سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا بر روی زمین، دعاست . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ژنرال جمهوری اسلامی:ایران در نظر دارد 320 هزار قبر برای سربازان


ژنرال جمهوری اسلامی:ایران در نظر دارد 320 هزار قبر برای سربازان دشمن حفر کند

یک فرمانده نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مقامات در نظر دارند 320 هزار قبر برای سربازان دشمن در صورت هرگونه حمله به ایران، حفر کنند.سردار میرفیصل باقرزاده روز یکشنبه گفت ایران در اجرای مواد کنوانسیون ژنو در شرایط جنگ که از امضاء کنندگان میخواهد تمهیدات لازم را برای تدفین اجساد سربازان متجاوز دشمن که در حین درگیری کشته شوند در نظر بگیرند، به کندن قبر مبادرت میکند.سردار باقرزاده گفت جمهوری اسلامی از داوطلبین برای حفر قبور کافی در هر یک از  مناطق مرزی، استفاده خواهد کرد. وی گفت در تلاش هستیم تا با اقدامات پیشگیرانه، گام مفیدی برای کاهش رنجها و آلام خانوادههای آن گروه از سربازانی که در تجاوز احتمالی به کشورمان به هلاکت میرسند برداریم.فرمانده نظامی جمهوری اسلامی این نظرات را هنگامی ارائه میکند که تنش بین المللی بر سر برنامه اتمی ایران بالا گرفته است.آمریکا و اسرائیل حاضر نیستند گزینه نظامی را برای ممانعت ایران از دستیابی به تسلیحات اتمی، کنار بگذارند. جمهوری اسلامی میگوید برنامه اتمی ایران برای مقاصد صلح آمیز است.


نیویورکر از تصویب بودجه افزایش عملیات پنهانی آمریکا علیه تهران خبر میدهد

 یک گزارش مطبوعاتی میگوید کنگره آمریکا اواخر سال گذشته با یک درخواست پرزیدنت بوش برای تامین بودجه افزایشی عمده در عملیات پنهانی علیه جمهوری اسلامی ایران موافقت کرده است. مجله نیویورکر میگوید پرزیدنت بوش از کنگره خواستار قریب چهارصد میلیون دلار برای تزلزل و بی ثباتی در کادر رهبری مذهبی در ایران شده بود. این مجله به نقل از مقاماتی معرفی نشده در تشکیلات اطلاعاتی، کنگره و ارتش آمریکا میگوید حمایت از گروههای اقلیت و ناراضی ، و جمع آوری اطلاعات راجع به برنامه مورد ظن اتمی جمهوری اسلامی ایران، بخشی از عملیات پنهانی تصویب شده است. نیویورکر میگوید جزئیات عملیات جدید در یک فرمان کاملا سری ریاست جمهوری، که پرزیدنت بوش آن را امضاء کرد، شرح داده شده است. این مجله میگوید تصمیمات متخذه سطح و محدوده عملیات جاری آمریکا در ایران را گسترش میدهد. دولت بوش راجع به این گزارش اظهار نظر نکرده است، اما مجله نیویورکر میگوید بعضی از رهبران کنگره در باره ماهیت عملیات جدید، که سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا و فرماندهی عملیات مشترک ویژه در آن دخیل هستند، پرسش هائی جدی داشتند. فرمان های ریاست جمهوری آمریکا جزو اسنادی کاملا سری است که برای عملیات پنهانی صادر میشود و به اطلاع گروه کوچکی از رهبران کنگره و کمیته های اطلاعاتی آن میرسد . 


ارتش آمریکا ضعف برنامه ریزی و آینده نگری را عامل ادامه ستیز در عراق دانست

 یک گزارش جدید ارتش آمریکا در باره ادامه ستیز و نبرد در عراق پس از سرنگونی صدام حسین، حاوی موارد حاکی از ضعف برنامه ریزی و آینده نگری رهبران نظامی و غیر نظامی آمریکائی است. بموجب این گزارش که توسط وقایع نگاران ارتش تهیه شده است در برنامه ریزی ها تاکید بیش از حد بر پیروزی نظامی بود ، نه جزئیات لازم و کافی برای ایام پس از جنگ. گزارش بخشی از گرفتاری ها را ناشی از خوش بینی کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا به وقوع وقایعی میداند که باید پس از شکست صدام رخ میداد. این گزارش مفصل و طولانی بیشتر اوضاع هجده ماهه پس از ماه مه پنج سال پیش را بررسی میکند که پرزیدنت بوش پایان عملیات عمده جنگی در عراق را اعلام کرد. گزارش همچنین از ژنرال تامی فرانک فرمانده ارشد در عملیات حمله به عراق برای تصمیماتش راجع به ساختار فرماندهی نظامی در بغداد انتقاد میکند و میگوید این تصمیمات به ایجاد یک فرماندهی فاقد کادری کافی منجر شد که ژنرالی بی تجربه رهبری ان را بر عهده داشت .





نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 87/4/13 :: ساعت 10:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 125
>> بازدید دیروز: 80
>> مجموع بازدیدها: 334435
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب