سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از خیر پرسیدند فرمود : ] خیر آن نیست که مال و فرزندت بسیار شود ، بلکه خیر آن است که دانشت فراوان گردد و بردبارى‏ات بزرگمقدار ، و بر مردمان سرافرازى کنى به پرستش پروردگار . پس اگر کارى نیک کردى خدا را سپاس گویى و اگر گناه ورزیدى از او آمرزش جویى ، و در دنیا خیرى نبود جز دو کس را : یکى آن که گناهانى ورزید و به توبه آن گناهان را در رسید ، و دیگرى آن که در کارهاى نیکو شتابید . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» واکنش سبزها به انتقادات صریح رییس مرکز بررسی های استراتژیک دولت

واکنش سبزها به انتقادات صریح رییس مرکز بررسی های استراتژیک دولت خاتمی:
تاجیک هم قرص خورده است!

در حالی که سایت های حامی میرحسین موسوی و کروبی نسبت به انتقادات بی پرده و صریح محمد رضا تاجیک در گفتگوی ویژه خبری سکوت اختیار کردند، سایت بالاترین در اقدامی جالب از تاثیر مواد دارویی بر روی تاجیک و اختلال هواس او سخن گفت!

به گزارش رجانیوز تاجیک که تا کنون طی دو دوره معاونت وزارت اصلاعات را بر عهده داشته است، شب گذشته پیکان انتقاد را به سوی دوستان خود گرفت. او اصلاحات را طیفی چهل تیکه دانست که برخی طیف های آن تمایل به غرب و غربی شدن دارند و به دنبال سکولاریزه کردن جامعه ایرانند. او همچنین اصلاحات را فاقد رهبری و راهبرد مشخص دانست و در خصوص اردوکشی های بعد از انتخابات گفت:«ادامه جریانات پس از انتخابات توجیه دینی، شرعی، قانونی، عقلی، مدنی و مردمی نداشت.»

تاجیک همچنین تصریح کرد:«اپوزیسیون خارج از کشور به نیکی می دانستند که نمی توانند ایجاد کننده موج در کشور ما باشند اما می توانند از موج هایی که در کشور ما حادث می شود استفاده کنند و در واقع باید یک موج ایجاد شود تا آنها بتوانند موج سواری کنند بنابراین اقدام به شکار لحظه ها می کنند و منتظر می مانند تا حادثه ای در جامعه ما رخ دهد، موجی تشکیل شود تا آنها بتوانند آن موج را مصادره کنند.»

او در عین حال اغتشاشات را موج سواری بیگانگان از فضایی دانست که اصلاح طلبان به آن داخل دامن زده اند. تاجیک معتقد بود که توهم پیروزی، توهم تقلب می آورد.

به دنبال سخنان تند و تیز تاجیک در گفتگوی ویژه خبری رسانه های اصلاح طلبان و چهره های این جریان ترجیح دادند، طریق سکوت را در پیش بگیرند. با این وجود اما سایت ضدانقلابی بالاترین سکوت هم‏پیمانان خود را شکست و از مصرف مواد دارویی توسط تاجیک سخن گفت! این در حالی بود که همین سایت در واکنش به اظهارات کواکبیان در برنامه به سوی فردا چاره ای جز فحاشی به او را برای خود نمی دید؛ چه آنکه دیگر او زندان نبود که بتوان از قرص خوراندن به او سخن گفت.

بالاترین در مطلبی از آثار شکنجه دارویی روی تاجیک سخن گفت و تکرار مکرر کلمه توهم را نتیجه آفتامین دانست! این سایت همچنین حضور تاجیک در شبکه دو را هم مصداق شکنجه خواند!

به نظر می رسد اکنون و با بالا گرفتن اختلاف نظرها در جریان سبز، یک جریان رادیکال در جبهه اصلاحات با برچسب زدن به چهره هایی که میلی به تندروی ندارند، درصدد بستن فضا است. این جریان همان جریانی است که به بهانه حضور کواکبیان در برنامه تلویزیونی او را هم به باد دشنام می گیرد و گهگاه برای خودش بیانیه هم منتشر می کند! شاید اظهارات مبهم و دوپهلوی خاتمی را هم بتوان نتیجه همین فضا و جرأت کافی نداشتن او برای مواجه با مسائل و مشکلات دانست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/11/21 :: ساعت 6:37 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 79
>> بازدید دیروز: 66
>> مجموع بازدیدها: 334782
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب