سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر دانای به دنیا و نادان نسبت به آخرت را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پرزیدنت بوش لایحه 162 میلیارد دلاری جنگ های عراق و افغانستان را

پرزیدنت بوش لایحه 162 میلیارد دلاری جنگ های عراق و افغانستان را امضا کرد

پرزیدنت جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا لایحه 162 میلیارد دلاری مربوط به اعتبارات جنگ های عراق و افغانستان را که مهلتی برای خروج نیروهای آمریکا تعیین نکرده است، امضا کرد و به آن جنبه قانونی داد.پرزیدنت بوش روز دوشنبه طی سخنانی در کاخ سفید اظهار داشت آمریکا کمال قدرشناسی و حمایتی تزلزل ناپذیر را برای نیروهای خود در خارج از کشورقائل است. پرزیدنت بوش قانونگذاران هر دو حزب آمریکا را    به خاطر همکاری آن ها برای تصویب لایحه ستود.لایحه جدید، اعتبارات عملیات نظامی آمریکا را در عراق و افغانستان تا دوران پس از پایان ریاست جمهوری پرزیدنت بوش در ژانویه سال 2009 تأمین کرده است.دمکرات ها که اکثریت کنگره آمریکا را تشکیل می دهند، خواستار تعیین مهلتی برای خروج نیروهای آمریکا از عراق هستند، اما پرزیدنت بوش قویاً مخالف کوشش های آن ها در این زمینه است.   


اظهارات سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره گزارش نیویورک تایمز درباره پاکستان

یک روزنامه معتبرآمریکائی گزارش می دهد که مقامات آمریکا سال گذشته پیش نویس طرح محرمانه ای را فراهم آورده بودند که عملیات نیروهای ویژه آمریکا را در مناطق قبیله ای پاکستان آسان تر می کرد.روزنامه نیویورک تایمز در شماره روز دوشنبه خود گزارش داد که این برنامه برای پایان دادن به اختلافات میان سازمان های مختلف دولت آمریکا در زمینه چگونگی تعقیب رهبران شبکه تروریستی القاعده طرح ریزی شده بود، اما به گزارش نیویورک تایمز این طرح به مورد اجرا گذارده نشد.سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعاهای نیویورک تایمز را در مورد این که وزارت دفاع آمریکا از عدم استفاده از نیروهای آمریکائی برای تعقیب تروریست ها درداخل خاک پاکستان ناخشنود است، تکذیب کرد. سخنگوافزود اما ازاین که شورشیان در مناطق نفوذ پذیر مرز پاکستان با افغانستان پناه گرفته اند، احساسی از نبود چاره و بلاتکلیفی وجود دارد. 


دیدگاه تولید کنندگان و مصرف کنندگان درباره علت رکورد جدید قیمت نفت

در حالی که تنش های مربوط به برنامه اتمی ایران، ادامه ناآرامی در مناطق نفت خیز نیجریه و کاهش ارزش برابری دلار آمریکا افزایش می یابد، قیمت های جهانی نفت بار دیگر رکورد جدیدی از خود برجای گذارد و از بشکه ای 143 دلارنیز فراتر رفت.ایران دومین تولید کننده بزرگ نفت در سازمان اوپک به شمارمی رود و نیجریه دومین تولید کننده بزرگ نفت در آفریقا است و قیمت نفت با دلار محاسبه می شود. قیمت نفت خام برای تحویل در آینده روز دوشنبه در بازارمعاملات لندن به بشکه ای 143 دلار و 91 سنت رسید.قیمت نفت خام در بازار معاملات نیویورک نیز رکورد جدیدی از خود برجای گذارد و به بشکه ای 143 دلار و67 سنت ترقی کرد.اعضای سازمان اوپک افزایش قیمت های نفت را ناشی از سفته بازی و معاملات احتکاری می دانند، درصورتی که کشورهای عمده مصرف کننده نفت کمبود نفت در بازار را علت افزایش قیمت ها قلمداد می کنند. 


حماس هشدار داد علیه هرکس که آتش بس را نقض کند وارد عمل خواهد شد

نیروهای امنیتی حماس در عملیات آموزشی در نوار غزهارتش اسرائیل می گوید شلیک یک راکت از نوار غزه به جنوب اسرائیل، قرارداد آتش بس میان اسرائیل و گروه ستیزه جوی حماس را بیش از پیش شکننده کرده است.مقامات اسرائیل گزارشی از مجروح شدگان و یا زیان های وارده احتمالی منتشرنساخته اند و هنوز هیچ کس مسئولیت شلیک راکت را که روز دوشنبه روی داد، برعهده نگرفته است.حماس هشدار داده است که علیه هرکس که بخواهد قرارداد آتش بس را نقض کند، وارد عمل خواهد شد.اسرائیل روز یکشنبه مرز خود را با نوار غزه بازگشائی کرد و اجازه داد که حدود 80 کامیون حامل اجناس و کالاهای بازرگانی وارد سرزمین های فلسطینی شوند.اسرائیل به دنبال حمله راکتی هفته گذشته گروه جهاد اسلامی، مرز خود را با نوار غزه بست. جهاد اسلامی اعلام کرد که به انتقام قتل یکی از فرماندهان خود از سوی اسرائیل در کرانه باختری رود اردن دست به حمله زده است. 


پنج قاضی عراقی از حملات جداگانه سوء قصد در شرق بغداد جان سالم به در بردند

پنج قاضی عراقی از حملات جداگانه ای که برای سوء قصد به جان آن ها با بمب در شرق بغداد به عمل آمد، جان سالم به در بردند.هر پنج بمب در نزدیکی خانه و یا اتومبیل این پنج قاضی در محلات مختلفی از پایتخت عراق جاسازی شده بود، اما انفجار بمب ها نتوانست هدف های خود را از پای درآورد. یکی از این قضات و همسر وی مجروح شدند.مقامات عراق می گویند معتقدند که این حملات از قبل طرح ریزی شده بود و ممکن است بخشی از یک عملیات شورشیان برای ارعاب دادگاه بوده است.این حملات که روز دوشنبه روی داد، تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که چند مرد مسلح یک قاضی بلندپایه را که با اتومبیل عازم خانه خود در شرق بغداد بود، به ضرب گلوله از پای درآوردند. قاضی کامل الشویلی که ریاست یکی از دو دادگاه پژوهش بغداد را برعهده داشت، روز جمعه به قتل رسید. 


عراق شش حوزه نفتی خود را به روی مناقصات بین المللی گشود

حسین شهرستانی وزیر نفت عراقدولت عراق می گوید در کوششی برای افزایش تولید نفت کشور، شش حوزه نفتی خود را به روی مناقصات بین المللی گشوده است.حسین شهرستانی وزیر نفت عراق روز دوشنبه اسامی 35 شرکت خارجی را که در مورد ارائه پیشنهاد نسبت به گسترش حوزه های نفتی رُمیله، زُبیر، قرنه باختری، بای حسن، کرکوک و میسان واجد شرایط تشخیص داده شده اند، اعلام کرد. شرکت های عمده خارجی از جمله شرکت های غربی شل، اکسان موبیل، شوران، بی پی و توتال در زمره این شرکت ها قرار دارند.آقای شهرستانی می گوید قراردادهای جدید تولید نفت عراق را روزانه یک میلیون و 500 هزار بشکه افزایش خواهد داد.تولید نفت عراق در حال حاضربه دومیلیون و 500 هزار بشکه در روز بالغ می شود و عراق امیدوار است که میزان تولید خود را ظرف پنج سال آینده به 4 میلیون و 500 هزار بشکه در روز افزایش دهد. 


فرمانده ناوگان پنجم آمریکا: ایران تنگه هرمز را مسدود نخواهد کرد

دریابان کوین کاسگریف فرمانده ناوگان پنجم آمریکا فرمانده ناوگان پنجم آمریکا می گوید آمریکا به ایران اجازه نخواهد داد که گذرگاه عمده تدارکات نفتی جهان را در خلیج فارس مسدود کند.دریابان کوین کاسگریف روز دوشنبه در بحرین به خبرنگاران اظهار داشت که ایران تنگه هرمز را مسدود نخواهد کرد.دریابان کاسگریف فرماندهی نیروهای دریائی آمریکا را در خاورمیانه و شاخ آفریقا برعهده دارد.سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب ایران هفته گذشته تهدید کرده بود که تهران با حملات موشکی به اسرائیل و بستن تنگه هرمز، هرگونه حمله نظامی به ایران را تلافی خواهد کرد.فرمانده سپاه پاسداران افزود ایران ممکن است ازطریق متحدان خود، ازجمله حزب الله لبنان و گروه فلسطینی حماس درمقام تلافی برآید. 

سفیر آمریکا در عراق ادعای انجام عملیات مرزی نیروهای آمریکایی علیه ایران از طریق بغداد را رد کرد

رایان کراکر سفیر ایالات متحده آمریکا در عراق ادعای انجام عملیات مرزی نیروهای آمریکایی علیه ایران از طریق بغداد را رد کرد.سفیر آمریکا در عراق، در واکنش به مقاله روز یکشنبه نشری? نیویورکر به قلم سیمورهرش مبنی بر اینکه دولت پرزیدنت بوش اقدامات نظامی مخفیانه ای در داخل ایران از طرق مرز جنوبی عراق انجام میدهد، گفته است که نیروهای آمریکایی در داخل خاک ایران، از طریق مرز عراق اقدامی صورت نمیدهند. رایان کراکر در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان در عین حال افزوده که مقاله آقای هرش را مطالعه نکرده و اقدامات آمریکا، از طریق افغانستان که با ایران هم مرز است، انجام میشود. بر اساس این مقاله در نیویورکر به قلم سیمور هرش، کنگره آمریکا اواخر سال گذشته با یک درخواست پرزیدنت بوش برای تامین بودجه افزایشی عمده در عملیات پنهانی علیه جمهوری اسلامی ایران موافقت کرده است.مجله نیویورکر میگوید پرزیدنت بوش از کنگره خواستار قریب چهارصد میلیون دلار برای بی ثبات کردن کادر رهبری مذهبی در ایران شده بود. این مجله به نقل از مقاماتی معرفی نشده در تشکیلات اطلاعاتی، کنگره و ارتش آمریکا میگوید حمایت از گروههای اقلیت و ناراضی، و جمع آوری اطلاعات راجع به برنامه مورد ظن اتمی جمهوری اسلامی ایران، بخشی از عملیات پنهانی تصویب شده است.


واحد پول چین (یوان) رسما در بانک های محلی تایوان مورد معاملات ارزی قرار گرفت

واحد پول چین، رسما از امروز (دوشنبه) در بانک های محلی تایوان، مورد معاملات ارزی قرار گرفت، و راه را برای انجام پروازهای مستقیم آن جزیره به سرزمین اصلی هموار کرد.از زمان جدایی جزیره تایوان از سرزمین اصلی، در سال ???? میلادی، اجازه معامله یوان، واحد پول چین، تنها در مناطق محدودی در تایوان وجود داشت. هر چند بازار تایوان مخالف این محدویت ها بود. هر یک یوان، برابر با ? دلار و ?? سنت جدید تایوانی ست. و بر مبنای گزارش بانک مرکزی تایوان، که در هفته گذشته منتشر شد، هر ?? هزار یوان، برابر با ?? هزار دلار جدید تایوانی ست. ونگ ون لانگ، مدیربخش خارجی بانک تجارت بین الملل در تایوان گفت، «ما اگر پول چینی تقلبی، تا ارزشی معادل زیر ??? دلار آمریکایی دریافت کنیم، بانک ما آن را ضبط می کند، ولی اگر ارزش آن، بالاتر از ??? دلار بود، آن را به پلیس گزارش می کنیم.»به گفته مقامات بانکی تایوان، علت نرخ بالای یوان، در برابر دلار جدید تایوان، در هزینه های بانکی، در خرید پول چین است. آنها می گویند به مرور زمان که سیاحان چینی از سرزمین اصلی به این جا بیایند، بانک های بیشتری یوان را معامله می کنند، و این امر به پایین آمدن هزینه های بانکی کمک می کند و به پایین آمدن نرخ این ارز می انجامد. تقرییا ? میلیون تایوانی، هر سال به چین سفر می کنند. بر مبنای قرار داد جدید مابین چین و تایوان پیش بینی می شود ??? هزار سیاح چینی نیز هر ساله به تایوان بروند. نخستین پرواز مستقیم مابین جزیره تایوان و سرزمین اصلی قرار است از روز جمعه، چهاردهم تیرماه، آغاز به کار کند، و همچنین از 28 تیرماه چینی ها می توانند به تایوان سفر کنند.


گوردون براون: جمهوری اسلامی ثابت کند که به دنبال ساخت بمب اتمی نیست

همزمان با ادامه تنش بر سر برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران، نخست وزیر بریتانیا گفته است، جمهوری اسلامی باید ثابت کند که به دنبال ساخت و توسعه سلاح اتمی نیست. گوردون براون به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت جمهوری اسلامی با جامعه بین المللی صادق نبوده است. نخست وزیر بریتانیا همچنین اظهار داشت، «ما نیازمند تعهد کامل و راسخ تهران هستیم مبنی بر اینکه معاهده منع گسترش سلاح های کشتار جمعی را نقض نخواهد کرد و به دنبال سلاح اتمی نیست و این نخستین مرحله بشمار میرود.  

 


اسرائیل و حزب الله قرار است به تبادل اسرا بپردازند

دولت اسرائیل پنج زندانی لبنانی را با اجسداد دو سرباز آن کشور، که می گوید به دست مردان مسلح حزب الله کشته شده اند، مبادله می کند. طرح مبادله اجساد سربازان اسرائیلی که در جنگ سی و چهار روزه تابستان ???? کشته شده اند با پنج لبنانی - که یکی از آنها از سال ???? در زندان های اسرائیل به سر می برند - با میانجیگری آلمان به اجرا در می آید. حزب الله لبنان از رأی کابینه اسرائیل استقبال کرده است. این طرح پس از امضای رسمی حزب الله در هفته های آینده به اجرا در خواهد آمد.کابینه اسرائیل، روز یکشنبه برای تصمیم گیری در مورد طرح مبادله جنازه های دو سرباز آن کشور با پنج زندانی لبنانی - به میانجیگری دولت آلمان - تشکیل جلسه داد. نخست وزیر اسرائیل گفته است شواهدی مبنی بر زنده بودن سربازان آن کشور در دست نیست. به رغم مخالفت برخی از وزیران، تصمیم کابینه، با ?? رأی مثبت در برابر سه رأی منفی اتخاذ شد. بنا به این طرح، اسرائیل، جنازه های دو سرباز به نام های اهود گولواسر، و الداد رگف را - که در جنگ ?? روزه تابستان ???? علیه حزب الله لبنان به اسارت گرفته شدند، و گمان می رود کشته شده باشند - با پنج لبنانی، که سال هاست در اسرائیل زندانی اند، معاوضه می کند. یکی از این 5 نفر، سمیر قنطار، از چریک های مسلح حزب الله لبنان است، که سال ???? - در ?? سالگی، به جرم قتل یک خانواده اسرائیلی به سی سال حبس محکوم شد. این طولانی ترین زمانی است که یک لبنانی در زندان های اسرائیل به سر برده است. یولی تمیر، وزیر آموزش اسرائیل که در جلسه هیأت وزیران حضور داشت، گفت، تصمیم اعضای کابینه چندان آسان نبود. چرا سمیر قنطار کودک خردسال و پدرشان را به قتل رسانده است. وی افزود اما «نهایتاً ما در برابر خانواده هایی که چشم انتظار بازگشت فرزندان شان هستند احساس مسئولیت می کنیم؛ و باید سربازانمان را به کشور بازگردانیم.»اعلام نتیجه رأی گیری کابینه، خرسندی خانواده های سربازان اسرائیلی را به دنبال داشت. اومری آونی، پدر همسر سرباز اسرائیلی اهود گولواسر، تصمیم کابینه را شجاعانه خواند. و اوفر رگف، برادر الداد رگف دیگر سرباز اسیر حزب الله لبنان گفت، «تا زمانی که خبری از اسیران مان دریافت نکنیم، همچنان امید داریم که معجزه ای بشود و الداد و اهود - یا دستکم یکی از آنها - زنده به کشور بازگردد.»مارک رگف سخنگوی دولت اسرائیل می گوید بازگرداندن سربازانی که به وطن خدمت کرده اند، وظیفه اخلاقی ماست.تصمیم کابینه اسرائیل، تیتر درشت روزنامه های امروز لبنان بود. مردم بیروت از این تصمیم، که منجر به بازگشت زندانیان آن کشور از اسرائیل می شود، ابراز خوشنودی کردند. در آستانه آزادی سمیر قنطار، جمعی از فعالان چپگرای لبنان، و اعضای حزب دموکرات، برای وی مراسمی برپا کردند. بسام قنطار، برادر سمیر قنطار از این که پس از ?? سال برادرش به نزد خانواده باز می گردد اظهار خوشحالی کرد.


سیمور هرش در مقاله جدیدی ادعا کرد که دولت بوش سعی دارد در ایران بی ثباتی ایجاد کند

رایان کراکربر مبنای قوانین فدرال در آمریکا زمانی که رئیس جمهور قصد صدور دستور عملیات پنهانی داشته باشد باید طی درخواستی فوق العاده محرمانه کنگره آمریکا و دست کم رهبران دموکرات و جمهوریخواه و روسای کمیته های اطلاعات سنا و مجلس نمایندگان، که به گروه ? معروف اند، را در جریان بگذارد تا از بودجه ای که پیشتر در نظر گرفته شده برای این منظور استفاده شود. سیمور هرش، نویسنده مقاله نیویورکر، که بیش از سه سال است درباره ایران گزارش های جنجالی می نویسد، گزارش هایی که عمدتا از سوی دولت پرزیدنت بوش رد شده است، این بار مدعی است منابع او در ارتش و کنگره آمریکا به او اطمینان داده اند که عملیات پنهانی حمایت از اقلیت عرب اهواز، گروههای بلوچ و دیگر مخالفین بخشی از این برنامه بوده است.سیمور هرش، ژورنالیست جنجالی نشریه ی نیویورکر، در مقاله ای با عنوان «آماده کردن میدان جنگ: دولت بوش اقدامات سری خود را علیه ایران شدت می بخشد»، با استناد به فرماندهان فعلی و پیشین نظامی و گروهی از سناتورهای دموکرات که از آنها نام نمی برد ادعا می کند که دولت بوش مدتهاست برای جمع آوری اطلاعات از پیشرفت های اتمی ایران در داخل ایران نیروهای ویژه گسیل داشته است، و با حمایت های مالی از گروههای اپوزیسیون در تلاش برای ایجاد بی ثباتی سیاسی است.هرش مدعی است اقدامات نیروهای عملیات ویژه از درون عراق به درون خاک ایران، دستگیری اعضای نیروی قدس سپاه و بردن آنها به عراق برای بازجویی، و هدف قرار دادن اهداف بسیار باارزش که ممکن است کشته یا دستگیر شده باشند بخشی از این برنامه بوده است.رایان کراکر، سفیر آمریکا در عراق، دیروز به سی ان ان گفت مقاله را نخوانده است اما، ادعاها را درباره عملیات نیروهای ویژه ی آمریکا از جنوب عراق یا هر کجای دیگر به درون خاک ایران به کل رد کرد.سیمور هرش در مقاله خود ادعا می کند این درخواست درست زمانی ارائه شد که پارسال گزارش اطلاعات ملی از توقف تلاش های ایران در تولید جنگ افزار اتمی از سال دو هزار و سه میلادی به کنگره آمریکا ارائه شده بود. سناتور مک کینپرزیدنت بوش و سناتور جمهوریخواه، جان مک کین، از جمله افرادی بودند که گزارش اطلاعات ملی را به زیر سوال برده بودند. گزارش هرش مدعی است بعضی از رهبران کنگره پرسش های جدی در باره ماهیت این عملیات پنهانی و نقش سیا و نیروهای عملیات ویژه داشتند.پیش از گزارش هرش، گری اکرمن و مایک پنس، قانون گذاران دموکرات و جمهوریخواه تنظیم کننده لایحه تحریم فروش بنزین به ایران، که خواستار شدت عمل سریع رئیس جمهور در مقابله با تهدیدهای ناشی از ایران شده بودند طی نامه ای اعلام کردند قطعنامه آنها مجوزی برای اقدام نظامی علیه ایران نیست.سناتور دموکرات اون بای نیز، که در قطعنامه نسبتا مشابهی خواستار کنترل دریایی و هوایی بنادر ایران برای جلوگیری از انتقال بنزین شده است، در بندی صراحتا نوشته است هیچ بندی از این قطعنامه نمی تواند به منزله مجوز اقدام نظامی تعبیر شود.سناتور جان مک کین و سناتور جمهوریخواه میچ مک کانل، رهبر اقلیت در سنای آمریکا، دیروز از اظهارنظر در باره گزارش هرش پرهیز کردند.سخنگوی کمیته های اطلاعات کنگره هم به احترام مقررات حفظ محرمانه بودن چنین اسنادی از اظهار نظر خودداری کرده است. سیا هم پاسخی نداده است.هیچ یک از رهبران دموکرات کنگره آمریکا تا کنون حاضر به اظهار نظر نشده است. سناتور جوزف لیبرمن، رئیس کمیته امنیت ملی سنا، که تنظیم قطعنامه تروریست خواندن سپاه را برعهده داشت می گوید آمریکا به هر کار ممکن برای حفظ منافع ملی اش دست می زند و جمهوری اسلامی باید دریابد نمی تواند به مداخله در امور عراق و قاچاق تسلیحاتی که به کشتار سربازان آمریکایی می انجامد ادامه دهد.لیبرمن دیروز به شبکه خبری سی بی اس گفت تلاش های چند ماه گذشته به عقب راندن جمهوری اسلامی منجر شده است.وزلی کلارک، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و فرمانده پیشین ناتو، می گوید دولت بوش بیش از اندازه بر روی نیروی نظامی به عنوان ابزار پیشبرد منافع آمریکا اتکا داشته است و نداشتن یک استراتژی موثر دیپلماتیک در منطقه و انتقال حس این خطر که پس از عراق نوبت ایران و سوریه است کمابیش زمینه ساز مداخلات ایران بوده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 87/4/13 :: ساعت 10:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 136
>> بازدید دیروز: 80
>> مجموع بازدیدها: 334446
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب