سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حاضریم تجریه نماز جمعه هاشمی را به شما یاد دهیم

پیشنهاد تاج زاده به نخست وزیر انقلابی مصر:

حاضریم تجریه نماز جمعه هاشمی را به شما یاد دهیم

مصطفی تاج‌زاده، عضو شورای مرکزی حزب منحل شده مشارکت و از سران فتنه 88 نامه‌ای جالبی را به نخست وزیر موقت مصر نوشته که حاکیست "توهم سال 88" هنوز هم گریبان فعالان جریان فتنه را رها نکرده است

به گزارش جهان، بر اساس خبری که اخیرا منتشر شده، تاج زاده در نامه خود به عصام شرف در ادعایی بامزه ای نوشته است: نماز جمعه پیروزی انقلاب مصر یادآور نماز جمعه سبز ملت ما در 26 تیر 88 به امامت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی که روشن نیست تحلیل و نامه های متعدد خود را چگونه از زندان راونه رسانه های خبری می کند، حتی اعلام آمادگی کرده است که "ما مایل هستیم تا تجربه خود را در جنبش سبز به برادران و خواهران مصری بیاموزیم."

تاج زاده البته درباره آنچه "تجربه در جنبش سبز" نامیده توضیحی نداده اما اشاره او به نماز جمعه 26 تیرماه بار دیگر خاطرات "نماز اولی ها" را برای ناظران سیاسی یادآوری کرده است.

در نماز جمعه 26 تیرماه سال 88 که آخرین حضور آقای هاشمی در نماز جمعه هم محسوب می شود، رویدادهای عجیب‌ و تاسف‌برانگیزی روی داد؛ از جمله حضور بخشی از فتنه گران بود که حتی ابتدایی‌ترین آداب نماز را هم بلد نبودند و با اقدامات خارج از شأن و عرف خود، موجب ناراحتی خاطر نمازگزاران را فراهم کردند. 





این افراد با حضور مختلط در نماز و همچنین عدم رعایت پوشش مناسب، صحنه‌هایی را رقم زدند که انتشار عکس‌های آن هم با واکنش شدید مردم متدین و انقلابی ایران روبرو شد.
جمعی از آنان حتی با کفش به نماز ایستادند تا همین رفتارها آنان را به "نماز اولی" شهره کند. 



بخشی مردم و فعالان سیاسی این نماز جمعه را با نمازهای نمایشی گروهک‌های چپ و مارکسیست در ابتدای انقلاب اسلامی مقایسه کردند.
 


آشوبگران خیابانی که طبق وعده اعلام شده از رسانه های بیگانه به محل اقامه نماز جمعه تهران آمده بودند پس از استقبال از سخنرانی آقای هاشمی حتی تا ساعاتی بعد از نماز دست به اغتشاش برای پیگیری آنچه "حقوق اعلام شده خود در نماز جمعه" نامیدند، زدند. 

در این اغتشاش خیابان های اطراف دانشگاه تهران تا ساعاتی به ناآرامی کشیده شد و آشوبگران به جای شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شعار مرگ بر چین و روسیه سر دادند.
این تنها نماز جمعه فتنه گران که حتی تنها حرکت مذهبی و اسلامی آنان بود. 

البته آنان در روز قدس و 13 آبان هم که نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکاست، شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خط زدند و عملا همسویی خود با استکبار را به نمایش گذاشتند. این در حالی بود که صدها سایت اینترنتی و شبکه های رادیو تلویزیونی غربی و مقامات بلندپایه آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی در سطح رئیس جمهور، نخست وزیر، وزرای خارجه و دفاع و امثال آنها نیز، آشکارا در حمایت از جریان فتنه به میدان آمده بودند. 

نقش دیگر گروه های ضدانقلاب و تروریست همچون مجاهدین خلق، پژاک، ریگی، همجنس گرا، پهلوی، لائیک ها و ... هم در متن فتنه 88 و حمایت سران فتنه و امثال آقای تاج‌زاده هرگز قابل کتمان نیست چنانچه هر یک از این گروه ها بارها بر نقش خود در آشوب ها تاکید کرده اند.

انقلاب مردم مصر اما از همان آغاز با نماز جمعه های میلیونی در میدان التحریر و شعارهای ضد استکباری همراه بود و به همین دلیل رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دیگر حامیان رژیم مبارک با تمام توان کوشیدند تا از اوج گرفتن خیزش ملت مصر ممانعت کنند تا شاید عوامل دست نشانده از حاکمیت ساقط نشوند. اما پس از گسترده شدن قیام مردم غرب ترجیح داد مبارک را فدای چهره دموکراسی خواهی خود کند و در عین حال انقلاب مصری را هم برباید. 

ابراز نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برخی مقامات غربی از تحقق یک انقلاب اسلامی دیگر در مصر در همین راستا بود. او در بحبوحه خیزش مصری ها با ابراز نگرانی از اوضاع این کشور اظهار داشت آنچه در ایران اتفاق افتاد ممکن است در مصر هم روی بدهد. وی چند هفته بعد هم اذعان کرد که انقلاب اسلامی ایران الهام بخش انقلاب مصر بوده است.

در واقع به گواهی شواهد و قرائن مورد اشاره، تردیدی باقی نماند که اولا؛ انقلاب ها و خیزش های منطقه، هویت اسلامی دارند، ثانیاً؛ از انقلاب اسلامی در ایران الهام گرفته اند، ثالثاً؛ چالش های سه دهه گذشته ایران اسلامی با دشمنان بیرونی و خصوصا؛ فتنه 88، نقش غیرقابل انکاری در برانگیختگی کنونی ملت های مسلمان منطقه داشته است و بالاخره؛ آن که انقلابیون مسلمان در ادامه حرکت خویش نگاه ویژه ای به ایران اسلامی دارند.

حال چگونه آقای تاج زاده بین فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 و انقلاب مردم مسلمان مصر مشابهت هایی پیدا کرده و حتی آن ها را همسو دانسته، همچنان قابل تشخیص نیست. 

شاید منطقی تر این باشد که این ادعا هم در لیست توهمات جریان فتنه ثبت شود زیرا فارغ از تفاوت ماهوی روند انقلاب مصر و خط جریان فتنه، آنچه در روزهای پس از انقلاب نیز در قاهره روی داده، حاکی از دنیای کاملا متفاوت این دو جریان است. 

به عنوان نمونه، مقامات مصری برای اولین بار بعد از 30 سال، از ورود فرح دیبا به این کشور جلوگیری کردند. فرح، همسر محمد رضا پهلوی شاه مخلوع ایران است که در سال 88 به موسوی و کروبی نشان شجاعت داد و در کنار رضا پهلوی به حمایت ویژه از جریان فتنه پرداخت.

مقامات ارشد مصر حتی با وجود عصبانیت حامیان صهیونیستی و غربی جریان فتنه چندین بار به بازگشایی سفارتخانه ها و برقراری مجدد رابطه با ایران ابراز علاقه کرده و از تصمیم جدی خود در این باره خبر داده اند.

گرچه ده ها رویداد و واقعیت دیگر برای رد هرگونه شبهات و همسویی میان انقلاب مردم مسلمان مصر و جریان فتنه 88 وجود دارد اما برای یک ناظر سیاسی عادی هم روشن است که ادعای تاج زاده کاملا بی اساس و ریشه در توهم به نظر عمیق فتنه گران دارد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 90/5/11 :: ساعت 12:34 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 80
>> بازدید دیروز: 69
>> مجموع بازدیدها: 336685
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب