت سوم:با کیفیت 256kbps و با اندازه29 مگابایت - با کیفیت 100kbps و با اندازه 13مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه 4  مگابایت.(لینک غیر مستقیم:با کیفیت 100kbps و با اندازه 14مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه 4  مگابایت)

دانلود 2دانلود «مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت چهارم:با کیفیت 256kbps و با اندازه 23 مگابایت -با کیفیت 100kbps و با اندازه10 مگابایت -با کیفیت56kbps و با اندازه 3  مگابایت.(لینک غیر مستقیم:با کیفیت 100kbps و با اندازه 14مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه 3  مگابایت)

دانلود 2دانلود «مستند یزدان تفنگ ندارد.» برای موبایل و با اندازه 47 مگابایت .

به نقل از فتیان

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/10/19 :: ساعت 11:53 عصر )
»» شکری،معاون سابق وزیر اطلاعات در گفتوگویی افشاگرانه هشدار داد

شبکه ایران: شکری در جریان فتنه 88 معاون وزیر اطلاعات بود و بواسطه موقعیتش از زیر و بم فتنه، جلسات محرمانه سران و مدیریت آن و اطلاعات محرمانه بسیاری آگاه است.

او در مصاحبه ای که با این شماره هفته نامه 9 دی انجام داده، بخشی از این اطلاعات خبرساز را افشا و ضمن ریشه یابی جریان فتنه پس از انقلاب و نحوه و چرایی تقسیم کار سران فتنه 88، هدف آقای هاشمی رفسنجانی از نامه جنجالی اش به رهبر معظم انقلاب در خرداد ماه 88 را هم به نقل از برادر زاده او بیان کرده است.

ریشه تاریخی جریان فتنه

معاون سابق وزیر اطلاعات در ابتدا، به تشریح "ریشه تاریخی جریان فتنه" در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد و می گوید: بعد از ریاست جمهوری بنی‌صدر ملعون جریانی به نام خط سه در داخل شکل گرفت و با جسارت تمام آقای منتظری را در مقابل حضرت امام علم کرد. در آن مقطع حساس وزارت اطلاعات با شناخت دقیق و عمیق ماهیت این جریان فتنه وارد عمل شد و به شاخه نظامی و عملیاتی آن را ضربه زد که مهدی هاشمی معدوم در راس آن بود. ولی بعدها بویژه پس از ارتحال حضرت امام، متاسفانه شاخه سیاسی این جریان که به شدت از امام کینه به دل داشت و با رهبری آیت ‌الله خامنه‌ای هم مخالف بود با جسارت تمام به دلیل خوش خیالی برخی از مسئولان عالی رتبه به تدریج وارد دستگاه اجرایی کشور شد و در لایه‌های حساس و استراتژیک سیاسی و اقتصادی کشور نفوذ کرد.

وی چند علت را مانع از برخورد با شاخه سیاسی این جریان می داند و عنوان می کند: نفوذ بخش موثر این جریان در بخش‌هایی از حاکمیت از یک سو و همچنین نفوذ این جریان در راس برخی از مراکز حساس اجازه برخورد با شاخه سیاسی این جریان را نداد و متاسفانه حمایت‌های برخی از شخصیت‌ها که اتفاقا در فتنه 88 نیز نقش محوری و در حقیقت رهبری فتنه را داشته‌اند موجب در امان ماندن آنان شد.

دسته بندی عوامل موثر در فتنه 88

شکری با دسته بندی عوامل موثر در فتنه 88، "خواص بی‌بصیرت" را یک دسته از این عوامل می داند و درباره آنان می گوید: خواص بی‌بصیرت بودند که متاسفانه سیاست نفوذ و رخنه سرویس‌های اطلاعاتی در طول سال‌های گذشته در بین نزدیکان و بستگان درجه یک برخی از شخصیت‌ها و رجال سیاسی مذهبی کشور، عامل اصلی بازدارندگی ایشان در مقابله با جریان فتنه بود. از طرفی کینه جوییها و حسادتهای سیاسی باعث شد تا این شخصیت‌ها تحت تاثیر القات اطرافیانشان قرار بگیرند و متاسفانه حتی در مواردی شاهد همراهی و حتی رهبری این شخصیت‌های با نفوذ توسط همین اعضای خانواده بودیم. شاید بسیاری از آنها ندانسته در این حلقه قرار گرفته‌اند ولی الان در حال بازی در زمین آنها هستند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 89/10/19 :: ساعت 11:46 عصر )


»» دانلود فیلم فراتر از فتنه(فارسی)

 

فارسی

   Beyond Fitna.wmv(45mb)

   Beyond Fitna.flv   (39mb)

   Beyond Fitna.3gp  (16mb)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 87/10/16 :: ساعت 8:21 عصر )
<      1   2   3      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 198
>> بازدید دیروز: 95
>> مجموع بازدیدها: 335147
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب