سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اهمیت رسانه ای محمود احمدینژاد

اهمیت رسانه ای محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد را می توان یک غول رسانه ای دانست که با سخنان خود جامعه داخلی و جهانی را تحت تاثیر قرار می دهد، وی که ریاست دولت های نهم و دهم را در کارنامه خود دارد سوژه مناسبی برای تولید خبر برای اکثر رسانه ها مجازی و نوشتاری است.

به گزارش میدان 72به نقل از مهرورزی ،محمود احمدی‌نژاد را می توان یک غول رسانه ای دانست که با سخنان خود جامعه داخلی و  جهانی  را تحت تاثیر قرار می دهد، وی که  ریاست دولت های نهم و دهم را در کارنامه خود دارد سوژه مناسبی برای تولید خبر برای اکثر رسانه ها مجازی و نوشتاری است

او حتی اگر کلمه ی به زبان نیاورد نیز می تواند با حرکات بدن و نگاه خود مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهد ، تا آنجا که حرکات وی در قبال سیاست مداران مختلف و در مقابل رسانه های تلویزیونی این موضوع را اثبات کرده است.

اما سکوت او در قبال موضوعات سیاسی کشور و دوری از حاشیه سازی ها رسانه ها بیشتر اصلاح طلب جهت اظهارنظر پیام قابل توجه ی دارد، به هر حال فعالیت هایی که محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود انجام داده است، قابل توجه است.

به گزارش مهرورزی، استفاده از  جوانان جهت مناصب کارگزاری نظام در کنار کارهای بزرگ اقتصادی در بخش های عمران و آبادانی کشور از نکات مورد بحث وی می تواند باشد.

محمود احمدی‌نژاد که با شعار عدالت و مهرورزی توانست  اعتماد مردم را جلب کند ،فعالیت های بزرگ اقتصادی من جمله اجرای طرح کارت سوخت، هدفمندی یارانه ها ، کم کردن وابستگی بودجه کشور به نفت و توسعه علم و فناوری کشور در کارنامه خود دارد.

نکته مورد بحث در دوران های سیاسی کشور به خصوص پس از جنگ این است که هرکدام از دولت ها به واسطه انتخاب شعار سیاسی خود حرکات قابل توجه ی انجام دادند که هرچند انتقادات زیادی نیز در پی داشته اما باعث جریان سازی این شعارها شده است.

محمود احمدی‌نژاد نیز به واسطه قراردادن شعار ما می توانیم و نیز شعار عدالت خواهی توانست جریان عدالت خواهی و عدالت جویی را در درون اذهان مردم نهادینه کند، و به همین دلیل مورد خشم  سیاسیون سازندگی و اصلاحات شد که حصار آهنی به دور خود کشیده و  اجازه ورود مردم برای حضور در عرصه سیاست کشور را  نمی دادند و هرکس در چارچوب این جناح ها نبود نمی توانست فعالیت مستمری داشته باشد.

اما چرا محمود احمدی‌نژاد در قبال حاشیه پراکنی ها واخبارسازی ها دروغین رسانه های زنجیره ای و اظهارات اعضای دولت تدبیر روزه سکوت را پیش گرفته است ، می توان به این موضوع اشاره کرد که جریان حاکم در دولت که از نظر فکری وابستگی بی حد و حصری به بنیان های فکری سازندگی و اصلاحات دارد به دنبال ایجاد جنجال جهت تشویش اذهان عمومی و همچنین سواستفاده از این اظهارات در قبال نظام است ، همان مدل روشی که دولت اصلاحات در قبال نظام در پی گرفته بود و این هم ناشی از نزدیکی دو تیم فکری رسانه ی دولت اصلاحات و دولت فعلی است.

اکنون که دولت یازدهم که نیز در اختیار  به اصطلاح ژنرال هایی است که از سوی محمود احمدی نژاد کنار گذاشته شده بودند چرا که اینان خود در هرحال جز وزرا دولت های بعد از جنگ بودند که از این منصب به پایین کشیده شدند.

به هر حال محبوبیت احمدی‌نژاد بعد از انتخاب دولت جدید  در بین مردم بیشتر شده است این را می توان از اظهارات مردم در سطح شهر و کشور فهمید چرا که با همه انتقاداتی به وی در دو سال آخر وارد است هرچند بازار ارز کشور با حضور مافیای اقتصادی هدایت شده از سوی افرادی خاصی  به دنبال زمین زدن دولت بودند دچار التهاب شده و اثر بر آن بازارهای دیگر نیز پدیدار گشت اما گذشت زمان مشخص کرد که چه افرادی در پشت پرده این بازی ها بودند.

در هر حال به واسطه عدم اتحاد اصولگرایان در سال 92 و همچنین رای شکننده 50?3 که موجب انتخاب حسن روحانی شد در حالی که شعار حل مشکلات 100 روزه کشور در ایام انتخابات از سوی وی سرداده شده بود اکنون حرکت قابل توجه ی در عمر یک ساله ندیده ایم حتی موضوع مذاکرات هسته ای نیز نتایج قابل توجه ی نداشته است .

تیم رسانه ای دولت نیز که به واسطه تجربه خود در بخش عملیات روانی به دنبال تغییر دیدگاه مردم در قبال دولت های نهم و دهم  بوده ، القاء این موضوع می باشد که همه مشکلات کنونی ناشی از عدم تدبیر دولت پیشین و شخص رئیس دولت قبل است و دنبال این است که با استفاده از ابزارهای رسانه ای خود اقدام به امتیاز گیری از نظام کند.

اما محمود احمدی‌نژاد به واسطه تجربه فعالیت سیاسی خود در دوران انقلاب و همچنین ریاست دولت های نهم و دهم به خوبی نقشه این جریان کثیف را شناخته است و با سکوت خود در قبال حاشیه پراکنی ها فرصت رای برای سواستفاده از اظهارات خود در قبال دولت جدید را نابود کرده است.

همین نکته درمورد محمود احمدی‌نژاد که رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در پیام انتصاب وی به جایگاه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از واژه دامت تاییداته استفاده کرد که خواهیم فهمید که استفاده از این واژه بعد از 8 سال چه پیام هایی در درون خود دارد.

نکته :  23 سال است این عنوان برای یک غیر روحانی بکار گرفته نشده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 93/10/2 :: ساعت 1:26 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 106
>> بازدید دیروز: 142
>> مجموع بازدیدها: 336520
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب