سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتار حکیمان اگر درست باشد درمان است ، و اگر نادرست بود درد تن و جان . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تا سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر نخواهیم داشت

در صورت اجرای درست لایحه هدفمند شدن یارانه ها ؛

رئیس جمهور : تا سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر نخواهیم داشت

رئیس جمهوری هدفمند کردن یارانه ها را گام بلندی در جهت اجرای عدالت به شمار آورد و افزود: من به نمایندگان در مجلس نیز گفتم اگر این طرح بدون مانع و مشکل و در یک سازوکار روان اجرا شود به شما تضمین می دهم ظرف سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر در کشور پیدا نشود.

شفاف : رئیس جمهور امروز به مردم وعده خود به نمایندگان مجلس را تکرار کرد که اگر قانون هدفمند شدن یارانه ها روان و بدون مشکل اجرا شود ظرف سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر هم در کشور نخواهیم داشت .

این در حالی است که به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی نیز از طریق موافقت با خواسته های رئیس جمهوری در تشکیل سازمان هدفمند شدن یارانه ها نهایت همکاری را با وی داشته است و حال باید دید تا سه سال آینده چند درصد از این وعده محقق خواهد شد ؟

در همین حال  رئیس جمهور عدالت را ستون فقرات ساختن ایران خواند و اعلام کرد که اگر هدفمند کردن یارانه ها در یک سازوکار روان اجرا شود ظرف سه سال آینده بیکار و فقیر در کشور باقی نمی ماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به خوزستان، رئیس جمهور چهارشنبه شب در جمع مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی با بیان اینکه باید ایران را بر پایه ایمان، فرهنگ و اعتقادات اسلام ناب محمدی و وحدت و همبستگی ، کار و تلاش و عدالت بسازیم، عدالت را ستون فقرات ساختن ایران عنوان کرد و افزود: ایران کشور ثروتمندی است که اگر عدالت اجرا شود حتی یک نفر فقیر و بیکار در آن پیدا نخواهد البته عدالت سخت ترین مرحله است و وقتی بحث از عدالت شد، عده ای حاضر شدند دست در دست بیگانگان در برابر عدالت بیاستند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز هم در عرصه جهانی از موضوعی که می ترسند اجرای قاطع عدالت است ، تصریح کرد: دولت دارای دو برنامه برای اجرای عدالت است که یکی از آنها هدفمند کردن یارانه ها و دیگری برنامه پنجم توسعه است.

رئیس جمهوری هدفمند کردن یارانه ها را گام بلندی در جهت اجرای عدالت به شمار آورد و افزود: من به نمایندگان در مجلس نیز گفتم اگر این طرح بدون مانع و مشکل و در یک سازوکار روان اجرا شود به شما تضمین می دهم ظرف سه سال آینده یک بیکار و یک فقیر در کشور پیدا نشود.

وی با بیان اینکه با توجه به فراز و نشیب هایی که این قانون تصویب شد و امروز در اختیار دولت قرار گرفت، اظهار داشت: ما بدنبال این بودیم که نیمی از انرژی دولت را برای اجرای این طرح صرف کنیم و بدون مانع کار را به جلو ببریم اما با پیچیدگی های ایجاد شده دولت حداقل باید دو سوم توان خود را صرف اجرای این مقوله کند.

احمدی نژاد تصریح کرد: دولت ایستاده تا اولین گام اساسی در جهت اجرای عدالت، رفع فقر و محرومیت ها را در سراسر ایران بردارد.

وی افزود: احمدی نژاد نوکر مردم است و در کنار مردم برای برپایی کامل عدالت و بازگشت حقوق ملت و قطع دست متجاوزان به بیت المال ایستاده است.

احمدی نژاد با اشاره به برخی توطئه هایی که در زمینه لایحه هدفمند کردن یارانه انجام شده، گفت: عده ای قصد دارند با پول هایی که به ناحق اندوخته اند برابر ملت ایران ایستادگی کنند. این کارها آب در هاون کوبیدن است. البته ایران دست تک تک آنان را قطع خواهد کرد و راه ملت ایران عزت و پیشرفت است و این راه را رها نخواهد کرد و کسانی که آرزوی بازگشت دشمنان به این خاک را دارند این آرزو را به گور خواهند برد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 37
>> بازدید دیروز: 99
>> مجموع بازدیدها: 334267
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب