سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بازتاب مناظره شریعتمداری و کواکبیان در رسانه های سبز؛


















بازتاب مناظره شریعتمداری و کواکبیان در رسانه های سبز؛
امثال کواکبیان مسؤول پایان تلخ جنبش سبزند!
کواکبیان نماینده فتنه سبز نبوده و از پس شریعتمداری برنیامده است. این رسانه ها انواع فحش ها و ناسزاها را نثار کواکبیان کرده اند و از آن جمله نوشتند؛ چرا وقتی شریعتمداری با قاطعیت از خط ولایت فقیه دفاع کرد کواکبیان هم آن را تأیید کرد؟
  

مناظره سه شنبه شب حسین شریعتمداری مدیر مسأل کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده مجلس، ضمن آن که استقبال گسترده و فراگیری را در داخل و خارج کشور به دنبال داشت، بازتاب های جالبی نیز در محافل ضد انقلابی داشت. به گزارش کیهان، اکثر سایت های ضد انقلاب که استدلال و اسناد ارائه شده از سوی مدیر مسئول کیهان مبنی بر مدیریت بیرونی فتنه توسط سازمان های «سیا» و «موساد» را قابل انکار نمی دانستند، ترجیح دادند درباره این مناظره سکوت اختیار کنند و یا به گونه ای گذرا از کنار آن عبور کنند. ولی برخی از سایت ها از جمله سایت «بالاترین» که اصلی ترین سایت حامیان سران فتنه است و مدیریت آن را «منوشه امیر» مسئول کهنه کار بخش فارسی رادیو اسرائیل برعهده دارد، روش دیگری را برگزید و تلاش کرد به جای پاسخ به استدلال محکم و اسناد غیرقابل انکاری که کیهان ارائه کرده بود، مصطفی کواکبیان رامورد حمله قرار داده و اینگونه وانمود کند که وی نماینده فتنه سبز نبوده و از پس شریعتمداری برنیامده است. این سایت انواع فحش ها و ناسزاها را نثار کواکبیان کرد. و از جمله نوشت؛ چرا وقتی شریعتمداری با قاطعیت از خط ولایت فقیه دفاع کرد کواکبیان هم آن را تأیید کرد و یا این که «ما امثال خاتمی و کواکبیان را مسئول پایان تلخ جنبش سبز می دانیم» و نوشته هایی که از چاپ آن معذوریم.
و اما استفاده منوشه امیر از این ترفند در حالی است که چند سایت ضد انقلاب دیگر و 3 شبکه تلویزیونی ماهواره ای لس آنجلسی در گزارش خود از این مناظره اعلام کرده اند که شریعتمداری با زیرکی و موقع شناسی، وقت کمی از فرصت های خود را به پاسخ نظریات کواکبیان اختصاص می داد و بلافاصله به سراغ اصلی ترین نظرات جنبش سبز می رفت و بیشترین وقت خود را صرف پاسخگویی به آن می کرد. یکی از این سایت ها نوشته است مسائلی مانند تقلب 13 میلیونی موسوی و ملاقات خاتمی با جرج سوروس و ارتباط موسوی با رابرت هلوی ربطی به نظر کواکبیان نداشت ولی شریعتمداری در مقابل چشم دهها میلیون بیننده داخلی و خارجی به آن پرداخت. این سایت نوشته است به کواکبیان چه کار دارید؟ فکری به حال شریعتمداری بکنید!
شایان ذکر است که تهیه کنندگان برنامه رو به فردا برای انتخاب طرف مناظره با افراد بسیاری از جبهه اصلاحات از جمله کسانی نظیر انصاری، منتجب نیا، مسجد جامعی و... تماس گرفته بودند که هیچیک از آنها حاضر به مناظره با شریعتمداری نشده بودند.
گفتنی است مناظره سه شنبه شب شریعتمداری با مصطفی کواکبیان بازتاب های بسیار گسترده ای پیدا کرد و موجی از تشکر و ابراز علاقمندی مردم را در پی داشت. خبرنگاران کیهان از سراسر کشور گزارش می دهند که بازتاب های سخنان حسین شریعتمداری که در آن با ارائه سند نشان داده شد چگونه فتنه گران در حال اجرای مو به موی سناریوهای موساد و سیا در ایران بوده اند، بسیار وسیع بوده است. بلافاصله پس از اتمام مناظره هزاران پیامک میان بخش های وسیعی از جوانان مومن و مردم تهران در دیگر شهرهای کشور مبادله شد که مضمون همه آنها تشکر از این روشنگری ها بود. برخی از انبوه تماس گیرندگان ضمن قدردانی از صدا و سیما به دیرهنگام بودن این اقدام نیز اشاره می کردند.
گفتنی است یکی از سایتهای ضد انقلاب و باصطلاح همراه جنبش سبز نیز در تحلیلی خطاب به کواکبیان نوشت: چقدر بدهیم شما از ما دفاع نکنید؟!

   
  
اخبار مرتبط:


      
نظرات کاربران:

 










من در آلمان زندگی میکنم و زیاد از اوضاع داخل اطلاع ندارم اما توسط یکی از دوستان مناظره فردی به نام کواکبیان را که ظاهرا و بدبختانه نماینده مجلس ایران هم هستند با روزنامه نگاری به نام آقای شریعتمداری دیدم
باید بگویم استدلالهای آقای شریعتی بسیار حساب شده و مانند روزنامه نگارهای با تجربه مرا به مطبوعات ایران امیدوار کرد و برعکس منطق نماینده مجلس به قدری سست و بیپایه نمود داشت که با اطمینان میگویم اگر اکثریت نماینده های مجلس در ایران مانند این آقا باشند یقین بدانید ایران در حال حاظر هم شکست خورده است و در دنیا موفق نخواهد شد و وای بر مردمی که امثال این آقا نماینده اش باشد.
فقط یک نکته را در مورد ایشان میگویم . ایشان در قسمت آخر صحبتهایش میگوید بهترین راه برای حل بحران تشکیل لوی جرگه همانند افغانستان ..... سرم داغ شد وقتی این حرف را ایشان زد. فکرش را بکنید شخصی که خودش نماینده مجلس قانونگذاری یک کشور است پیشنهادش تشکیل یک مجلس غیر قانونی آنهم از نوعی که معمولا آمریکا در کشورهای نظیر افغانستان برای تسلط بیشتر به آنها تشکیل میدهد است.
آقایان باور بفرمایید بر فرض محال! تاکید میکنم بر فرض محال اگر یک نماینده ای در آلمان برای حل یک بحران با وجود راهکارهای قانونی اینجا یک چنین پیشنهاد مزخرفی را میداد یقین بدانید دیگر امکان نداشت پایش به کف سالن مجلس آلمان برسد و تا ابد زندگی سیاسیش خود به خود نابود میشد.
حالا این آقای نماینده با حالت ! ببخشید لاتهای چاله میدانی به اصطلاح قدما مینشیند جلوی دوربین زنده و این مزخرفات را تحویل مردم ایران میدهد و حتما آب هم از آب تکان نمیخورد.
این بود که عرض کردم ایران قطعا با این جور اشخاص به هیچ جا نخواهد رسید
یقین بدانید

 


 













افروغ هم تا حدی قبول کرد!
عماد افروغ که در حوادث بعد از انتخابات با تحلیلی ساده اندیشانه مشابه علی مطهری وجود توطئه برنامه ریزی شده علیه انقلاب اسلامی و الگوبرداری از انقلابهای مخملین را منکر می شد، اکنون حوادث پیش آمده بعد از انتخابات را تاحدی (!) زمینه ساز سوء استفاده دشمنان و ترورهای اخیر می داند.
  

عماد افروغ که در حوادث بعد از انتخابات با تحلیلی ساده اندیشانه مشابه علی مطهری وجود توطئه برنامه ریزی شده علیه انقلاب اسلامی و الگوبرداری از انقلابهای مخملین را منکر می شد، اکنون حوادث پیش آمده بعد از انتخابات را تاحدی (!) زمینه ساز سوء استفاده دشمنان و ترورهای اخیر می داند.
عماد افروغ کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ ضمن محکوم کردن ترور استاد مسعود علی‌محمدی، اظهار داشت: از مقامات اطلاعاتی و امنیتی مصرانه می‌خواهیم عوامل این ترور ناجوانمردانه را شناسایی کنند.
وی افزود: مقامات امنیتی باید پاسخگو باشند که چرا اینقدر راحت یک عمل تروریستی انجام می‌گیرد.
این استاد دانشگاه همچنین با اشاره به اختلافات اخیر، بخشی از آن را غیرطبیعی دانست و ادامه داد: این اختلافات بیش از حد اختلافی که باید نمود داشته باشد، نمود دارد و آقایان جناح‌های مختلف تلاش نمی‌کنند سر عقل بیایند و هر چه سریع‌تر ذیل گفتمان انقلاب اسلامی و ارکان رکین آن به وحدت برسند تا زمینه برای این قبیل اعمال تروریستی فراهم نباشد.
افروغ اضافه کرد: آنها باید متوجه باشند که اختلافات بیش از حد بستر را برای این قبیل اقدامات تروریستی فراهم می‌کند چرا که توجهات را به سمت دیگری می‌برد و به جای اینکه نیروهای امنیتی وقت خود را صرف مسایل برون‌مرزی کنند، صرف مسایل داخلی می‌شود.
وی ماجرای کشدار غیر طبیعی بعد از انتخابات را تا حدی بسترساز این قبیل اقدامات تروریستی ناجوانمردانه برشمرد و تأکید کرد: مقامات امنیتی هم باید پاسخگو باشند و عوامل آن‌را شناسایی و به مقامات قضایی معرفی کنند و هم نسبت به حوادث مشابه هوشیار باشند.
این کارشناس مسایل سیاسی از چهره‌ها و نیروهای مرتبط با حوادث پس از انتخابات خواست هم به "مرٌ قانون " توجه و از اقدامات خودسرانه پرهیز کنند و هم به مصلحت نظام، حفظ و تقویت و بازتولید وحدت درون گفتمانی توجه داشته باشند.
افروغ با بیان اینکه اتفاقات پس از انتخابات باید تمام شود اما برخی با ادبیات خاصی که دارند فکر می‌کنند که این تمام شدن به معنای این است که قانون کنار گذاشته شود، ‌تصریح کرد: هر کس از هر گروه به اندازه خطایی که کرده و همچنین کسانی‌که مستقیم و غیرمستقیم نقش‌آفرینی کردند باید طبق قانون مجازات شوند و منافاتی نیز ندارد که هم قانون ملاک تعیین میزان اشتباهات و خلاف‌ها باشد و هم وحدت وجود داشته باشد.
به عقیده وی چهره‌هایی هستند که ملتزم به انقلاب بوده و هستند اما اختلاف سلیقه دارند و این اختلاف سلیقه نباید به مخدوش شدن وحدت بینجامد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم در پایان خاطرنشان کرد: این رفتار تروریستی در یک بستری از اختلافات بیش از حد صورت گرفته و زنگ خطری برای تمام جریان‌ها و گروه‌هایی است که می‌خواهند ذیل گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت سیاسی داشته باشند.


 
















جهت استحضار شیخ ساده لوح؛
عضو شورای مرکزی اعتماد ملی رسماً کروبی را نفی کرد!
جواد اطاعت عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در اغاز مناظره برنامه روبه فردا رسماً اعلام کرد که عضو شورای مرکزی اعتماد ملی است ولی به موسوی رأی داده و به این رأی هم افتخار میکند!
  

شب گذشته یکی دیگر از سلسله مناظرات زنده تلویزیونی از شبکه سوم سیما بین جواد اطاعت عضو شورای مرکزی اعتماد ملی و علیرضا زاکانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پخش گردید. به گزارش سحر در این مناظره جواد اطاعت با تندخویی و فقدان رویه درست عقلی و منطقی وارد بحث شد و ضمن عقده گشایی از رئیس جمهور متأسفانه موجب انحراف بحث شده و آن را به هر دری کشاند. وی که از رئیس جمهور بعلت پرداختن به همه مباحث انتقاد می کرد خود در این مناظره بدون آنکه بتواند رویه ای منطقی را در سخنان خود حاکم کند به مباحثی چون: برنامه چهارم، طرح یارانه ها، رد صلاحیت ها در مجالس گذشته، قیمت گوشت و نان سنگک، خطبه های امام علی (ع)، قانون اساسی و تجمعات ازاد، لزوم خصوصی سازی تلویزیون، نقد فرهنگی دولت، پروژه های اجرا شده در روستای خودشان، انتقاد از بحث امام زمان توسط رئیس جمهور، اعتراض به نتیجه انتخابات و چندین مورد بی ربط دیگر پرداخت! نکته جالب توجه آن است که وی در هیچ یک از موارد فوق نتوانست بدقت وارد شده و حتی اجازه نمیداد تا دکتر زاکانی به پاسخگویی بپردازد. لکن به پرسش اصلی زاکانی در این مناظره مبنی بر آنکه چرا موسوی بدون داشتن هیچ سند و مدرکی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری راهپیمایی شد پاسخ نگفت!
جواد اطاعت که در این مناظره با تندخویی و عصبانیت منزجر کننده ای بحث میکرد در ابتدای بحث گفت که عضو شورای مرکزی اعتماد ملی است ولی به موسوی رأی داده و به این رأی هم افتخار میکند! این موضوع میتواند برای جناب شیخ ساده لوح کروبی جالب توجه باشد، چرا که عضو شورای مرکزی وی هم به وی رأی نداده است!


 




















درباره سخنان خاتمی؛
دورویی و نفاق تا کی؟!
سید محمد خاتمی مهمترین حامی موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری که ساعت 7 بعد از ظهر روز انتخابات برای موسوی پیام تبریک فرستاد و از متهمان اصلی ایراد اتهام تقلب و حوادث بعد از انتخابات می باشد، همچنان سعی دارد تا با ادامه رویه دوگانه گویی و نفاق مخملی خود و دیگر سران فتنه را از اتهامات سنگین موجود تبرئه کند.
  

سحر- سید محمد خاتمی مهمترین حامی موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری که ساعت 7 بعد از ظهر روز انتخابات برای موسوی پیام تبریک فرستاد و از متهمان اصلی ایراد اتهام تقلب و حوادث بعد از انتخابات می باشد، همچنان سعی دارد تا با ادامه رویه دوگانه گویی و نفاق مخملی خود و دیگر سران فتنه را از اتهامات سنگین موجود تبرئه کند.
وی که بوضوح تحت تأثیر راهپیمایی بزرگ و تاریخی مردم سراسر کشور در محکومیت فتنه و تأیید ارکان نظام اسلامی قرار داشت، گفت: "ما انقلاب بزرگی داشتیم که از دل آن نظامی به نام جمهوری اسلامی درآمد که مورد قبول ما بوده و به آن افتخار کرده و می‌کنیم و شعار اصلی ما هم این بوده؛هست و خواهد بود که "استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی"؛هیچ چیز دیگر هم شعار ما و اکثریت قاطع مردم نیست".
خاتمی در ادامه اظهارات دوگانه و منافقانه خود گفت که قانون اساسی و اصل ولایت فقیه را قبول دارد و به آن احترام می گذارد. اما توضیح نداد که وی و نامزد شکست خورده مورد حمایتش به کدامیک از سخنان رهبر انقلاب در طول دوران فتنه بعد از انتخابات احترام گذاشته اند و یا به کدام یک عمل کرده اند. آیا خط خود را از خط اغتشاش گری و ناامنی جدا کردند یا با بیانیه ها و سخنان خود دعوت به اقدامات ساختارشکنانه و غیرقانونی کرده اند؟ آیا به رسیدگی به اعتراضات از مجاری قانونی عمل نموده اند یا اعتراضات خیابانی را ضمن متهم نمودن ارکان نظام به تقلب ساماندهی کرده اند؟ به هرحال بنظر میرسد که حضور میلیونی و فتنه شکن مردم در 9 دی ماه موجبات سردرگمی و سرگیجه سران فتنه را فرآهم آورده بگونه ای که قادر به تحلیل رفتار و سخنان خود و فهم تناقضات آشکار نیستند.
   
  
اخبار مرتبط:



منبع :


http://saharnews. ir/ 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 2:20 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 43
>> بازدید دیروز: 99
>> مجموع بازدیدها: 334273
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب