سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در اسلام، هیچ کاری نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـمحبوب تر و ارجمندتر از تشکیل خانواده نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سعیدقاسمی:دعوای اصلی سر تفکر امام است

مهندس سعید قاسمی گفت: باید از دشمن تاکتیک و تکنیک را خوب یاد گرفت. آنها خواب ندارند. 20 سال مستمر عماد مغنیه را تعقیب می کنند و بعد از شهادت حاج رضوان می گویند امروز موساد خواب راحتی می کند، یعنی در این مدت خواب نداشتند. این چیزی است که ما نداریم. اما با قاطعیت می گویم اگر این بار رفتید خوابیدید دیگر صبر نمی کنند چون همه چیز را آماده کرده اند دور ایران را هم گرفته اند.

به گزارش برنا، مهندس سعید قاسمی در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در این برهه 8 ماهه جای خواص و عوام با هم عوض شد. روزهایی که به معنای واقعی کلمه یک نبرد بود.

وی گفت: در این حوادث تجربه های بزرگی برای نسل شما به دست آمد. شما که آرزو می کردید در دوران جنگ باشید ایامی را دیدید که بسیار شبیه آن دوران بود. این دوران حتی برای امثال ما هم سخت بود چون دشمن موفق شد با سرمایه گذاری که در دانشگاه ما، صدا و سیما و .. کرده بود، میوه اش را برداشت. چون مخالفم که همه این واقعه از بیرون به وجود آمد. اگر بسترش توسط خودی ها فراهم نشده بود، این غائله 8 ماه طول نمی کشید.

قاسمی ادامه داد: عده ای نان و نمک نظام را خوردند و مقابل نظام هم ایستادند. از سوی دیگر هم بسیاری از بچه های ما آسیب دیدند چون دامنه این جنگ به خانه های ما هم کشیده شده بود. یعنی اثر غبار فتنه عده زیادی از بچه های این نظام دچار تردید شدند. بچه های ما پس از این همه درس خواندن نه از مبانی اعتقادی می دانند نه از وقایع این 30 سال. ولی ناگهان به او می گویند می توانی رای دهی. بچه با یک ظرف خالی مقابل کوران بحران های سیاسی که هر یک عقبه ای دارند قرار می گیرد و در این شلوغی باید تصمیم بگیرد. معلوم است که این اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: البته این اتفاقات بد هم نبود. چون ما اگر دشمن را به عیان نبینیم، عادت کرده ایم بخوابیم، پس آرزو می کنم صورت ظاهر این فتنه نخوابد چون در این صورت نمی خوابیم. آن ها در هر صورت نمی خوابند.

این استاد دانشگاه گفت: باید از دشمن تاکتیک و تکنیک را خوب یاد گرفت. آنها خواب ندارند. 20 سال مستمر عماد مغنیه را تعقیب می کنند و وقتی بعد از شهادت حاج رضوان می گوید امروز موساد خواب راحتی می کند، یعنی در این مدت خواب نداشتند. این چیزی است که ما نداریم. اما با قاطعیت می گویم اگر این بار رفتید خوابیدید دیگر صبر نمی کنند چون همه چیز را آماده کرده اند دور ایران را هم گرفته اند.

قاسمی گفت: این فتنه به رغم تلفاتی که داشت برکات زیادی برای ما فراهم کرد. مردم دوباره به میدان آمدند، چون دیدند وقتی پرچم را دست عده ای می دهند و پی کار خود می روند کارها چندان به سامان نمی ماند پس باید خود در میدان بمانند.

وی به برخی انتقادها به رهبری اشاره کرد و گفت: عده ای می گویند حیف شد رهبری خود را خرج رییس جمهور کرد. من می گویم کسی جلوی رهبری نایستاده بود که خود را فدای او کند، همه پشت او سنگر گرفته بودند.

قاسمی با انتقاد از نوع تربیت فرزندان انقلاب گفت: جنس و ریشه اتفاقات اخیر به دلیل خیانتی است که از دبستان تا الان به بچه من کردند. چون مبانی آن برای این جوان گفته نشده. دوست داشتن کاریزمای امام و همت کفایت نمی کند. چون در مقابل یک تندباد دشمن نمی تواند دفاع کند. تا مبانی و اصول انقلابی شدن را نشناسیم هر کس می تواند ما را فریب دهد و بگوید اصل این است. شما که قرار بود امام را به فرزندان ما بشناسانید چرا هیچ کاری برای ارایه حرف های او نکردید، بعد از 20 سال مستند شاخص را در آوردند و تازه می گویند که با امامی که ما می شناختیم متفاوت است بله امامی که شما به ما معرفی کرده بودید، یک امام پاستوریزه و بی خطر بود.

وی تصریح کرد: پس بعد از این قصه باید کاری کنیم و آن کار هم مهم است. ریشه اصلی قصه وقایع اخیر جنگ بین ما و تفکر آمریکایی ها نبود، اما دعوا سر چه بود؟ مشکل فقط صندلی ریاست جمهوری بود؟ ما پرورش یافته تفکر احمدمتوسلیانیم، نمی توانیم هر فرمانده قد کوتاهی را قبول کنیم. دعوای اصلی سر این تفکر است. سر تفکر امامی است که وقتی حرف های او را می شنوید تعجب می کنید که چنین حرف هایی هم زده شده، اما این حرف ها کجاست؟                                 

قاسمی گفت: اینکه می گویند این عکس نشان می دهد که ما با امام بودیم که ملاک نیست. خب وقتی امام از هواپیما می آمد پایین، بنی صدر ملعون و قطب زاده هم کنار او بودند، اینها ملاک نیست. امام برخلاف تمام حرف هایی که می گفتند جنگ جنگ تا پیروزی می گفت "جنگ جنگ تا رفع تمام فتنه در جهان" اما این حرف ها را اصلا نشنیده اید.

وی گفت: بعضی خوشحالند که فتنه اخیر تمام شده اما نگاه کنید که دو دهه پیش دغدغه ما لبنان و بوسنی بود، بغل خط حماس! اینکه این قدر ما را از این قصه دور کرده اند به دلیل آن است که ما را در زمین خودمان مشغول کرده اند، خط مقدم بوسنی و لبنان بود حالا خط مقدم کجاست؟ معلوم است که ریشه ها را قوی نکرده ایم. ما تجربه کار تشکیلاتی قوی را نداریم. و به محض اینکه وارد چنین کارهایی می شویم سریع دشمن فتنه را از همان جا آغاز می کند.

قاسمی گفت: قضیه به این سادگی نیست! یک دانشجو را می بینی که 5 سال است در دانشگاه می چرخد هنوز 10 واحد پاس نکرده فکر می کنید طرف احمق است. نه! این آدم 5 سال ریز و درشت دانشگاه را شناخته و می داند چه طور بچه های ما را از خط بیرون بفرستد. ما با پدیده ای روبه رو هستیم که برای هر کدام از ما پرونده ساخته اینکه از بین حرف های متعدد ما دقیقا حرفی را که می خواهند بیرون می آورند و استفاده می کنند نشانه رصد دقیق هر یک از نیروهای ماست. تازه ما که در این نظام کاره ای نیستیم.

وی تاکید کرد: شما بچه مسلمان های ایرانی کاری کردید که امروز برای همه مستضعفان جهان اشتیاقی به وجود آوردید که می خواهند از شما الگو بگیرند فرقی هم نمی کند که در کجای دنیا هستند. اما
کدام یک از شما الان با این آدم ها که از همه دنیا مشتاقند با شما ارتباط برقرار کنند، ارتباط دارید؟ اگر بسیج مستضعفان جهان تشکیل شده بود چه کسی جرأت و جسارت به به فرزندان معنوی رسول الله را داشت؟ این کارها از سیاست خارجه بر نمی آید اما نمی شود یک ناتوی فرهنگی از مستضعفان جهان راه اندازید؟ شاید بگویید زبان بلد نیستم بله متاسفانه با تمام این زبان های تخصصی که می گذرانید بعد از فارغ التحصیلی از پس احتیاجات اولیه تان هم بر نمی آیید. ولی ببینید حدود 90 درصد از کسانی که در این اعتراضات دستگیر شدند به یک زبان خارجی مسلط بودند. اگر می خواهید در جبهه بین المللی شمشیر بزنید باید کار بلد باشید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/12/16 :: ساعت 3:37 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 51
>> بازدید دیروز: 160
>> مجموع بازدیدها: 336234
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب