سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شش عضو یک گروه گشت محلی در عراق در حمله هوائی امریکا کشته شدند

شش عضو یک گروه گشت محلی در عراق در حمله هوائی امریکا کشته شدند

پلیس عراق و یک رهبر قیبله ای می گویند شش عضو یک گروه گشت محلی در حمله هوائی امریکا به یک پست بازرسی کشته شدند. ابو فاروق، رهبر قبلیه ای می گوید کسانی که در حمله روز شنبه در نزدیکی شهر سامره کشته شده اند به گروه گشت او تعلق داشتند و اونیفورم پوشیده بودند. اما، ارتش امریکا می گوید حمله هوائی پس از آن صورت گرفت که پنج نفر هنگام انجام یک "فعالیت تروریستی مشکوک" در ناحیه ای که به حملات بمبی کنار جاده ای معروف است، دیده شدند.  ارتش، این گفته را که محل مورد حمله یک پست بازرسی اعضای شوراهای محلی بود، تکذیب کرده است. این شوراها، که هزینه های آنها را امریکا تامین می کند، اکثرا شامل جنگجویان سنی هستند که به القاعده در عراق پشت کرده اند و به نیروهای امریکا پیوسته اند. آنها عامل عمده ای در کاهش خشونت در عراق در ماه های اخیر بوده اند.


یک ملوان امریکائی در ژاپن بازداشت شد

رسانه های ژاپن می گویند یک ملوان امریکائی در ارتباط با کشته شدن یک راننده تاکسی در نزدیکی  توکیو بازداشت شده است. بگزارش خبرگزاری کیودو، ملوان که برای چندین هفته از یک پایگاه دریائی امریکا مفقود بود، و تحت تعقیب قرار داشت، روز شنبه  بازداشت شد. پلیس نامش را منتشر نکرده  و نگفته است که آیا او مظنون است یانه. جسد راننده ?? ساله تاکسی ، که با ضربات چاقو کشته شده بود،  چهارشنبه شب درشهر  یوکوسوکا  در جنوب  توکیو پیدا شد.  پایگاه دریائی امریکا در این محل قرار دارد. مقامات می گویند وقتی جسد کشف پیدا شد آنها کارت اعتباری ملوان را در تاکسی یافتند . سربازان امریکائی در ژاپن در ماه های اخیر به حوادث جنائی دیگری نیز ارتباط داده شده اند. ماه پیش، یک تفنگدار دریائی  باتهام تجاوز  به یک دختر ?? ساله در جزیره اوکیناوا دستگیر شد. چهار تفنگدار دیگر  باتهام  تجاوز به یک زن جوان فیلیپینی در هتلی در اوکیناوا  با محاکمه در دادگاه نظامی روبرو هستند. شمار سربازان امریکائی در سراسر ژاپن،  از ?? هزار نفر فراتر می رود.


قدردانی نامزد ریاست جمهوری آمریکا از سرکوزی در اِعمال مجازاتها علیهِ جمهوری اسلامی ایران

جان مک کینجان مک کین، سناتور جمهوریخواه و نامزد احراز مقام ریاست جمهوری در انتخابات سال ???? ِآمریکا، روز گذشته در پاریس از نقش نیکولا سرکوزی رییس جمهوری فرانسه در اِعمال مجازاتها علیهِ جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد. وی خاطرنشان کرد پاریس میتواند در ارتباط با تحریمهای بین المللی برای جلوگیری از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به سلاحهای هسته ای نقش موثری ایفا کند. این سناتور جمهوریخواه با تأکید بر لزومِ همکاریهای نزدیک و اتحادِ میان ایالات متحده امریکا و فرانسه در راستای جلوگیری از دستیابی  ایران به سلاح اتمی افزوده است : رهبری آقای سرکوزی در این ارتباط بسیار مهم و موثر است.


با وجود افزایش قیمت نفت، گرانی در ایران ادامه دارد

 بنا به گزارش سایت خبری روزآنلاین، مسعود میرکاظمی وزیر بازرگانی دولت محمود احمدی نژاد، خاطرنشان کرده است عید امسال از ایامی است که افزایشی در عوامل تولید نخواهیم داشت و بازار کاملا قابل کنترل و تنظیم است.  بنا بر این گزارش وزیر بازرگانی جمهوری اسلامی طی روزهای گذشته در حالی این سخنان را بر زبان رانده است که در آخرین روزهای سال ???? افزایش بی رویه قیمت اقلامِ مورد نیاز مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.  این گزارش می افزاید واقعیت این است که بر خلاف نظر وزیر بازرگانی این روزها تقریبا همه کسانی که برای خریدهای معمول ِ پایان سالِ خود به بازار و مراکز فروش کالاها مراجعه کردند با گرانی  بی سابقه ایی روبرو شدند. " hspace=2 src="/persian/images/AFP_Irans_President_Mahmoud_Ahmadinejad_flashes_V_at_power_plant_30_Jan_082.jpg" width=180 vspace=2 border=0> کارشناسان سیاست های اقتصادی محمود احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار می دهندبر اساس این گزارش، موج جدید گرانی ها در حالی هر روز بیش از روز قبل خود را بر زندگی روزمره مردم تحمیل می کند که پیش از این محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران گرانی را دروغ رسانه ایی خوانده و گفته بود گرانی جنگ روانی است که مطبوعات و مخالفان راه انداخته اند. خبرگزاریهای ایران گزارش می دهند امسال در آستانه عید نوروز قیمتها حداقل نسبت به سال گذشته سی درصد افزایش یافته و نظارت دولت در این خصوص ضعیف است. افزایش قیمت نفت در همین حال، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی با تلویزیون دولتی ایران درآمد آن کشور از محل فروش نفت خام در سال ???? را هفتاد میلیارد دلار عنوان کرد. بنا به گفته وزیر نفت جمهوری اسلامی تولید نفت ایران در سال گذشته چهار میلیون و ??? هزار بشکه بوده است. به گفته شرکت ملی نفت ایران در حال حاضر قیمت نفت خام سنگینِ ایران به طور میانگین بشکه ایی ?? دلار و ?? سنت به فروش میرسد. در خبری دیگر حال محمد رضا عارف معاون اول رییس جمهوری پیشینِ ایران مقامهای ارشد کابینه دولت نهم را پیرامون بررسی واقعی دستاوردهای دولت خاتمی و احمدی نژاد به مناظره دعوت کرد.  وی با ابراز امیدواری از اینکه رادیو و تلویزیون دولتی ایران بتوانند زمینه مناظره میان مقامهای ارشد دولت های خاتمی و احمدی نژاد را فراهم کنند خاطرنشان کرده است که انجام مناظره میان مدیران ارشد ِ دو دولت باعث خواهد شد مردم متوجه شوند کدام دولت بیشتر در زمینه هسته ایی اقتصادی و فرهنگی فعالیت و موفقیت داشته است.


روزنامه حزب کمونیست چین از دولت خواست جنبش استقلال طلبانه تبت را درهم بکوبد

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در کنار دالائی لاما رهبر مبارزان تبتیروزنامه رسمی حزب کمونیست چین از دولت خواسته است جنبش استقلال طلبانه تبت را قاطعانه درهم بکوبد. تفسیر روزنامه " پیپلز دیلی" - که روز شنبه منتشر شده است - دالائی لاما را به طرح ریزی اعتراضات اخیر ضد دولتی در تبت متهم می کند و می گوید او امیدوار است بر مسابقات المپیک در پکن تاثیر بگذارد و تبت را از چین جدا کند. دالائی لاما هر گونه نقشی در اعتراضات را تکذیب کرده است. گزارش های خبری حاکی است که پکن واحدهای نخبه ارتش آزادیبخش چین را برای سرکوب اعتراضات به تبت فرستاده است. شاهدان در لهاسا گفتند نفربرهای زرهی و دیگر خود روهای نظامی که در آنجا بکار می روند شماره ها و علائم شناسائی خود را پوَشانده اند. در لهاسا، روز شنبه مقامات چینی شمار رسمی کشته شدگان شورش های هفته پیش را به ?? تن، شامل ?? غیر نظامی و یک پلیس، افزایش دادند. گروه های تبعیدی تبت می گویند دست کم ?? تن در لهاسا کشته شدند، و زدوخوردها در دیگر استان های چین نزدیک به ?? کشته بر جا گذاشته است. خبرگزاری رسمی چین گفته است پلیس در جریان آشوبی در ناحیه تبتی استان سی چوان ، که در آن ? نفر مجروح شدند، برای دفاع از خود تیراندازی کرد. با این حال، گروه های طرفدار حقوق بشر عکس هائی را منتشر کرده اند که آنچه را بنظر می رسد اجسادی با جراحات ناشی از گلوله باشد نشان می دهد. آنها پلیس را به کشتن ?? تن در جریان زدوخورد در سی چوان متهم می کنند. چین تمام خبرنگاران خارجی را از تبت بیرون رانده و سعی کرده است دیگران را از رسیدن به استان های همجوار آن باز دارد. خبرنگاران، پیش از آن که ناچار به ترک منطقه شوند، توانستند گزارش هایی در باره استقرار هزاران سرباز، همراه با محاصره و ایجاد پستهای بازرسی در بخش گسترده ای از غرب چین مخابره کنند.


پیشنهاد بلگراد مبنی بر جدائی صرب تبارها و آلبانیائی تبارها در کوزوو

وزیر امور کوزوو در کابینه صربستان می گوید بلگراد رسما پیشنهاد کرده است صرب تبارها و آلبانیائی تبارها در کوزوو از هم جدا شوند. روزنامه پولیتیکا، چاپ بلگراد بنقل از اسلوبودان سامارجیچ می نویسد پیشنهادی که به سازمان ملل متحد تسلیم شده است، امور و فعالیت های صرب ها و آلبانیا ئی ها در داخل کوزوو را از هم جدا خواهد ساخت. او گفت بلگراد اختیارات سازمان ملل متحد، پلیس، دادگستری و گمرک در کوزوو را به رسمیت می شناسد. اما از زمان اعلام استقلال یک جانبه اکثریت آلبانیائی تبار کوزوو، فقط صرب ها، با کمک صربستان، می توانند اقتدار سازمان ملل متحد را عملی سازند. پارلمان کوزوو روز ?? فوریه استقلال این سرزمین از صربستان را اعلام کرد. کوسوو از سال ????، پس از آنکه حملات هوائی ناتو سرکوب جدائی خواهان آلبانیائی تبار بوسیله بلگراد را متوقف ساخت، زیر نطارت سازمان ملل متحد قرار داشته است. از هنگام اعلام استقلال کوزوو، صرب تبارها در اعتراضات خشونت بار ، بویژه در شمال کوزوو، در گیر بوده اند. سامارجیچ گفت اگر مدیران سازمان ملل متحد خواهان صلح و ثبات هستند، آنها باید به یک توافق قابل دوام برسند. لری راسین، معاون هیات سازمان ملل متحد در کوزوو گفت پیشنهاد صربستان برای بحث به مقر سازمان ملل متحد در نیویورک فرستاده شده است.


در انفجار یک بمب کنار جاده ای در بغداد سه سرباز آمریکائی کشته شدند

ارتش امریکا در عراق می گوید در انفجار یک بمب کنار جاده ای در شمال غربی بغداد، سه سرباز کشته شده اند. یک اطلاعیه حاکی است دو سرباز روز جمعه زمانی که بمب به خود رو آنها برخورد کرد، بی درنگ جان سپردند. سومین سرباز بعدا در نتجیه زخم هایی که برداشته بود درگذشت. اطلاعیه حاکی است که در انفجار دو شهروند عراقی نیز مجروح شدند. روز جمعه همچنین یک سرباز امریکائی در اثر آتش غیر مستقیم - واژه ای که معمولا برای توصیف شلیک راکت یا خمپاره بکار می رود از پای در آمد ، و چهار سرباز دیگر مجروح شدند. ارتش گفت این حادثه در جنوب بغداد روی داد، اما محل دقیق آن را مشخص نساخت. روز جمعه، نیروهای امنیتی عراق در جنوب بعداد با جنکجویان شبه نظامیان شیعه به نبرد پرداختند، و آتش بس هفت ماهه ای که مقتدی صدر اعلام کرده بود، با خطر روبرو شد. صدر، که شبه نظامیان او با نیروهای زیر فرمان امریکا در سال ???? جنگیدند، در ماه اوت آتش بس اعلام کرد، اما از آن هنگام به طرفداران خود اجازه داده است در صورتی که مورد حمله قرار گیرند دفاع کنند. فرماندهان نظامی امریکا می گویند تعداد حملات از ژوئن گذشته ?? در صد کاهش یافته است، اما هشدار می دهند که القاعده و دیگر گروه های شورشی همچمان خطرناک هستند.


روسای جمهوری کره جنوبی و چین با یکدیگر ملاقات خواهند کرد

" hspace=2 src="/persian/images/ap_south_korea_Yu_Myung-hwan_11mar08_eng_195.jpg" width=210 vspace=2 border=0> یو میونگ - هوانوزیر امور خارجه کره جنوبی می گوید روسای جمهوری کره جنوبی و چین در ماه های آینده با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. " یو میونگ - هوان " این موضوع را روز شنبه در جریان دیداری از پکن اعلام کرد. او که در پکن با رهبران ارشد چین ملاقات کرد، گفت دید و باز دید های دو رییس جمهوری بر بهبود مناسبات بین دو کشور متمرکز خواهد بود و به آنها اجازه خواهد داد در باره خلع سلاح اتمی کره شمالی نیر بحث کنند. " لی میونگ - باک" رییس جمهوری کره جنوبی ممکن است در اوائل ماه می به پکن سفر کند. " یو" گفت چین با اصل دیدار هو جینتائو رییس جمهوری چین از سئول در زمانی پس از آن موافقت کرده است.


دیک چنی و پادشاه عربستان در مورد مقابله با افزایش قیمت نفت گفتگو کردند

دیدار دیک چنی با ملک عبدالله در ریاضیک مقام امریکائی می گوید دیک چینی معاون رییس جمهوری امریکا و ملک عبداله پادشاه عربستان سعودی در باره چگونگی مقابله با افزایش قیمت های نفت بحث کرده اند. چینی روز جمعه در پی دیداری از افغانستان به عربستان سعودی رفت ، و بگفته مقام امریکائی در باره راه های تثبیت بازار های نفت در حال حاضر و آنچه نیاز است در آینده انجام گیرد، با رهبر عربستان به تبادل نظر پرداخت. پرزیدنت بوش در جریان سفر به عربستان سعودی از آن کشور و دیگر اعضای اوپک خواست بر میزان تولید نفت بیافزایند. قیمت های نفت در هفته های اخیر از بشکه ای یکصد دلار فراتر دیک چنی به همراه حامد کرزای در کنفرانس مشترک خبری در افغانستانرفته است. مقام امریکائی می گوید چینی و ملک عبداله در گفت و گوهای خود افزون بر نفت، به مسائل دیگر نیز پرداختند که بن بست جاری بین اسرائیل و فلسطینیان، عراق، ایران ، پاکستان و روابط دو جانبه از آن جمله بود. معاون رئیس جمهوری آمریکا هم اکنون از چند کشور منطقه دیدار می کند. عمان، اسرائیل، ترکیه و کرانه باختری رود اردن نیز مورد بازدید وی قرار دارند.


جشن های نوروزی در ترکیه به تظاهرات خشونت آمیز منجر شد

پلیس ضد شورش ترکیه روز شنبه برای دومین روز با معترضین کرد به زد وخورد پرداخت. این در گیری در حالی صورت می گیرد که جشن های برگزاری سال نو به تظاهرات خشونت آمیز منجر شد. تنش بویژه در شهر وان در جنوب شرقی ترکیه بالا گرفته است، در آنجا گروه های بزرگ معترضین بسوی پلیس سنگ پرتاب کردند. پلیس با استفاده از باتون و شلیک گاز اشک آور، پاسخ داد.  روز جمعه، ده ها هزار کرد نوروز را جشن گرفتند. مقامات گزارش دادند روز جمعه زد و خوردهای پراکنده ای بین پلیس و کردها در بخش هایی از ترکیه در گرفت. خبرگزاری آناتولی می گوید در جریان این درگیری ? افسر پلیس مجروح شدند و پلیس ?? نفر را بازداشت کرد. فعالان کرد گاهی از جشن های نوروز بمنظور برجسته ساختن درخواست های خود برای خود مختاری و حقوق دیگر استفاده می کنند.


یک مقام یمنی القاعده را مسئول حمله به سفارت امریکا در صنعا دانست

یک مقام یمنی القاعده را مسئول حمله ای که هدف آن سفارت امریکا در صنعا بود، دانسته است. این مقام ناشناس می گوید مظنون اصلی در حمله حمزه الدایان، ستیزه گر فلسطینی است. او و چندین مرد دیگر به پرتاب دو خمپاره به یک مدرسه دخترانه در نزدیکی سفارت متهم هستند. در این حمله یک گارد امنیتی یمنی جان سپرد و چندین نفر، از جمله کودکان، مجروح شدند. یمن پس از حملات ?? سپتامبر ???? به جنگ با تروریسم ، به رهبری امریکا، پیوست. یمن تعدادی حملات ستیزه گران علیه توریست های خارجی، تاسیسات نفتی و کشتی های امریکائی و فرانسوی، را شاهد بوده است. در اکتبر ???? یک حمله انتحاری به یک ناوشکن نیروی دریائئ امریکا، هنگامی که در بندر عیدن در جنوب یمن لنگر انداخته بود، به مرگ ?? ملوان امریکائی منجر شد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 87/1/16 :: ساعت 7:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 160
>> مجموع بازدیدها: 336186
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب